Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-15, 11:57
  #1
Medlem
Polisen spanar på alla torskar i Östergötland... men knulla bör man annars dör man... så fram med era favoriter...tips på bra tjejer
Citera
2021-03-22, 01:31
  #2
Medlem
Jag har min favorit i Östergötland som jag hälsar på två gånger i månaden....lätt värd prislappen o restiden t/r på 6h. Hon e diskret o väldigt selektiv med vilka hon träffar så tror inte hon skulle uppskatta att hennes namn hängs ut på fb...
Citera
2021-03-22, 07:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukindens
Jag har min favorit i Östergötland som jag hälsar på två gånger i månaden....lätt värd prislappen o restiden t/r på 6h. Hon e diskret o väldigt selektiv med vilka hon träffar så tror inte hon skulle uppskatta att hennes namn hängs ut på fb...

Man ska aldrig hänga ut en eskorts namn (det vill säga hennes "arbetsnamn") på fb såvida hon inte öppet annonserar om att hon gärna vill ha kunder (och i det fallet får man ju inte länka till hennes sida eller annons).

Jag gissar att den eskort som du nämner här är den SB som du nämner i ett annat inlägg. Får jag bara fråga om du hittade henne via någon eskortsida och eller via någon sugardatingsida?
Citera
2021-03-22, 22:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover

Jag gissar att den eskort som du nämner här är den SB som du nämner i ett annat inlägg. Får jag bara fråga om du hittade henne via någon eskortsida och eller via någon sugardatingsida?


Det stämmer att det är samma tjej. Hon finns på en färgglad eskortsida, det hela började som en vanlig träff men hon var för bra för att inte behålla så då tog vi det vidare ett steg. Jag vet ju att hon träffar andra med men bara jag får min del av kakan så är jag nöjd
Citera
2021-03-23, 06:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukindens
Det stämmer att det är samma tjej. Hon finns på en färgglad eskortsida, det hela började som en vanlig träff men hon var för bra för att inte behålla så då tog vi det vidare ett steg. Jag vet ju att hon träffar andra med men bara jag får min del av kakan så är jag nöjd

Tack för upplysningen! Jag har också i regel hittat de flesta av mina tidigare SB via olika eskortsidor och har hittills ingen erfarenhet av sugardatingsidor. I något fall har det har varit jag som velat behålla henne och hon i sin tur velat trappa ner så jag har (mig veterligen) blivit den enda som hon träffat. I några andra fall har det varit tjejen som tagit initiativ för hon har velat ha haft mig som stamkund (och jag mycket gärna blivit det) och erbjudit mig mycket bra villkor för ett "abonnemang" som varit mycket "prisvärt" i förhållande till normalpriset enstaka träffar och framförallt enstaka helnätter. I de senare fallen har jag inte varit den enda. Men, jag får ju erkänna att jag i samtliga fall träffat andra lite då och då.

I alla fall så är det bra att veta att det även för närvarande finns fina tjejer i Östergötland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback