Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-24, 11:28
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Demonstrationer sker ni, som alla andra, tillstnd hos polisen fr! Fr ni inte tillstnd r den olaglig!

FHM r en samling... som snder dubbla budskap, gr fr lite och frsent, helst inget alls!

P vilket stt r vi svenskar s svrt "drabbade" av restriktioner menar ni? Vi lever i stort sett som vanligt. r det supandet p krogen du saknar? r det jobbigt att tvtta hnderna?
Vi har inget utegngsfrbud! Vi r inte tvingade att bra munskydd! Finns gott om mat, toapapper, lsgodis och tvl i affrerna!
De som mrker mest av pandemin och drabbas hrdast r bl a sjukvrdspersonal! De rddar vra liv med fara fr sina egna! Vem ska vrda dig nr sjukvrdspersonal saknas pga sjukskrivningar, verbelggningar, uppsgningar, ddsfall, vrd av anhriga? Du, ni, bortskmda, kommer att bli drabbade, och riskerar att inte f vrd, pga av att du, och dina gelikar, med uppst sprider samhllsfarlig smitta! D spelar det ingen som helst roll att du har rtt till vrd om syrror och lkare har tagit slut!
Frstr du nu?
Du och dina gelickar gr de globala storfretagens renden och intressen emot folkets frihet och rttigheter. Du sprider dessutom skrckpropaganda, desinformation och du ven frtalar och anklagar folk som FRIVILLIGT deltar i fredliga protester fr att sprida smitta. Du har inga som helst bevis fr detta och detta r en falsk tillvitelse. Alts begr du ett brott i lagens mening.

Har du inte frsttt vad protesterna handlar om?
Det r fler som ftt/fr sina liv frstrda n ngra pensionrer som lmnat livet ett par dagar/veckor/mnader/r fr tidigt. Depression, sjlvmord, alkoholism, arbetslshet som kommer bli vrre av dessa totalt meningslsa och idiotiska tgrder. Vi hade en chans att stoppa detta frra ret. Men vr sovande Regering var som vanligt "naiva" och inkompetenta.

Nu ett r senare ska de utva inskrnkningar som kommer ge exakt NOLL effekt mot viruset som 99.9% verlever.
Var du helt efterbliven innan ocks mot folk som gick och hostade och ns av en frkylning? Du vet att folk dr av influensa ocks va? Eller du kanske inte var lika rabiat d eftersom massmedia inte blossade upp en frkylningsssong som EXTREM ddlig smitta.
Att du stortrivs i din nya dystopiska vardag har du rtt att gra, men du ska inte tvinga oss andra att leva vra liv med fullstndigt icke vetenskapliga idiotitgrder.

Det r fler n FHM som sprider dubbla budskap. Vi har en statsminister som sger t Svennebanan att denne inte ska handla p shoppingcenter, men tycks inte ha ngra som helst problem att g dit sjlv bara ett par dagar senare. Vi hade en myndighetschef som sa t folk att de inte skulle semestra utomlands, men sjlv ker ivg fr att hnga p bgklubbar i vrmen nr Svennebanan ombeds sitta hemma.
Dessa avskum rnar fortfarande Svennebanan p skattepengar varje mnad och ingen av tycks ftt sparken eller har behvt oroa sig fr att bli av med sin inkomst och levebrd.

Folk r trtta p svek och lgner. Protesterna just nu r fredliga och jag hoppas de fortstter vara s och kommer delta igen tills det hr vansinnet politikerna hller p med slutar.

Du oroas ver att sjukskterskor fr svettas lite mer p sina arbetspass. Vem ska betala deras lner tnker du nr folk fr sparken till hger och vnster p grund av idiotiska restriktioner som hjlper exakt INGEN?
Nr man inte kan tnka lngre n nsan utan svljer all idioti utan ngon som helst vidareutvecklad tankeverksamhet s r man nog inte skarpaste kniven i ldan.
Senast redigerad av rtyuio 2021-03-24 kl. 11:49.
Citera
2021-03-24, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Lnlst att f dem att frst! Faktaimmuniteten r total! De hindrar dessutom vanligt folk frn att g ut pga risk fr trngsel! Demonstranterna begrnsar mnniskors frihet! Ansvarslst!
ja dessa har svalt Qanan ideerna helt. Dr ingr att frneka fakta,
deras egna ideer och slutsatser blir sanningar.
Trump lr gilla lget.
Citera
2021-03-24, 17:05
Medlem
Jag ser samma tecken hr. Laglydiga dms fr att dom gnller p brottslingar.
Brottslingarna dms inte.[/quote]

Du plus dina vnner postar en massa osanningar
freslr att du ger dig ut p arbetsmarknaden och skaffa ett jobb.
Lmna the rabbit hole..
Du skulle absolut behva arbeta p ett fngelse, du har Saltvik druppe i norr, dr kan du trffa dmda brottslingar
S ut m dig och sk ett redigt jobb nu, att rka gulblend hela dagarna o surfa p de dr konspirations sajterna, r inget hlsosamt fr dig.Vidga vyerna.
Citera
2021-04-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Du och dina gelickar gr de globala storfretagens renden och intressen emot folkets frihet och rttigheter. Du sprider dessutom skrckpropaganda, desinformation och du ven frtalar och anklagar folk som FRIVILLIGT deltar i fredliga protester fr att sprida smitta. Du har inga som helst bevis fr detta och detta r en falsk tillvitelse. Alts begr du ett brott i lagens mening.

Har du inte frsttt vad protesterna handlar om?
Det r fler som ftt/fr sina liv frstrda n ngra pensionrer som lmnat livet ett par dagar/veckor/mnader/r fr tidigt. Depression, sjlvmord, alkoholism, arbetslshet som kommer bli vrre av dessa totalt meningslsa och idiotiska tgrder. Vi hade en chans att stoppa detta frra ret. Men vr sovande Regering var som vanligt "naiva" och inkompetenta.

Nu ett r senare ska de utva inskrnkningar som kommer ge exakt NOLL effekt mot viruset som 99.9% verlever.
Var du helt efterbliven innan ocks mot folk som gick och hostade och ns av en frkylning? Du vet att folk dr av influensa ocks va? Eller du kanske inte var lika rabiat d eftersom massmedia inte blossade upp en frkylningsssong som EXTREM ddlig smitta.
Att du stortrivs i din nya dystopiska vardag har du rtt att gra, men du ska inte tvinga oss andra att leva vra liv med fullstndigt icke vetenskapliga idiotitgrder.

Det r fler n FHM som sprider dubbla budskap. Vi har en statsminister som sger t Svennebanan att denne inte ska handla p shoppingcenter, men tycks inte ha ngra som helst problem att g dit sjlv bara ett par dagar senare. Vi hade en myndighetschef som sa t folk att de inte skulle semestra utomlands, men sjlv ker ivg fr att hnga p bgklubbar i vrmen nr Svennebanan ombeds sitta hemma.
Dessa avskum rnar fortfarande Svennebanan p skattepengar varje mnad och ingen av tycks ftt sparken eller har behvt oroa sig fr att bli av med sin inkomst och levebrd.

Folk r trtta p svek och lgner. Protesterna just nu r fredliga och jag hoppas de fortstter vara s och kommer delta igen tills det hr vansinnet politikerna hller p med slutar.

Du oroas ver att sjukskterskor fr svettas lite mer p sina arbetspass. Vem ska betala deras lner tnker du nr folk fr sparken till hger och vnster p grund av idiotiska restriktioner som hjlper exakt INGEN?
Nr man inte kan tnka lngre n nsan utan svljer all idioti utan ngon som helst vidareutvecklad tankeverksamhet s r man nog inte skarpaste kniven i ldan.

99,9% allts...har du klla p det?
Brasilien gr bra nu...
Citera
2021-04-10, 00:43
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
99,9% allts...har du klla p det?
Brasilien gr bra nu...
r vl bara kolla den officiella statistiken p folkhlsomyndighetens hemsida.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...all-i-sverige/

Snart en miljon smittade. 13600 dda varav de flesta multisjuka pensionrer.
Deras verlevnadschans r vl ngot lgre. r du under 60 s r det ett par hundra som strukit med enligt detta helt bizarra stt att underska om personen dog AV covid eller MED covid.

Rkna sjlv. Dela c:a 500 personer som dtt under 60 med snart en miljon smittade och hr av dig igen nr du lyckats hitta en procentsats p detta.
Mrk vl att mnga i Sverige inte testat sig ens fr covid och troligtvis haft det.

Frn FHMs sida.
"Statistiken visar antalet personer med laboratoriebekrftad covid-19 som avlidit, oavsett ddsorsak, och r rapporterade som avlidna i databasen SmiNet.Ddsfallen har antingen rapporterats avlidna av behandlande lkare eller har enligt folkbokfringen avlidit inom 30 dagar efter en covid-19 diagnos. I ett begrnsat antal fall kan det vara knt av Smittskyddsenheten att ddsorsaken varit icke-covid relaterat och d tas ddsfallet bort ur statistiken."

Med andra ord kunde de fan dtt av vad fan som helst. nd rknas de som covid dda.

Du blir matad med propaganda. De behver bara visa upp ett par likkistor i Tvn och du gr direkt i chocktillstnd.
Citera
2021-04-15, 22:00
Medlem
lskar att folk undvek att svara p sjukskterskans inlgg i trden. Trden stod orrd i ca 2 veckor fr att ingen kunde svara p det. Vntar fortfarande svar p det inlgget.

Nn som jobbar i vrden eller r alla i vrden bara kpta av globalister eller vad sger ni om det?? haha

Edit: Och sluta ltsas som om att dom som inte hller med "marchen" r helt njda med regeringens stt att hantera det. Det finns strre nyanser och det r inte svart eller vitt, ven om jag kan frst att om man r missnjd med sitt liv och sker syndabockar s r det lttare att ta bort alla nyanser och finna svar i att hata systemet och bli likt religist besatt av teorier.
Senast redigerad av spliffblandarn 2021-04-15 kl. 22:02.
Citera
2021-06-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
lskar att folk undvek att svara p sjukskterskans inlgg i trden. Trden stod orrd i ca 2 veckor fr att ingen kunde svara p det. Vntar fortfarande svar p det inlgget.

Nn som jobbar i vrden eller r alla i vrden bara kpta av globalister eller vad sger ni om det?? haha

Edit: Och sluta ltsas som om att dom som inte hller med "marchen" r helt njda med regeringens stt att hantera det. Det finns strre nyanser och det r inte svart eller vitt, ven om jag kan frst att om man r missnjd med sitt liv och sker syndabockar s r det lttare att ta bort alla nyanser och finna svar i att hata systemet och bli likt religist besatt av teorier.

idag igen r gnget ute och demonstrerar p Grdet
idag firar de nationaldagen p corona demo-vis
de letar efter kungen. De frstr inte att kungen inte bor p Grdet
det extrema gnget r uppkftiga och br stort plakat med den frsvunne kungens bild..
de har inte alla tagit vaccin men ngra r svikare o svartfotade och har i hemlighet vaccinerat sig.
Nu -eftersker gnget allts kungen
kanske vill de skapa en ny tradition med denna dagens utflykt,
Vakna Sverige
str p ett annat plakat
som om inte sverige har vakna och medvetna individer/medborgare
-men demonstranterna r ju helt yrvakna kanske stupfulla
s mrkliga meddelanden p plakaten och alla med
mrkligt utseende, han som initierat demonstrationen
saknar s klart sin kompis analdoktorn idag-
var finns analdoktorn?
letar han ocks efter kungen, kanske gjort inbrytning inbrott p Drottningholm
stackars kungen nr analdoktorn ska visa sin sregna kunskap..
detta r bara idioti- vilka fntrattar det finns
Senast redigerad av moshes 2021-06-06 kl. 17:46.
Citera
2021-06-06, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
idag igen r gnget ute och demonstrerar p Grdet
idag firar de nationaldagen p corona demo-vis
de letar efter kungen. De frstr inte att kungen inte bor p Grdet
det extrema gnget r uppkftiga och br stort plakat med den frsvunne kungens bild..
de har inte alla tagit vaccin men ngra r svikare o svartfotade och har i hemlighet vaccinerat sig.
Nu -eftersker gnget allts kungen
kanske vill de skapa en ny tradition med denna dagens utflykt,
Vakna Sverige
str p ett annat plakat
som om inte sverige har vakna och medvetna individer/medborgare
-men demonstranterna r ju helt yrvakna kanske stupfulla
s mrkliga meddelanden p plakaten och alla med
mrkligt utseende, han som initierat demonstrationen
saknar s klart sin kompis analdoktorn idag-
var finns analdoktorn?
letar han ocks efter kungen, kanske gjort inbrytning inbrott p Drottningholm
stackars kungen nr analdoktorn ska visa sin sregna kunskap..
detta r bara idioti- vilka fntrattar det finns

