Citat:
Ursprungligen postat av
Rick.Blaine
Igen ställer jag mig frågan, varför väljer du att träffa män som du uppenbarligen inte attraheras av, eller har någonting gemensamt med. Kan det vara så att du har en benägenhet att söka dig till en viss typ av män? Män utan stil och finess, och uppenbarligen, baserat på dina tidigare inlägg, ett lägre intellekt. Du borde väl rimligen förstå, redan från start, att ni inte hade någon framtid tillsammans?
Okej och hur ska jag kunna veta från början att de har antisociala störningar av trotssyndrom? Känns inte som om trots är något man normalt behöver överväga att den andra lider av. Man upplever att vuxna människor ska agera vuxet
Jag blir aldrig attraherad faktiskt. Jag har träffat yngre än mig och jag erkänner att män som säger att kvinnor attraheras av äldre, faktiskt har en poäng. Så länge de tagit hand om dem själva såklart. Men jag attraheras normalt överlag ändå inte och det fåtal jag känt viss dragning till har varit fel. Dvs utan förmåga att kunna leva upp till mina förväntningar. Intelligensskillnader bekommer mig egentligen inte. Så länge de är inom det normalbegåvade.
Men ja, jag har utan tvekan träffat män som helt saknar stil eller är blinda för sådant. Jag tror att jag tänkt att det inte spelar så stor roll eftersom jag själv inte bryr mig så mycket mer än att vara hel,ren och ha ett hem som åtminstone är hemtrevligt. Men jag märker att jag ändå är eoner ifrån männen. Antingen så är de likgiltiga eller så är de fixerade utan att ändå förstå något utan de tänker väl då att det alla andra har och som kostar pengar är kulturellt och fint. Jag vill dock inte påstå att jag träffat de som utmärkande är fixerade vid status och pengar eftersom vi skulle skära oss snabbt. Vilket ändå sker
Jag dejtar inte så mycket eftersom jag inte bryr mig. Avskyr dejting eftersom jag aldrig träffat någon som jag klickat med och som passar mig. Försöker jag lägga fram det dyker det enbart upp näthatare och misogyna nollor som försöker håna och provocera mig. Det är mycket skit om vad
jag ska göra för att få en partner som om jag inte har ett utbud och alltid har haft. Såg mig i spegelglas flera gånger idag och jag gillar det med att rynkorna börjar komma. Inte om jag måste gå bredvid någon som ser ut som jag vet inte vad, en ungdom, bredvid mig-men jag gillar detta med att bli mindre synlig och istället få utvecklas. Jag tänker att åldern är det enda skyddet man har mot alla män man inte vill ha. Inte vill anpassas efter och som står i vägen för dem man matchar eftersom de är desperata. Nu pratar de skit om att man passar ihop och inte ser konstiga ut tillsammans men det får stå för dem, jag håller inte med och tänker att det väl inte finns någon annan som har tålamodet. Att deras marknad är skit och därför de förstört min.