Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-30, 20:57
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/debatt/varf...-centerkvinna/

"Varför tål ni inte att jag blev årets centerkvinna?
CENTERKVINNORNA
Publicerad 25 mar 2021 kl 16.04

När det rådande mansidealet ifrågasattes, ledde det på sina ställen till stora konvulsioner i sociala medier.

Det finns all anledning att problematisera detta mansideal som begränsar både mäns och kvinnors levnadsvillkor, skriver Jenny Håkansson (C) och Christofer Bergenblock, årets centerkvinna i Halland.

DEBATT. Aldrig tidigare har utnämningen av ”Årets centerkvinna i Halland” blivit en sådan snackis som i år. Riksradio, dagspress och kvällspress har uppmärksammat utmärkelsen. På Facebook, Twitter och Flashback har debattens vågor gått höga. Vad är då orsaken till denna uppståndelse? Jo, i år är det en man som fått utmärkelsen!"
Citera
2021-03-30, 21:06
  #2
Moderator
najass avatar
Jag hittar bara denna tråd med 17 inlägg på 2 veckor.

(FB) Centerkvinnorna utser en man, Christofer Bergenblock, till Årets Kvinna.

Finns det inte mer så tycker jag inte man kan säga att diskussionsvågorna går särskilt höga på Flashback i alla fall.
Citera
2021-03-30, 21:12
  #3
Medlem
Finisterres avatar
CenterPedofilsatanisterna har alltså utmanat svenssons på flashback med en ny normbrytande könslek? Oj oj ja det var ju verkligen chockerande stoppa pressarna.
Citera
2021-03-30, 21:22
  #4
Medlem
Syftet är enbart att väcka uppmärksamhet. Och att beröva folk på deras identitet. De ska känna att som de känner sig, det är fel.
Citera
2021-03-31, 06:21
  #5
Medlem
Vem bryr sig om vad centerpartiet basunerar ut?
De skyddar pedofiler och de kommer förmodligen att åka ut nästa val.
De lever en tynande tillvaro.
Jävla pedofilälskare och tidelagsförespråkare.
Ja Eskil din jävla dåre.
Citera
2021-03-31, 09:37
  #6
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Pedofilpartiet går från klarhet till klarhet.
Citera
2021-04-06, 17:13
  #7
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jag hittar bara denna tråd med 17 inlägg på 2 veckor.

(FB) Centerkvinnorna utser en man, Christofer Bergenblock, till Årets Kvinna.

Finns det inte mer så tycker jag inte man kan säga att diskussionsvågorna går särskilt höga på Flashback i alla fall.
Som moderator i forumdelen skulle jag säga att det vore mer sanningsenligt att skriva "på Flashback möttes nyheten närmast med en gäspning". Kan inte påminna mig om detta som någon större nyhet i någon annan media heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback