Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-17, 19:07
  #1
Medlem
Jag har varit på strippklubb några gånger, och ändå imponerad på hur hårt personalen håller på att inte sälja extra vid sidan av med tanke på att det på nästan varje thaimassage finns mer.

Med tanke på att strippklubbar ofta redan drivs av kriminella, finns det verkligen ingen prostitution på dessa ställen? Vågar man fråga "Finns det mer?" utan att få en muskulös juggevakt som drar in en i ett rum och misshandlar en för att man vågar fråga?
Citera
2021-04-17, 20:05
  #2
Medlem
De brudar som är fräscha nog att kunna tjäna deg genom att bara strippa och inte hora sig, är nog inte sugna på det, men det förekommer säkert.
Citera
2021-04-17, 22:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReadyPlayerTwo
Jag har varit på strippklubb några gånger, och ändå imponerad på hur hårt personalen håller på att inte sälja extra vid sidan av med tanke på att det på nästan varje thaimassage finns mer.

Med tanke på att strippklubbar ofta redan drivs av kriminella, finns det verkligen ingen prostitution på dessa ställen? Vågar man fråga "Finns det mer?" utan att få en muskulös juggevakt som drar in en i ett rum och misshandlar en för att man vågar fråga?
Skiter björnar i skogen?
Citera
2021-04-17, 22:37
  #4
Medlem
Vet en del tjejer som gör sken av sex för att få folk komma dit sen ändrar dom sig o vill sälja på en flaska alkoholfri bubbel för 1500..
Citera
2021-04-17, 23:16
  #5
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
De brudar som är fräscha nog att kunna tjäna deg genom att bara strippa och inte hora sig, är nog inte sugna på det, men det förekommer säkert.
Det förekommer!
Det går att få med sig tjejer "hem", men det blir gärna dyrt och det blir sent, efter stället stängt.
Så, ett svindyrt knull när man knappt är vaken.... nja. Man tröttnar fort på den grejen, då det finns bra mycket bättre alternativ.
Citera
2021-04-21, 20:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Vet en del tjejer som gör sken av sex för att få folk komma dit sen ändrar dom sig o vill sälja på en flaska alkoholfri bubbel för 1500..

Svenska strippklubbar är så sjukt deprimerande.

Inte röra, inte knulla och inte ens någon alkohol hava de.
Citera
2021-05-28, 17:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReadyPlayerTwo
Jag har varit på strippklubb några gånger, och ändå imponerad på hur hårt personalen håller på att inte sälja extra vid sidan av med tanke på att det på nästan varje thaimassage finns mer.

Med tanke på att strippklubbar ofta redan drivs av kriminella, finns det verkligen ingen prostitution på dessa ställen? Vågar man fråga "Finns det mer?" utan att få en muskulös juggevakt som drar in en i ett rum och misshandlar en för att man vågar fråga?

Det förekommer mer eller mindre prostitution på alla klubbar i Sthlm kan jag lova dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback