Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-04, 21:07
  #13
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Om du söker en tajt kvinna så borde vad som helst funka, ingen verka tända på dig och du verkar inte ha förmågan att öppna upp kvinnors fittor för din lilla kuk. Men för 2000kr/h får du nog ett trafficking offer eller en missbrukande vilsen själ.

Du ska veta att inom loppet av tre år har jag fått två kåta blickar av två kineskor samt blivit flörtad av en twink. Så kan det gå när man ser ut som man gör 😎

Spergade ut oavsett hur läckra kineskorna var.

Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
"Oerfarna budgethoror", årets trådstartsrubrik?

Men en fräsch petite 18-åring har väl ingen anledning att rikta in sig på fattiglappar? Att ragga upp någon random gymnasiebrud och vifta med en femhundring borde vara lättare för dig

Har bara ett yttre som fattiglapp, har egentligen ganska välordnad ekonomi. Har knullat lyxhoror för dubbla timarvodet. Pengarna bekymrar inte mig i nuläget. Lätt att kostnaderna skenar iväg ifall förnuftet överrumplas av kuken.

Egentligen vill jag bara ha en flickvän men detta är så nära framgång jag haft med tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Ts borde spara sina pengar och ta semesterledigt en vecka varannan månad och åka till fkk i Tyskland eller bordellhoppa i Prag, på fkk behöver du inte ens hotell du kan duscha äta och knulla där. Billigt leverne, alla pengar kan gå åt till horor.

Jag har sparat hela livet. Har bott i ghettolägenheger, kört skrotbilar, haft på mig trasor som kläder. När gränserna öppnar igen är det dags att knulla fkk-horor!

Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Låter som du behöver en Sugababe att träffa en gång i veckan.

Bara skapa profil på SA och köra.

SA?
Citera
2021-04-10, 18:51
  #14
Medlem
Jag är sugarbabe vid sidan av eskortandet och utifrån det du skrivit här på FB tror jag inte att du är sugardaddy-material, tyvärr. Jag umgås betydlig mer med mina SDs och värderar social kompetens, bra sex och att man verkligen klickar när jag väljer vem jag vill ha ett arrangement med.
Försök träffa tjejer "i verkligheten", öva upp din sociala och sexuella komptens och krydda med eskorter ibland är mitt bästa råd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback