Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-04-10, 10:22
  #109
Avstängd
YP4XQs avatar
Se ALLTID till att ha något som värderas högre än flickvän/sambo/whatever så du kan lämna direkt och känna fan vad skönt nu har jag ännu mer tid och rum för det som verkligen betyder något. När det kommer såna här tillfällen. Tjejer speciellt har det för enkelt idag och de tror sig kunna utmana sin man och sitt livstillsånd och kommaundan med det.
Citera
2021-04-10, 10:24
  #110
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Se ALLTID till att ha något som värderas högre än flickvän/sambo/whatever så du kan lämna direkt och känna fan vad skönt nu har jag ännu mer tid och rum för det som verkligen betyder något. När det kommer såna här tillfällen. Tjejer speciellt har det för enkelt idag och de tror sig kunna utmana sin man och sitt livstillsånd och kommaundan med det.

Så blir det när karlar omger sig av illojala pissluder. Då blir det så.
Och så blir det ofta för att folk är ytliga äckel, och de illojala sliddjuren visade lite extra cleavage, och då tänker de bara med kuken direkt. It´s a trap.
Som man bäddar får man ligga, tror jag det som bekant heter.

Hade aldrig gift mig med något skräp som kommer med så oerhört jävla dumma förslag.
Citera
2021-04-10, 17:12
  #111
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerG
Hej, har varit jävligt nere på sistone, så det tog ett tag att uppdatera. Orkar inte gå in på detaljer, men det här är typ konversationen som hände efter min fästmö kom hem i fredags. Hon försökte övertyga mig i en halvtimme om att hon behövde göra det etc. Tillslut erkände hon att hon hade legat med en kollega ett par veckor innan. Hon började gråta och bönade och bad om att jag skulle ta tillbaka henne. Såg svart och sprang ut från lägenheten. Har sagt till henne att det är över och jag har varit hemma hos en polare de senaste dagarna. Känns så jävla surt att en relation på 9 år slutar på det här sättet, men jag klarar inte av att ta tillbaka henne.
Du ska inte ta tillbaka henne. Hon tog upp frågan om att ligga med andra eftersom hon inte vill gifta sig med dig. Hon är ledsen eftersom hon kastas ut i otryggheten. Ni har ingen framtid tillsammans. Självklart gör det ont. Outhärdligt ont. Men det ni har haft tillsammans kan ingen ta ifrån dig. Så småningom kommer en ny kvinna in i ditt liv och du kommer att se tillbaka och skatta dig lycklig som inte gifte dig med fel kvinna.
Citera
2021-04-14, 22:05
  #112
Medlem
vanarts avatar
Som sagt, den relationen var över innan ditt ex krävde det omöjliga. Jag har varit där du är ganska exakt faktiskt. Det gör mycket ont ett tag särskilt när hon ska försöka komma tillbaka men det blir aldrig som innan hon svek dig och er. Hon skulle aldrig att respektera dig om du tog tillbaka henne. Du ska inte hålla det för omöjligt att det skulle hända igen för du tar ju tillbaka henne...

Nu måste det praktiska och det ekonomiska redas ut. Någon måste flytta. Era gemensamma förehavanden måste delas upp och/eller säljas. När det är gjort måste du bryta helt och få henne ur "systemet", du måste läka dina sår. Gör inte som jag - hade "transitionsdejter" som jag inte respekterade eller brydde mig om men de hjälpte mig komma över men sårade dessa. Onödigt. Gör nya saker som inte du gjort under relationen. Börja tycka om dig själv igen. Bli hel och stark. En vacker dag träffar du kvinnan i ditt liv och då är detta bara en erfarenhet...
Citera
2021-04-15, 01:10
  #113
Medlem
Du skulle ha gett henne en smäll tillbacks på käften och uttryckt vilken smutsig individ det är till människa, och att hon verkligen är ett bottennapp som du nu vill bli av med.
Det är VÄLDIGT viktigt att hålla kvinnor på tårna, man får inte ge dom för mycket luft då slutar det tyvärr som det gjort med denna kille.

Jag är ledsen att säga det men det är en 95% changs att hon redan legat med en annan kille om hon nu ens börjat prata om det.

Skulle jag varit du hade jag blivit iskall, gjort mig mentalt förbered för att kasta bort dendär bitchen.
Ödsla absolut inga pengar, eller nåmer kraft eller mentala tankeförmågor på henne.

Ska du göra det så gör det bara i negativt syfte (Mot hennes del, tryck ner hennes mentalitet)
Sen lämnar du henne.

Hon kommer garanterat gå och gråta efter kuk efteråt och bli knullad av ett gäng killar, men hellre det änn att du ligger med henne samtidigt under tiden och får saggen av en handfull med killar som våld knullat henne på toaletten på hennes jobb.

Ditch that bitch.

Låt oss sätta stopp för all denna luft som tjejer fått dom senaste 20 åren en gång för alla!
Dags att vi männ börjar slå ihop och använda våran mentala kraft emot dom.
Citera
2021-04-15, 09:19
  #114
Medlem
nullums avatar
Absurt beteende från hennes sida. En person som är otrogen är ingen man vill spendera livet med så se det som att du kom undan med ringa konsekvenser, TS. Vad fan trodde hon, att du skulle säga att det var helt okej att hon tog emot stock av någon? Dagens kvinnor alltså, milda makter.

Så fort någon börjar tala i liknande mönster som TS ex-fästmö är det dags att börja fundera på vad denne gömmer.
Citera
2021-04-16, 00:02
  #115
Medlem
Det skriker Borderline om den bruden.Har erfarenhet utav liknande grej, och jag kan vara tacksam ännu idag, att jag fick hjälp utav vänner, bekanta å nära släktingar, att dra mig ur det förhållandet.Läs lite fakta om "borderline" så förstår du vad jag menar. Vad du än gör, GIFT DIG INTE MED HENNE! Dra dig ur förhållandet, fortare än kvickt, kan garantera att hon redan varit otrogen, och jag lovar, att hennes både psykiska och fysiska misshandel kommer fortsätta, och den kommer uppnå nivåer, så du tror du är delaktig i en skräckfilm, på samma gång hon, strax efteråt, några timmar efter hennes utfall, ber om förlåtelse, och bönar och ber att du inte får lämna henne.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback