Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-03-25, 23:28
  #85
Medlem
DayNites avatar
det svåra är om du dricker alkohol eller efter sex ciggen
så drick inte sprit eller ligg

seriöst så det enda som funkar för mig är nikotinsnus som dämpar
men direkt när jag dricker eller ligger så får jag tillbaka känslan av hur gott en cigg är

så kämpa på !
Citera
2024-04-25, 21:20
  #86
Medlem
Har också lagt ner ciggen, använder såna nico-pouches och det funkar över förväntan! Jag är en hardcore ciggfantast, rökt i 40 år och aldrig snusat. Kände i lördags att nu får det vara nog, vet inte varför, känslan bara kom över mig och även om jag, speciellt idag, varit så inihelvetes röksugen, så funkar Volt och dom tar udden av det. Tydligen hänger det på viljestyrka, vilket jag är förvånad över att jag har 😒
Jag är jävligt förvånad över att effekterna kommer så fort; sover som jag var medvetslös, orkar mer och jag har fått tillbaks kontrollen över min sångröst! På ynka fem dygn, otroligt! Jag tänker också att nu transporterar mitt blod SYRE, istället för en massa sjuka gifter jag dessutom betalat dyra pengar för 😂
När suget satte klorna i mig idag, så tänkte jag på det, hur SJUKT det är att ”belöna” kroppen med dessa gifter och sakta utplåna dess fantastiska funktion, för tusentals kronor varje månad. Den tanken tar över suget. 💪
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback