• 1
  • 2
2021-04-27, 13:08
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Och jag har bara pilen utan text:

https://ibb.co/S3qCCG5

Kan som sagt handla om tema.
Synd du cuttade av skärmdumpen. Du kan väl ta med så pass så man (jag) ser nederst till vänster där knapparna för Twitter o Facebook finns och "vänsterpil&svara"? Under det står det " Stöd Flashback...bla bla". Bäst dölj bara ev. tabbar, verktygsfält, bokmärkesfält och aktivitetsfält Hoppas du orkar....vad menar du med "tema". Nu är vi ju på samma tråd så....?
Citera
2021-04-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Synd du cuttade av skärmdumpen. Du kan väl ta med så pass så man (jag) ser nederst till vänster där knapparna för Twitter o Facebook finns och "vänsterpil&svara"? Under det står det " Stöd Flashback...bla bla". Bäst dölj bara ev. tabbar, verktygsfält, bokmärkesfält och aktivitetsfält Hoppas du orkar....vad menar du med "tema". Nu är vi ju på samma tråd så....?

I inställningarna kan du byta tema, det finns 4 olika om jag minns rätt. Beroende på vilket tema du använder så syns bara vänsterpilen eller så syns vänsterpilen och texten.
Citera
2021-04-27, 13:40
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
I inställningarna kan du byta tema, det finns 4 olika om jag minns rätt. Beroende på vilket tema du använder så syns bara vänsterpilen eller så syns vänsterpilen och texten.
Ja just det. Valde tema "Clean" nu och då ser det ut som dumpen som tempeZZt lade in för beskådan. För jag över muspekaren på pratbubblan så kommer texten "svara på inlägg" vilket ju är bra. Bra att [Svara]-knappen också är borta så man (nya) inte lockas att svara på inlägg där. Kanske temat Clean istället skulle vara Standard? Hur som tack heebu och tempeZZt för hjälpen att reda ut detta - känns som att jag fått lite upprättelse nu för nedsablingen jag erfor

Ska bli spännande å se vad de andra två teman har att erbjuda....
Citera
2021-04-27, 15:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Vad menar du? Skärmdumpen är ju stor att det du nämner finns med. Kolla igen får du se och scrolla vid behov.

Allt ligger under annonsen som inte hann laddas innan jag skärmdumpade.
Citera
2021-04-27, 16:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad menar du? Skärmdumpen är ju stor att det du nämner finns med. Kolla igen får du se och scrolla vid behov.

Allt ligger under annonsen som inte hann laddas innan jag skärmdumpade.
Ahh...nu ser jag ju du har ingen adblocker på och just nu syns ju bara ett vitt fält där annonsen ska vara. Jag trodde därför nu beskurit skärmdumpen. Skrollade inte ner tillräcklig då jag gjort det antagandet - ja jävlars....mycket här...tack!

---Ja å nu ser jag du lade till infot jag skrev om - jaha så annonserna är tillbaka - då ska jag ta bort min adblocker
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in