2021-04-18, 09:11
Medlem
Solituds avatar
Vilken besvikelse. Jag hade velat se Jake f stryk.

Det syntes klart och tydligt att det var en som trnat boxning och en som bara tagit ett par lektioner.

Jag hoppas innerligen att de kr en MMA-match nu, men det kommer ju aldrig ske.
2021-04-18, 09:30
Medlem
KenanBarberarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Mutad att uttala namnet fel fr att f ben askren ur fokus..hur fan kan man missa uttalet s grovt annars. Undrar hur mycket han fick, 80k dollar?
Askren fick $500K, Paul $690K enligt Full Mount MMA.
2021-04-18, 09:37
Medlem
regndroppens avatar
Finns det ngon sn hr jippofight som inte r uppgjord p frhand?
2021-04-18, 09:45
Medlem
https://twitter.com/KEEMSTAR/status/...453451266?s=20

Inte uppgjort. Askren r bara vldigt kass p standup.
2021-04-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenanBarberaren
Askren fick $500K, Paul $690K enligt Full Mount MMA.
Ok, tack, visste inte hur mkt det handlade om, det r fr att f tget att fortstta, en till fight som "obesegrad", samt att scamma dana white p ett psttt 1m dollar bet, plus vad n fr annat bet p sig sjlv.

Tyckte det sg riggat till tusen ut.

Edit: har inte Ben en lite sdan framtlutad stil i vanliga fall med? Aja stopped var kanske bra trots allt, sg vingligt ut. paul slr hrt, det vet vi men tycker flera saker sg riggade ut frn start, aja.
Senast redigerad av .Void 2021-04-18 kl. 09:56.
2021-04-18, 09:54
Medlem
KenanBarberarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Ok, tack, visste inte hur mkt det handlade om, det r fr att f tget att fortstta, en till fight som "obesegrad", samt att scamma dana white p ett psttt 1m dollar bet, plus vad n fr annat bet p sig sjlv.

Tyckte det sg riggat till tusen ut.
Jag hller med, det sg jvligt shady ut. Ben frskte inte ens, intressant att du nmner Dana och hans bet. Jag hade glmt bort det, Askren och Dana r vl inte direkt tajta s det skulle mycket vl kunna vara orsak till att Funky dk som en skjuten mupp, fr att f Dana att kasta pengarna i sjn.

Det skulle inte frvna mig ett dugg om Paul frsker f till en moneyfight mot Conor nu.
2021-04-18, 10:01
Medlem
Osmart att betta en sn summa p ben i en strikingmatch oavsett s han fr skylla sig sjlv. 😁 Men det r vl n struntsumma +/- kvll p blackjack fr honom.

Eller smart, fr ju upp gonen fr ufc hos mnga youtube fljare m.m.

Mycket publicitet...
Senast redigerad av .Void 2021-04-18 kl. 10:04.
2021-04-18, 10:30
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Blev nyfiken och d jag varit intresserad av spelfusk och riggade matcher sen barnsben (KIBO r vidare fascinerade koncept i sammanhanget) s var jag sklart tvungen att se klipp frn matchen. 100% riggad, vem gr p detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in