Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Jag läste siffran 700,000 analfabeter i vuxen ålder från officiella källor, men det kan förstås vara en klar underdrift, de har alltid en agenda att skönmåla verkligheten.
Om du har bättre källor tar jag gärna del av dem.
Det går absolut alldeles jättebra att googla ska du veta siffrorna tror jag från SEB pekar väl mot att vi är en två miljoner i varje fall medans vissa andra hävdar att det närmare tre miljoner.
Som sagt Google är din vän använd det.
Och jag vet fortfarande inte varför det finns så många här i Sverige som fortfarande tror att det bara rör sig om 700.000 alltså kan inte bara ta och se eromkring när ni går ute på stan det är ju fler svarta ansikte än vad det är vita.
Ni måste ju förstå att Sverige är ju redan övertaget och om ni röstar på de röda de blåa eller SD eller andra bruna så har det liksom ingen betydelse för de har redan tagit sig in i myndigheter och på polisen och militären och alla myndigheter de har liksom redan tagit landet
Det de gör nu tillsammans med de produkta politikerna är att de tömmer landet på värdefull egendom.
Som exempel på det kan man ju vara ta alla sådana här konstiga hvb-hem och vårdföretag som har utländska ägare där det kommer fram att de har begått assistansbedrägeri mot Försäkringskassan.
De där pengarna kommer ju såklart aldrig Försäkringskassan att få se igen.
Och att ställa ansvariga politiker mot väggen eller håller de ansvariga så kör de bara med det vanliga vi har varit naiva och de tycker att det räcker med det svaret.
Så länge det inte blir någon riktig ändring att folket i Sverige helt enkelt säger att vi nöjer oss inte med det här vi vill ha ordning och reda här och nu så kommer Sverige aldrig att kunna ändra sig.
Och jag har sagt det tidigare och jag säger det nu igen att Sverige är i stort behov av en stark diktator som pekar med precis hela handen vad som gäller och inte bara sätter allting under en jäkla massa utredningen menar att man själv fortsätter att tömma landet på värdefulla egendomar och företag.