Citat:
Ursprungligen postat av
Svampmaja
Hej!
Intressant med en tråd om mig!
Nä, det är inte något bedrägeri eller annat. Läs på om leveranstiden på hemsidan innan du förstör för mycket för dig själv.
Att vår välgörenhetgrupp skulle vara något annat än just vad är, är du själv välkommen att komma och granska!
Har nog ett hundratal som kan vittna om detta så välkommen.
Blanda inte ihop äpplen och päron!
Hej Svampmaja!
Uppenbarligen är du ju här inne och läser, så jag skriver till dig direkt.
Granskningen gick inte så bra, eller hur? ”Bokföringen” finns ju inte. Bara en massa papper och kvitton som du försökt att få ordning på.
Vilket genast leder mig till våra förfrågningar om kvitto på underlag för köp, samt sedan kreditering på samma köp. Du vet på det som vi beställt men inte fått. Vi har ju swishat till samma swishnummer som du uppgett i Borås Änglar. Det är ju därifrån en del utav oss även fått återbetalning.
Så jag förstår om det inte är lätt för dig att bokföra. Måste vara mycket att försöka hålla ordning på.
För vi har också hittat ett försäljningsinlägg under samma tidsperiod där du också tar emot swish. Det betyder att du har haft minst 3 olika ”inkomster” på ett och samma swish under samma tidsperiod…
Hur blev det med pengarna som folk swishat in till Borås Änglar? Vid granskningen av dina pärmar så fanns det ju pengar kvar på kontot. Kommer du föra över det till den nya organisationen? Eller är de helt förbrukade?
I BT så sa du att det finns folk som utreder om det gått rätt till eller inte. Menar du polisen i det fallet, eller vem syftar du på?
Det är många utav oss som inte kommer släppa detta. Du påstår att allt är i sin ordning.
Hur kommer du att rentvå dig?