Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Brawe? Brave menar du? Den visar annonser ja precis somalla andra.
Webbläsare på iOS är generellt skit. På Android har jag inte sett en reklam på Flashback på flera år när jag använt Brave.
Citera
2024-09-07, 08:52
Medlem
Ni borde lägga till ett alternativ om att få kunna skippa specifika annonseringar. Snusreklamen är så jävla äcklig att se på när man käkar.
Citera
2024-09-13, 11:51
Medlem
Hirvis avatar
Jag får någon jävla ostbåge-reklam som tar över hela skärmen om jag råkar dra musen över det och sen går det inte att stänga utan att antingen gå in på reklamen eller genom att starta om sidan. Värdelöst.
Citera
2024-09-15, 21:46
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Japp, morgonposten är en okristen och unken sajt som endast erbjuder dekadens. Tråkigt att Flashback inte lyckas hitta mer respektabla annonsörer. Åtminstonne kan vi tacka att reklamen för "scandalbeauties" prostitutionen är borta.

Du som har självaste Jesus vid din sida, kan inte du verka för atr tidningen dagen eller någon annan kristen verksamhet köper annonsplatser?
Citera
2024-09-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Du som har självaste Jesus vid din sida, kan inte du verka för atr tidningen dagen eller någon annan kristen verksamhet köper annonsplatser?
Beklagar att jag saknar dessa kontakter, men jag kan i alla fall inkludera denna önskan i någon av mina böner.

Att vara utsatt för oheliga annonser där Den Onde lurar bakom är inget jag önskar någon, inte ens medlemma i den stora horden militanta ateister som härjar i forumet.
Citera
2024-09-18, 07:46
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Beklagar att jag saknar dessa kontakter, men jag kan i alla fall inkludera denna önskan i någon av mina böner.

Att vara utsatt för oheliga annonser där Den Onde lurar bakom är inget jag önskar någon, inte ens medlemma i den stora horden militanta ateister som härjar i forumet.

Det är fint av dig.
Ja om gud hör bön kanske vi får lite hjälp med detta.
Jag hade ett teologisk samtal häromdagen och då fick jag uppfattning om att gud ibland kunde tycka att vi som hans barn kunde ta oss för saker själva för att få till en förändring. Vi får la prova bön först och sen kanske kika på handling.
Citera
2024-12-15, 20:58
Medlem
Jag porrsurfar inte ändå får jag upp telefonsexreklam?
hur går dom där phonesexcafe runt?
gissar på att de har några få som ringer en timme varje dag? måste vara som nåt slags spelberoende

Kanske borde flashbacks reklamintäkter optimeras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in