Kanske ngra medvetet skickar in "fntrattar" fr att gra det ltt fr sna som dig att kategorisera hela gruppen utifrn vad vissa gr? Har inte sett det du pratar om men liknande r knappast ovanligt.
Citera
2021-06-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baravanligtvatten
Kanske ngra medvetet skickar in "fntrattar" fr att gra det ltt fr sna som dig att kategorisera hela gruppen utifrn vad vissa gr? Har inte sett det du pratar om men liknande r knappast ovanligt.
s du menar att extrainkallade sabobter var de som bar plakaten bla efterlysningen av kungen.
ja det kan s klart vara lite teaterstudenter som leker levande teater- allt r mjligt.
Intressant varfr s mnga mnskor skockas i nn typ av nationalistisk yra-
vore bttre de firat Kron-kalle
eller varfr inte Gustaf IV Adolf, ska ju inte frneka att jag jag ser dessa demonstrationer som idiotiska men underhllande phitt
jag har dessutom i min nr5het flera personer som drabbades hrt av corona
sjlv har jag vaccinerat mig och mr bra-bttre n innan sprutan
kanske innehller vaccinet nt mne som gr mig extra eftertraktad nu- fr jag har ju flyt som aldrig tidigare.
Hur stller du dig till vaccineringen, eller du fasar fr det dr som demonstranterna tror p,
vaccinet ddar nmligen inte, fr mig har det varit uppt,kanske innehll det uppttjack rentav
alla jag knner som vaccinerats lever o r pigga.
Och nej Triump r inte heller nn man kan lita p
idag hade han satt p sig byxorna bakofram.Balkngan
Senast redigerad av moshes 2021-06-06 kl. 23:01.
Citera
2021-06-07, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
s du menar att extrainkallade sabobter var de som bar plakaten bla efterlysningen av kungen.
ja det kan s klart vara lite teaterstudenter som leker levande teater- allt r mjligt.
Intressant varfr s mnga mnskor skockas i nn typ av nationalistisk yra-
vore bttre de firat Kron-kalle
eller varfr inte Gustaf IV Adolf, ska ju inte frneka att jag jag ser dessa demonstrationer som idiotiska men underhllande phitt
jag har dessutom i min nr5het flera personer som drabbades hrt av corona
sjlv har jag vaccinerat mig och mr bra-bttre n innan sprutan
kanske innehller vaccinet nt mne som gr mig extra eftertraktad nu- fr jag har ju flyt som aldrig tidigare.
Hur stller du dig till vaccineringen, eller du fasar fr det dr som demonstranterna tror p,
vaccinet ddar nmligen inte, fr mig har det varit uppt,kanske innehll det uppttjack rentav
alla jag knner som vaccinerats lever o r pigga.
Och nej Triump r inte heller nn man kan lita p
idag hade han satt p sig byxorna bakofram.Balkngan
Ja, intressant att dom som bryr sig om landet frsker skydda det, verkligen.

Vaccin r inte "one size fitts all".
Citera
2024-02-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Idiotiska medier som skriver att det ska demonstreras.

Hoppas de btflls nr de demonstrerar. JRNDDA IDIOTER.

Ass demonstrera har ju alla rtt till men nr det blir shr vldsamt r det ett problem https://www.youtube.com/watch?v=NJNqMTue_B4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in