2021-04-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Förmodligen. Du vill göra gällande att man använder förintelsen som ett slagträ för att utplåna nationalstater med en homogen befolkning?

David Schwartz, jude som överlevt flera tyska "dödsläger" var drivande på 1960-talet att göra Sverige mångkulturellt. Hans livsuppgift var att om svenskarna fick fortsätta vara "ariska" så hade Hitler "vunnit". Hans lobby verksamhet fick Palme och socialdemokraterna att börja med invandring till Sverige och som slutmål att Sverige riksdag röstade att Sverige skulle vara mångkulturellt. Vilket hände.

Fundera gärna på varför David Schwartz överlevde flera tyska läger och levde till bli en gammal man. Var det verkligen utrotningsläger han satt i?
Citera
2021-04-16, 22:12
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Förintelsetroende går runt och tror att deras medmänniskor bara är en hitlermustasch ifrån att börja göra lampskärmar av sina medmänniskors hud och slänga judebebisar in i ugnar. Men det är en felaktig bild av den mänskliga psykologin och den germanska människans natur. I själva verket har den germanska människan en relativt hög nivå av empati och rättspatos och är en av de mer sympatiska varelserna på planeten.

Det låter mer som att du beskriver ett djur än en människa. Men den "germanska naturen" verkar i Sverige vara sosseri i alla dess former, det kan vi nog konstatera. Tror det är få som bryr sig om judar.
Citera
2021-04-16, 22:14
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Korrekt siffra. Om sex miljoner "gasades" till döds hur kunde tusentals judar och miljoner judar driva bort och ockupera Palestina där palestinierna redan var bosatta? Var det judiska vålnader som fördrev hundratusentals palestinier från deras hem och mark eller är historien om miljoner gasade judar en lögn?
En fullständigt obegripelig fråga. Har du ingen aning om hur israel bildades?
Citera
2021-04-16, 22:20
Medlem
KenanBarberarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Eller så tyckte jag din halmgubbe var tråkig och ville vara lite ironisk?
Nej, sannolikt inte.
Citera
2021-04-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Förintelsetroende går runt och tror att deras medmänniskor bara är en hitlermustasch ifrån att börja göra lampskärmar av sina medmänniskors hud och slänga judebebisar in i ugnar. Men det är en felaktig bild av den mänskliga psykologin och den germanska människans natur. I själva verket har den germanska människan en relativt hög nivå av empati och rättspatos och är en av de mer sympatiska varelserna på planeten.

De tyska lägren höll en oerhört mycket högre standard än gulaglägren i Sovjet (som drevs av judar). I Auschwitz fanns exempelvis en fotbollsplan, orkester, teater, biograf, postkontor, sjukhus, barnkammare, bibliotek mm. Saker man inte förväntar sig ska finnas i ett "dödsläger":

The holocaust testimonies you didn't hear
https://www.bitchute.com/video/KZEyZ0EwjTaE/

Riktigt bra inlägg, just det du pekar på är något som judar vet att nyttja, också vet dom att vi också är (eller var) det största hotet mot en judisk global dominans.
Men nu lever vi i en värld totalt styrd av judiska "värderingar", en värld på ett bibliskt sätt styrd av satans avkommor.
Citera
2021-04-16, 22:28
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
David Schwartz, jude som överlevt flera tyska "dödsläger" var drivande på 1960-talet att göra Sverige mångkulturellt. Hans livsuppgift var att om svenskarna fick fortsätta vara "ariska" så hade Hitler "vunnit". Hans lobby verksamhet fick Palme och socialdemokraterna att börja med invandring till Sverige och som slutmål att Sverige riksdag röstade att Sverige skulle vara mångkulturellt. Vilket hände.

Fundera gärna på varför David Schwartz överlevde flera tyska läger och levde till bli en gammal man. Var det verkligen utrotningsläger han satt i?

Sverige betedde sig fegt och opportunistiskt under kriget, men det finns knappast någon anledning till varför någon skulle göra just Sverige till måltavla för något sådant. Dessutom är svenskarna inte värda att finnas som etnicitet om de tillåter uppblandning. Inte för att jag bryr mig. Det mesta med den svenska mentaliteten och det svenska samhället äcklar mig. Föredrar alla gånger en grek, neger eller asiat som delar mina värderingar framför en frihetshatande, skenhelig, auktoritetstroende "arisk" svensk.

Det ska givetvis inte finnas lagar mot att säga saker, men man är riktigt dum i huvudet om man på allvar tror att Förintelsen är påhittad.
Citera
2021-04-16, 22:31
Medlem
dannbaggens avatar
Ska man förbjuda virrpannor? Ja kanske. Jag tror mer på att sprida allmän kunskap så att befolkningen blir mer kunnig både om historia och vetenskap. Så skapar man ett rikt och välmående samhälle, via en utbildad befolkning.

Alltså i korthet:
- Månlandningen har ägt rum
- Kennedy mördades
- Förintelsen har ägt rum
- Jorden är rund
- Månlandningen har ägt rum på riktigt
- USA Deep State skapade inte 9/11

Men förbud mot allmän dumhet? Nej, jag tror inte på det.
Citera
2021-04-16, 22:35
Medlem
Khabats avatar
Ingen som tycker det var ett intressant sammanträffande att USAs judiska utrikesminister (med kopplingar till Maxwell, Epstein, Mossad osv osv) kommer ut och hyllar Sverige i exakt samma veva som Morgan kom med detta förslag?

Tänkte på det här inlägget på twitter:

https://twitter.com/secblinken/statu...594647553?s=21

You scratch my back, I scratch yours?
Citera
2021-04-16, 22:36
Medlem
KenanBarberarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Oj, missade regeln om att om man väljer rätt användarnamn så behöver man inte stå till svars för sina åsikter.
Bör man få fängelse för vissa åsikter?
Citera
2021-04-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
En fullständigt obegripelig fråga. Har du ingen aning om hur israel bildades?

Jo, det ingick att svenske Folke Bernadotte mördades av judiska Sternligan som slapp straff och skyddades av staten Israel som bildats. Så agerar en skurkstat.
Citera
2021-04-16, 22:37
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Alltså i korthet:
- Kennedy mördades
- Jorden är rund

Om du kortfattat vill utreda trovärdigheten i dessa påståenden så ber jag dig undersöka vilka som är olagliga att ifrågasätta i stora delar av världen och omedelbart resulterar i status som persona non grata.

Trovärdighetsgraden i förintelsemyten är ungefär på samma nivå historiografiskt som flat earth är vetenskapligt.
Citera
2021-04-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Ska man förbjuda virrpannor? Ja kanske. Jag tror mer på att sprida allmän kunskap så att befolkningen blir mer kunnig både om historia och vetenskap. Så skapar man ett rikt och välmående samhälle, via en utbildad befolkning.

Alltså i korthet:
- Kennedy mördades
- Jorden är rund

Men förbud mot allmän dumhet? Nej, jag tror inte på det.

En bildad person tror inte på att tusentals judar kan ha tryckts in i små gaskammare 1,5 meter höga och inte större än en normal lägenhet enligt vad "expertvittnen" om förintelsen vittnat om. Läs på om Dr Bendels vittnesmål från Auschwitz som skall vara ett "nyckelvittne" men som istället är en lögnare och mytoman.

https://www.nationalarchives.gov.uk/...oria-birkenau/

Tror ni på detta? Nej inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in