Jo gamla DoD till HL motorn r ju lite stelt, som CoD 1 & 2 ungefr..
DoD:Source dremot r icke stelt!
Har inte spelat DoD:Source, men jag hller verkligen inte med om att CoD 1 och 2 r stela.
MOHAA-serien kan man vl tycka r lite stel, men ngot som r mer uttjatat n HL serien och tillhrande moddar finns vl knappast?
Min stora frga r dock: Nr fan kommer det komma tyska kampanjer? Verkar ju som att det r omvnt folkmord i varenda ny CoD eftersom tyskarna gr t som flugor. Nej; ge mig Omaha-beach, bunker + Mg42 och lite tyska landsers...
Ja, jag har ocks lnge velat ha en kampanj dr man spelar som tysk.
Finns det ht. ngot fps spel dr man kan det, eller r man alltid tvungen till att spela multiplayer fr att f vara 'the bad guys' ?
Ja, jag har ocks lnge velat ha en kampanj dr man spelar som tysk.
Finns det ht. ngot fps spel dr man kan det, eller r man alltid tvungen till att spela multiplayer fr att f vara 'the bad guys' ?
I diverse strategispel kan man ju spela som tysk, p fps-fronten r det dock riktigt dligt stllt.
Blitzkrieg i alla ra, men FPS tenderar till att hjltefiera jnkarna medan tyskarna prompt mste vara klhuvuden som blint rusar in i ksp-eld, springer p ppen gata och struntar i skydd! Skulle i all ra respektera att spela som jnkarna om de bara gjorde tyskarna s sluga och taktiska som de var istllet fr planlsa sjlvmordsattacker =/
Det skulle va kul att spela som finnarna under vinterkriget .....jag nskar att de har lite nya kampanjer istllet fr bara ryss, britt, amerikan....om man nu absolut inte skulle vilja ha tyskarna s kan dom vl iaf kolla p lite andra lnder...som tex Finland. Men fortsttningskriget kanske skrmmer pkstollarna
Vad tusan r detta kommer inte Call of Duty 3 till PC?
Call of Duty 3 Playstation 2 2006-10-13
Call of Duty 3 Playstation 3 2006-11-24
Call of Duty 3 Nintendo Wii Oknt datum
Call of Duty 3 Xbox 360 2006-10-13
Call of Duty 3 Xbox 2006-10-13
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!