• 1
  • 2
2022-05-10, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Hur kom torpeden att f trff p fel ml? Daniel C. Ott borde rimligen legat fre Daniel E. Ott i de databaser han skt igenom. Ngon info om det? Kanske var s enkelt att C. inte bodde kvar i eller fanns registrerad i omrdet.

Jag har fr mig att kvinnan kollade telefonkatalogen dr det bara fanns en. Den de skulle ha tag p egentligen stod inte med nog pga sin kriminalitet.
Citera
2022-05-10, 18:20
Medlem
Skaraborg2s avatar
Daniel E. Ott och Daniel C. Ott.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har fr mig att kvinnan kollade telefonkatalogen dr det bara fanns en. Den de skulle ha tag p egentligen stod inte med nog pga sin kriminalitet.

Daniel C. Ott var skert noga med att se till att han inte skulle vara ltt att f tag p.

I telefonkatalogen fanns bara Daniel E. Ott och mannen och kvinnan tyckte tydligen att det rckte med en sdan slapp koll. Frstod de inte att en yrkeskriminell person inte sttar med sitt namn, adress och telefonnummer i en telefonkatalog?
Citera
2022-05-10, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Daniel C. Ott var skert noga med att se till att han inte skulle vara ltt att f tag p.

I telefonkatalogen fanns bara Daniel E. Ott och mannen och kvinnan tyckte tydligen att det rckte med en sdan slapp koll. Frstod de inte att en yrkeskriminell person inte sttar med sitt namn, adress och telefonnummer i en telefonkatalog?

Ja man kan verkligen undra. Men kvinnan var knarkare och mannen lgbegvad. De tappade lappen och Joe satt inne och var vervakad. Deras val var att backa ur eller chansa och hoppas det blev rtt. De var nog rejlt pressade. Hade de backat ur kunde de hamna p Joes ddslista eller liknande.

Detta mord r ett av de strsta i Clevland i modern tid. Annars r mord nra relationer eller inom gngkriminella mycket.
Citera
2022-05-11, 15:12
Medlem
Skaraborg2s avatar
Knarkare och lgbegvade grningspersoner.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja man kan verkligen undra. Men kvinnan var knarkare och mannen lgbegvad. De tappade lappen och Joe satt inne och var vervakad. Deras val var att backa ur eller chansa och hoppas det blev rtt. De var nog rejlt pressade. Hade de backat ur kunde de hamna p Joes ddslista eller liknande.

Detta mord r ett av de strsta i Clevland i modern tid. Annars r mord nra relationer eller inom gngkriminella mycket.

Lr vara den troligaste orsaken till att "fel" person blev mrdad.

De kunde inte hoppa av frn kontraktet fr d hade Joe och The Hillbilly Maffia blivit mycket lmska. Nu blev Joe det nd men duon hoppades p att det blev "rtt" person. Ja de mste ha varit rejlt pressade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in