Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-04-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Sperma innehåller mycket protein, tränar man borde man vara tacksam.

Och zink är bra att ha
Citera
2021-04-30, 10:59
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchbabe
Hur kan ekvationen visa kärlek och svälja sperma gå ihop?

Dom kvinnor som varit förälskade i mig ordentligt, har så gott som ALLTID svalt satsen vid afsugning. Det handlar om att skapa en trygghet hos Fruntimret, så att hon litar på att man frisk och "sväljlämplig".
Citera
2021-05-01, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Utifrån de vanliga självklarheterna som att man förstås inte skall göra något man inte vill, så är det åtminstone för mig svårt att tänka mig ett förhållande där kvinnan inte skulle svälja.

För mig finns det mycket symbolik i den handlingen. Sperman är ju inte någon "slaggprodukt", som kiss eller bajs, utan bokstavligen "liv". När hon sväljer det hon fått i munnen visar hon att hon verkligen tar emot, och uppskattar, allt av mig.

Motsatsen, att spotta ut det, blir istället en avvisning och att säga att den andra är "äcklig" och inget hon vill ha i sin kropp.

Det är min syn på det. Jag skulle förstås inte tvinga någon att göra det, men skulle som sagt ha svårt att ha en relation där hon inte gjorde det. Lyckligtvis lever jag med en kvinna som just älskar min sperma.

Du menar alltså att sperman är liv när en kvinna sväljer den? Det finns inget naturligt i det. Och om man ska se till vad som är kärlek så borde det väl vara mer kärleksfullt att INTE utsätta den man älskar för något som hen inte vill?
Citera
2021-05-01, 09:27
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Du menar alltså att sperman är liv när en kvinna sväljer den?

Vad är det du inte förstår från det jag skrev? "För mig finns det mycket symbolik i den handlingen. Sperman är ju inte någon "slaggprodukt", som kiss eller bajs, utan bokstavligen "liv". När hon sväljer det hon fått i munnen visar hon att hon verkligen tar emot, och uppskattar, allt av mig."

Citat:
Det finns inget naturligt i det.

Det beror förstås vad man menar med "naturligt". Kan du definiera vad det är för dig i detta sammanhang?

Citat:
Och om man ska se till vad som är kärlek så borde det väl vara mer kärleksfullt att INTE utsätta den man älskar för något som hen inte vill?

Läs ändå vad du exakt citerade från mig: "Utifrån de vanliga självklarheterna som att man förstås inte skall göra något man inte vill,"
Citera
2021-05-01, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Vad är det du inte förstår från det jag skrev? "För mig finns det mycket symbolik i den handlingen. Sperman är ju inte någon "slaggprodukt", som kiss eller bajs, utan bokstavligen "liv". När hon sväljer det hon fått i munnen visar hon att hon verkligen tar emot, och uppskattar, allt av mig."

Det beror förstås vad man menar med "naturligt". Kan du definiera vad det är för dig i detta sammanhang?

Läs ändå vad du exakt citerade från mig: "Utifrån de vanliga självklarheterna som att man förstås inte skall göra något man inte vill,"
,
Senast redigerad av MannenP 2021-05-01 kl. 12:55.
Citera
2021-05-01, 12:55
Medlem
Jag hade en 38 årig småbarnsmamma som älskarinna ett par månader. Hon ville bli munknullad och sprutad i ansiktet. Sen smörjde hon in sperman i ansiktet som typ hudkräm. Hela ansiktet, panna, näsa allt. Sen fick det torka in medans vi låg och mös. Udda men rätt kul.
Citera
2024-10-11, 23:31
Medlem
Dom som inte sväljer brukar jag fråga om dom har rabies. Det brukar ställa dom så dom nästa gång (om jag går med på att knulla) sväljer när jag släpper loss storkanonen i munnen på dom.
Citera
2024-10-13, 20:22
Medlem
Emmiliciouss avatar
Mannen jag dejtar just nu får gärna göra det med mig. Älskar att se honom djupt i ögonen när han kommer i min mun. Det är en kärleksgest, helt klart. Han får dominera och "äga" mig. Jag går med på det och njuter av att få hela honom i mig.

Så skönt.
Citera
2024-10-18, 14:53
Medlem
Jag tycker mer om att spruta tjejen i ansiktet, helst när hon står på knä framför mig.

Jag gillar också porr där det slutar med en s.k. "cum walk". Kolla t.ex. in en rysk tjej som kallar sig Katty West.
Citera
2024-11-20, 22:42
Medlem
Min tjej har en lust att ofta suga av mig i situationer där vi kan bli upptäckta, då sväljer hon alltid.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in