Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-25, 19:39
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej ganska snart antagligen. Masvidal borde vara lngt borta frn toppen nu. Lr aldrig vinna titeln. Den enda jag ser som har en chans mot Usman r just Colby.

Japp. Endast Colby som har en chans. Men tror inte det kommer att g bttre en andra gng.
2021-04-25, 23:32
Medlem
(kollat galan i efterhand)

Varfr buar folk t Usman? S jvla gtt att han vann p det sttet som han gjorde.
2021-04-26, 08:00
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Tror p Rose men fr feg att satsa pengar p henne!
Hehe.. synd dr!

Vilken galen jvla gala! Bjd ju p mnga statistiska ovanligheter s att sga. Weidmans karrir r vl i princip ver nu? Fy fan, lider med honom hursomhelst. Lite karma ver det iofs hehe

Usman, vilken best! Han kommer regera ett bra tag, om han nu inte r seris med att pensionera sig la Khabib.

Och Thug Rose.. Herregud vilken kvinna! Henne hade jag gift mig med varje dag i veckan. Om hon bara kunde lta hret vxa ut igen.. Jag blev fanimej ocks trgd dr efter matchen 😂
Senast redigerad av grottmuttan 2021-04-26 kl. 08:08.
2021-04-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
(kollat galan i efterhand)

Varfr buar folk t Usman? S jvla gtt att han vann p det sttet som han gjorde.

Tror mest det handlade om att Masvidal r frn Florida dr eventet gde rum. De buade ju ven nr Zhang presenterades nr hon skulle fightas mot Namajunas. P samma stt som publiken i Sverige ibland buar nr det r en svensk som ska mta ngon i en stor match.

Skulle ju ven kunna vara att de ogillar Usman av ngon anledning men det har jag inte koll p.
Hejade ocks p Usman s det var kul med en knock.
2021-04-27, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Vilken galen jvla gala! Bjd ju p mnga statistiska ovanligheter s att sga. Weidmans karrir r vl i princip ver nu? Fy fan, lider med honom hursomhelst. Lite karma ver det iofs hehe

Ja minst 8-12 veckor innan han kan brja g p benet och sedan 12 mnader innan han kan brja trna ltt, samtidigt hintar han om att han kommer videologga om hans resa tillbaka p instagram. Sjlv tror jag att det r ver fr honom, minst 2 r tills nsta fight skulle jag tro och d troligtvis mot Uriah Hall fr tredje gngen.

Men vad vet jag, hur lng tid tog det fr Silva att komma tillbaka?
2021-04-27, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Tror mest det handlade om att Masvidal r frn Florida dr eventet gde rum. De buade ju ven nr Zhang presenterades nr hon skulle fightas mot Namajunas. P samma stt som publiken i Sverige ibland buar nr det r en svensk som ska mta ngon i en stor match.

Skulle ju ven kunna vara att de ogillar Usman av ngon anledning men det har jag inte koll p.
Hejade ocks p Usman s det var kul med en knock.

Joo jag sg det sen med, rka kolla eventet baklnges. Fantastiskt event men kan inte knnas bra att bli utbuad nr man ska g in och slss fr liv och dd fr skdarnas skull. Respektlst.
2021-04-27, 20:41
Medlem
Citat:
Joo jag sg det sen med, rka kolla eventet baklnges. Fantastiskt event men kan inte knnas bra att bli utbuad nr man ska g in och slss fr liv och dd fr skdarnas skull. Respektlst.

Minst sagt respektlst, hon frgade sjlv varfr de buuade och undrade vad hon gjort fr att reta upp publiken, riktigt sorgligt.
2021-04-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Minst sagt respektlst, hon frgade sjlv varfr de buuade och undrade vad hon gjort fr att reta upp publiken, riktigt sorgligt.

Hller med, ven om jag ville att Rose skulle vinna s var detta oerhrt respektlst, tycker man borde f bter eller bli svartlistad om man buuar, frstr att detta kanske r lttare inom sport som fotboll m.m. Men sdant beteende fr mig bara att koka.
2021-04-28, 22:13
Medlem
Citat:

N, sklart inte. Ja, vldigt respektlst, ven om jag kan frst fenomenet. Nr det hnt p svensk mark r det s man skms bakom tv-skrmen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in