Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-28, 23:09
  #13
Medlem
Tack för att du berättar din historia. Varje berättelse är värdefull som en del i en större helhet.

En sak som är värd att betänka är dock att det inte bara är sexköparna som är väldigt inbördes olika. Även säljarna skiljer sig väldigt mycket åt. Exempelvis skillnaden mellan TS och Lisa. Det finns olika bakgrunder, olika motiv, olika sätt att jobba.
Citera
2021-04-29, 10:12
  #14
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Om andra sexarbetare läser detta vill jag ge några tips:

- Jobbet blir mycket vad man gör det till. Att träffas i bil i skogen tenderar att locka kunder man troligtvis inte helst vill ha. Ses man hemma hos dem eller på hotell finns dessutom större möjligheter att sköta hygienen (för båda).

- Är man inte säker på att kunden kommer ha skött sin hygien kan man nämna det kravet i sin annons/hemsida. Måste man träffas i bil (vilket även är otryggt och absolut inget man borde höra) så kan man ha med våtservetter.

- Hota aldrig en kund med polis eller annat. Om de har mycket (eller för den delen inget...) att förlora kan fight or flight-responsen slå på och har du otur väljer han fight. Speciellt om du är på en ödslig plats.

Edlitze, ta hand om dig och tack för att du delade din historia!
När jag själv läser annonser för att söka eskortsällskap undviker jag alltid de som tar emot i bil likaväl som jag avstår från de som har annonser i stil med "kåt slyna sväljer allt"
Det är alltid en indikator på att det är de ofräschaste och sämsta alternativen.
Precis som krogarna väljer sina gäster genom prissättning och framtoning kan en eskort göra det.
Tar du dig an klienter för en billig peng på en tom parkeringsplats så får du samma kundkrets som sunkkrogen som annonserar om "stor stark och planka för 99"

Och det här med att hota... hot bygger i slutändan alltid på att DU har det reella eller upplevda övertaget i våldskapital.
Det har du i 99.9% av fallen INTE på en parkeringsplats som ensam kvinna med en okänd man...
Citera
2021-04-29, 17:17
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
När jag själv läser annonser för att söka eskortsällskap undviker jag alltid de som tar emot i bil likaväl som jag avstår från de som har annonser i stil med "kåt slyna sväljer allt"
Det är alltid en indikator på att det är de ofräschaste och sämsta alternativen.
Precis som krogarna väljer sina gäster genom prissättning och framtoning kan en eskort göra det.
Tar du dig an klienter för en billig peng på en tom parkeringsplats så får du samma kundkrets som sunkkrogen som annonserar om "stor stark och planka för 99"

Och det här med att hota... hot bygger i slutändan alltid på att DU har det reella eller upplevda övertaget i våldskapital.
Det har du i 99.9% av fallen INTE på en parkeringsplats som ensam kvinna med en okänd man...
Vem vill ha sex i bilen är lite väl tråget, över huvud taget knulla ett billigt luder kan bli en dyr historia rånris oönskade sjukdomar i kuken,
Citera
2021-04-29, 21:34
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
När jag själv läser annonser för att söka eskortsällskap undviker jag alltid de som tar emot i bil likaväl som jag avstår från de som har annonser i stil med "kåt slyna sväljer allt"
Det är alltid en indikator på att det är de ofräschaste och sämsta alternativen.

Haller med, annonser med "car calls" gar fet bort for mig med. Samma med "kåt slyna sväljer allt" som luktar skrivet av en kille (hallick).
Citera
2021-04-30, 03:29
  #17
Medlem
Hej Edlitze

Jag blir väldigt ledsen av att läsa din historia, bra att du träffar en psykolog och får hjälp med dina känslor. Du var väldigt ung när du började, i den åldern är ingen av oss särskilt smarta eller tänker mycket på konsekvenser av våra beslut. Jag tycker du ska hålla en sak i minnet: du har nu tagit rätt beslut! Du tog beslutet att sluta sälja sex eftersom du inte mådde bra av det, det var ett sunt och klokt beslut som du ska vara stolt över!

Jag själv började sälja när jag var 26 och det var förmodligen därför jag har en mer positiv syn på yrket. I den åldern är hjärnan färdigutvecklad och man har förmågan att ta bättre beslut. Jag ska inte beskriva för dig varför jag trivs med att sälja sex och vilka strategier jag har, för jag vill inte att du ska få för dig att börja igen och tänka att det går bättre om du följer råden från oss "Lyckliga horor".

Du har redan blivit traumatiserad av dina upplevelser och kommer inte kunna fortsätta på ett sunt sätt.
Fortsätt med din terapi och jag önskar dig all lycka❤
Citera
2021-04-30, 09:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vilket jävla gnäll.
Här har män överbetalat en mullig hora o hon har mage o gnälla.
Män som inte kan få sex på annat håll tycker denna hora att de skall runka istället för att besöka horor.

Du kan dessutom inte prata för alla horor utan bara för dig själv. En del har själva sagt att de gillar att sälja sex.
Fatta hur dessa män mår som måste ta en skabbig hora i baksätet på en bil i skogen? Dessutom betala 2000 jävla spänn för det.

Varför tog du inte ett vanligt jobb? Du låter jävligt lat TS.
Klaga inte du har blivit försörjd under flera år.

Gör som män när de har varit med någon ful ragata. Man ruskar av sig hela upplevelsen o sedan är det bra med det.
Inte fan känner vi oss smutsiga.


Hahah fan va ja skratta. Jag tycker inte en kropp har något fast värde. Var o en tar det pris dom vill ta. Om någon vill ta en miljon så är det inte överbetalt i mina ögon, för egentligen är ens kropp ovärdelig men du med din nöt hjärna kanske inte har tänkt så långt. Puss o kram <3
Citera
2021-04-30, 09:07
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stebbins
thx for sharing d hade knske varit roligare om du bara hade skitit ut pengarna fran borjan alltsa som alla vi killar gor kramiz kardemumma ett tips i all valmening upplever du din mullighet som negativt sa kan regelbunden traning varasvaret

No shit sherlock, thx u too kramiz kardemumma lingonsaft till dig med
Citera
2021-04-30, 09:25
  #20
Medlem
swebarbs avatar
varför åka ut i skogen ? är inte det lite konstigt första gången ? varför inte hotell eller hemma ? män som inte kan tvätta sin snopp är det ju nåt fel i skallen på - vi lever inte i afrika ingen brist på vatten sist jag kollade.
Citera
2021-05-01, 03:36
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edlitze
Hahah fan va ja skratta. Jag tycker inte en kropp har något fast värde. Var o en tar det pris dom vill ta. Om någon vill ta en miljon så är det inte överbetalt i mina ögon, för egentligen är ens kropp ovärdelig men du med din nöt hjärna kanske inte har tänkt så långt. Puss o kram <3

Nej det är ocker att överdebitera.
Du utnyttjar män i en sårbar position.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback