Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-04-18, 16:31
  #49
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ta alltid och tänk idioten är du. Blir enklare så. Jag var dum och så vidare. Sedan kan du knyta näven i fickan och tänka i tysthet fan jag var allt smartare än alla de tillsammans!


Fast där måste du vara försiktig i ett icke-katolskt land som Sverige. Här gäller ärlighets-principen, och erkänner man sig skyldig till något; så ÄR man skyldig.

Istället visar vi på gott omdöme när vi resonar kring en fråga, och belyser den ur flera synvinklar med lämpliga perspektiv.
Citera
2021-09-23, 20:48
  #50
Medlem
Jag är en idiot och medveten om det. Jag har gjort IQ-test och hamnade under genomsnittet, men jag tror inte många idioter har sådan självinsikt som mig. Om alla idioter insåg att det finns annat i livet än att vara smart hade nog deras liv och världen blivit enklare att leva i.
Citera
2021-09-24, 08:54
  #51
Medlem
KTM_s avatar
Ganska idiotiskt att inte förstå att man är en idiot..
Citera
2021-09-24, 08:56
  #52
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nja. Om du inte vet vem idioten i rummet är så är idioten du! Skriver inte under på det. Det innebär att extremt många av oss är idioter.

Ja. Typ alla. Vissa idioter är såpass intelligenta att dom vet om att dom är idioter.
Dessa idioter är de mest skärpta människor världen har att erbjuda.
Citera
2021-09-24, 18:51
  #53
Medlem
Jag tror inte att jag är smart
Citera
2021-09-25, 22:03
  #54
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Vad är en idiot? Någon som tänker annorlunda än en själv.
Citera
2021-09-25, 22:21
  #55
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Vissa av dem. Stefan Lövfén har alltid vetat om att han är en jubelidiot som inte ens klarade en gymnasieutbildning som svetsare. Trots detta vet han att en idiot kan komma långt i Sverige som fackpamp och därigenom klättra inom det ultimata partiet för idioter, Socialdemokraterna, brotherhood of retards. Idioter kan sitta vid makten förutsatt att en majoritet av befolkningen är idioter.

Det finns däremot idioter som inte vet om att de är idioter. Som Magnus Betnér tex. Han tror på allvar att han är normalintelligent eller kunnig.
Citera
2022-03-26, 03:48
  #56
Medlem
Ja, jag är en idiot med självinsikt. Finns det några andra? Jag misstänkte att jag var en idiot och gjorde därför ett IQ-test hos Mensa och hamnade under genomsnitt, så nu behöver jag inte oroa mig längre och lärt mig leva med det. En del människor är idioter helt enkelt. Tough luck. Alla har sina plus och minus och det finns mycket värre livsöden än att vara dum i huvudet.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback