2022-03-29, 10:21
Medlem
thebandit777s avatar
Kivra är skit.

Använd Minmyndighetspost & e-fakturor direkt till banken istället.
Citera
2022-03-29, 21:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Kivra är skit.

Det täcker tyvärr inte allt det bra som Kivra erbjuder. Tex brev som inte är från myndigheter eller deras tjänst för digitala kvitton vilket är något mycket bra.
Citera
2022-06-02, 19:55
Medlem
Fundering.

Fick ett sms om en kreditupplysning på mig. Vill ej ha Kivra och kollade istället upp min kreditupplysning på min UC, stod inget där. Har det blivit något skumt då eller finns det kreditupplysningar som inte syns på min UC?
Citera
2022-06-02, 20:34
Medlem
Svinsvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Fundering.

Fick ett sms om en kreditupplysning på mig. Vill ej ha Kivra och kollade istället upp min kreditupplysning på min UC, stod inget där. Har det blivit något skumt då eller finns det kreditupplysningar som inte syns på min UC?
Det finns flera olika kreditupplysningsföretag, se https://financer.com/sv/wiki/kreditu...lysningsfretag.
Stod inte företagets namn i SMS:et?
Citera
2022-06-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinsven
Det finns flera olika kreditupplysningsföretag, se https://financer.com/sv/wiki/kreditu...lysningsfretag.
Stod inte företagets namn i SMS:et?

"En kreditupplysning har tagits på dig, vänta & få den på posten eller läs den direkt genom att skaffa en digital brevlåda"
Citera
2022-06-02, 20:46
Medlem
Svinsvens avatar
Citat:
"En kreditupplysning har tagits på dig, vänta & få den på posten eller läs den direkt genom att skaffa en digital brevlåda"
OK. Bisnode vet jag har en app där man gratis kan se deras upplysningar. Du kan ju testa den så länge. Vet inte om de andra också har det.
Citera
2022-06-02, 20:46
Medlem
Citat:

Kivra är Djävulens Verktyg - men de har gått back över 100 mkr - karma.

Kivra är möjligen ok för de som bara har en mobil men inte oss med justa datorer o justa skrivare
Citera
2023-10-10, 14:44
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Har tyckt om Kivra men nu har det inte fungerat på 2 månader. Någon annan med problem? Har inte gjort så mycket innan då det mest varit att jag inte kunnat se mina kvitton men nu har jag fått en faktura som jag inte förstår vad det är för nåt men går inte att logga in på Kivra med bankID, varken på appen (som jag avinstallerat och installerat om och den är senaste versionen) eller på hemsidan.
Citera
2023-10-10, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Har tyckt om Kivra men nu har det inte fungerat på 2 månader. Någon annan med problem? Har inte gjort så mycket innan då det mest varit att jag inte kunnat se mina kvitton men nu har jag fått en faktura som jag inte förstår vad det är för nåt men går inte att logga in på Kivra med bankID, varken på appen (som jag avinstallerat och installerat om och den är senaste versionen) eller på hemsidan.
Det måste vara något problem med din enhet. Jag provade att logga in för att kolla och det gick utan problem. Försök att logga in från en annan enhet och kolla om du kommer in ordentligt som du ska på andra sidor.
Citera
2023-10-10, 14:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Använder appen minst en gång i veckan och inte haft några problem senaste månaderna
Citera
2023-10-10, 14:55
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Kivra är skit.

Varför är Kivra skit? Funkat fint för mig. Även kvitton får man väl dit.
Citera
2023-10-10, 18:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Det måste vara något problem med din enhet. Jag provade att logga in för att kolla och det gick utan problem. Försök att logga in från en annan enhet och kolla om du kommer in ordentligt som du ska på andra sidor.
Är enbart Kivra som inte fungerar. Alla andra appar funkar. Har ingen annan enhet att prova med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in