Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-10-30, 23:31
Medlem
deddds avatar
Detta är väl närmsta tråden gällande Satochis identitet.

HBO har precis släppt en dokumentär nu i oktober, Money Electric: The Bitcoin Mystery, som pekar ut en Peter Todd.
Såg den precis, ganska sevärd.

Hoppas fan det är han. Får good vibes av han. Bara ren idealist men inte in your face. Bara nöjd med vad han skapat och inte hungrig på varken pengar eller kändisskap. Känns bara "själsligt" som en perfect match.
Citera
2024-10-31, 12:47
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Detta är väl närmsta tråden gällande Satochis identitet.

HBO har precis släppt en dokumentär nu i oktober, Money Electric: The Bitcoin Mystery, som pekar ut en Peter Todd.
Såg den precis, ganska sevärd.

Hoppas fan det är han. Får good vibes av han. Bara ren idealist men inte in your face. Bara nöjd med vad han skapat och inte hungrig på varken pengar eller kändisskap. Känns bara "själsligt" som en perfect match.
Jag har länge misstänkt att det vore Len Sassaman, men nu har jag ändrat mig och tror det är följande:
Allt tyder på att är Nick Szabo. från dubbla mellanslag mellan meningar, tilll att han försökt gömma bevis som skulle tyda på det är han på sin egen blog, redan innan bitcoin så höll han på med vad han kallade "bitgold" och i en intervjuer har han sagt fel och kallat bitgold för bitcoin.
Kolla här och döm själva, HBO har helt fel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Szabo
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in