Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-23, 01:59
  #1537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Säkert platonisk relation när Sanna och hennes familj försörjer islamisten, har betalat 120000 kr av hans skulder, hjälper honom med hans studier på komvux och umgås med honom varje dag. Islamisten bor dessutom hemma hos hennes mamma. Men säkert, relationen är säkert platonisk.

Var det inte Gävleimamens son som blev åtalad för penningtvätt för att ha skickat drygt 400 000 kronor ?
Här rullar det pengar minsann
Moskéerna används som en slags privata banker så gott som överallt.

OBS:

Anders Lindberg har skrivit en helknäpp ledarartikel om Sanna Drysén,
och att han ber om ursäkt:

https://twitter.com/anderslindberg/s...1078083842048/

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...-sr-reportern/

Citat:
Jag vill be om ursäkt till dig, SR-reportern
Det blev fel

LEDARE

Idag publicerar Aftonbladet Story podcasten ”Imamens son” om en Sveriges Radio-reporter som sade upp sig efter att ha granskat ett av de mer uppmärksammade rättsfallen på senare år.


SR-reportern är anonym i podden, men för första gången talar hon själv ut om vad som hände.

Under våren 2019 greps sex muslimska män i Sverige och anklagades för samröre med extrem islamism. Männen utvisades, men utvisningarna kunde inte verkställas. Mycket i historien är märkligt. Bevisen är hemliga och hela historien doftar av rättsosäkerhet. SR-reportern granskade detta i flera inslag.

Anders Lindberg rör till det så in i helvete med att gulla med fenomenet
islamism.
Är Anders Lindberg helt störd ?
"anklagades för samröre med extrem islamism" = nej så är det inte, det är de
sex männen som är de extrema islamisterna.
Det är inte konstigare än så = en spade är en spade,
om Du inte lärt dig det än, Herr Anders Lindberg
Citat:
Den ledarskribenten, tror jag, var jag.

Det var nämligen så jag uppfattade Dokus berättelse, begreppet ”privat relation” och mycket annat av det som sades. Och det var vad jag utgick ifrån när jag debatterade frågan i ett inslag Studio Ett efteråt om hur det inträffade påverkade Sveriges radios trovärdighet.

Min avsikt i Studio Ett-debatten var att försvara SR-reporterns rapportering som jag uppfattade som viktig. Min motdebattör Petter Birgersson, politisk redaktör på liberala Ystads Allehanda, var tvärtom kritisk mot Sveriges Radio och publiceringarna.

Men även om min avsikt var god, så gjorde jag alltså bort mig och pratade om deras relation som romantisk. Därmed bidrog jag till att misstänkliggöra granskningen.

För detta vill jag be SR-reportern om ursäkt.

Dokus ursprungliga avslöjande är skrivet på ett sätt så att man som läsare kan få intryck av att detta handlar om något mer än det uppenbarligen gjorde. Det var möjligen avsiktligt. Det kom också att prägla mycket av den uppföljande rapporteringen. Och SR-reportern har tyvärr säkert rätt i att det blev den ”allmänna tolkningen”.

Men att jag ramlade i den fällan hade jag helst haft ogjort.

Jag förstår mycket väl hur drev på nätet fungerar och det var aldrig min avsikt att spä på eller medverka till misstänkliggörande av SR:s granskning eller mot reportern själv.

Tvärtom tycker jag granskningen var – och är – viktig eftersom den beskriver en typ av rättsröta som inte hör hemma i Sverige.

Jag är ledsen att det blev fel.

Förlåt.


Varför be om ursäkt ?
Ursäkten verkar ju helt överdriven eller totalsnurrig
Och hur vet universalgeniet Anders "Arkimedes" Lindberg att det ens finns någon rättsröta där ?

Klart som korvspad att en sådan som Anders Lindberg aldrig
skulle få läsa SÄPOs material ändå, tack och lov,
Lindberg är ju bara en landsförrädare, som alla andra i svenska
PK-MSM.

Sanna Drysén är en vuxen kvinna som är själv kapabel att
ta ansvar för sina handlingar helt och fullt

Om Sanna Drysén skulle gå till sängs med en mordbrännare och hon själv
var brandman skulle det inte kännas konstigt då ?

Är de här verkligen så blåsta kring vad Islam står för ?
Det finns ingen "mystik" i Mellanöstern.
Den "mystiken" är bara rena galenskapen, men musslorna
har lärt sig ett städat uppförande.
Så på det viset kan de verka vara civiliserade,
men är ändå kvar i något slags medeltida mörker,
sedan 100-tals år tillbaka.

Tycker att Anders Lindberg bara snurrar till det hela helt
i onödan med en högst förvirrad ursäkt.

Härdsmältan inom MSM pågår tydligen för fullt nu,
och vi vet inte när fasaden rämnar

Anders Lindberg bör lära sig av tex Jan Guillou, Göran Greider, Aschberg etc,
att som sann kulturmarxistkommunist aldrig be om ursäkt någonsin.
En sådan som hyllats av MSM kan aldrig någonsin göra fel
__________________
Senast redigerad av BabianBlatten 2022-12-23 kl. 02:06.
Citera
2022-12-23, 05:45
  #1538
Medlem
Men det är klart att kvinnan inleder ett förhållande med islamisten. Något annat vore oväntat?

Man börjar undra hur dumma kvinnor egentligen är? Här har vi en högt utbildad kvinna och ända så blir hon kåt på sandloppan!

Jag förstår verkligen inte hur kvinnor fungerar? Saknar dom hjärna helt? Likt hönor med avhuggna huvuden springer dom runt och låter sig bli påsatta av dom mest äckliga människor som finns. Det är kriminella, missbrukare och terrorister.

Inte konstigt att landet är påväg åt helvete!
Citera
2022-12-25, 02:13
  #1539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Säkert platonisk relation när Sanna och hennes familj försörjer islamisten, har betalat 120000 kr av hans skulder, hjälper honom med hans studier på komvux och umgås med honom varje dag. Islamisten bor dessutom hemma hos hennes mamma. Men säkert, relationen är säkert platonisk.

Haha, det dyker nog upp nya skulder som de får pynta av. Det är hela MENA i ett nötskal, de klanerna hålls ihop av ett nätverk av skulder som gör att de kan få ett avhugget åsnehuvud in genom brevinkastet en vacker dag ?
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
En väldigt platonisk vänskap när säkerhetsrisken till islamists Bill fått P-böter flera gånger utanför Sannas lägenhet.

https://www.dn.se/sverige/p-boter-av...-sr-reportern/

Att inte Anders Lindberg levat rövare om dessa P-böter ?
Att hur kan Sverige vara så rasistiskt att en stackars islamistraketforskare får P-böter ?
Vi vill se en ilsken ledare nu av Anders Lindberg pronto
Tänk vad kränkt hen måste ha blivit

Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Jag förstår verkligen inte hur kvinnor fungerar? Saknar dom hjärna helt? Likt hönor med avhuggna huvuden springer dom runt och låter sig bli påsatta av dom mest äckliga människor som finns. Det är kriminella, missbrukare och terrorister.

Inte konstigt att landet är påväg åt helvete!

Haha, med sådana puckon som Anders Lindberg, Per Bolund och Stefan Östrogen som östrogenstinna tuppar i hönsgården som själva kan lägga sina ägg, så är det väl inte så konstigt ;

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Så fint. Då kan de ju träffas och tillverka bombbälten tillsammans.

Eller, det gör de nog redan.
Ja, det borde väl vi få se i till exempel programmet Go'Kväll ?
SVT/SR gör hembesök i en källarmoské där det fixas och donas med brevbomber och bombbälten.
Miljöpartisterna är flitiga med att odla oblekt ekologiskt bomullskrut
För att ge programmet en extra exotisk krydda så ser vi i detalj när Jonas Gardell stoppar upp en osäkrad handgranat i arslet på sig själv...
- Inte ett öga är torrt bland PK-MSM
- Med darrande underläpp så kommer Dan Eliasson att snyftande konstatera att nu är utopin om Alla Arslens lika värde är fulländad....
Hela tiden fram tills Påsken så kommer Aftonbladet och Expressen att tävla mot varandra om att gissa när handgranaten smäller i Gardells mångkulturella och regnbågsfärgade arsle ?
__________________
Senast redigerad av BabianBlatten 2022-12-25 kl. 02:27.
Citera
2022-12-25, 02:25
  #1540
Medlem
Anders Lindbergs "ursäkt" mot Sanna Drysén får mothugg på
Twitter, haha kolla här ( ) :

https://twitter.com/anderslindberg/s...1078083842048/

Citat:
Anders Lindberg
< at > anderslindberg
Jag vill be om ursäkt till dig, SR-reportern
Aftonbladet.se:

Jag vill be om ursäkt till dig, SR-reportern
Idag publicerar Aftonbladet Story podcasten ”Imamens son” om en Sveriges Radio-reporter som sade upp sig efter att ha gr


Citat:
Tommy
< at >TommySvennej
23 dec.
Svarar
< at> anderslindberg
Som så ofta när det gäller Anders Lindberg. Är man Sveriges sämsta ledarskribent har man en del att leva upp till.

Citat:
Slaktmasken
< at> jonaskerlun
22 dec.
Svarar
< at > anderslindberg
Nu har du bara 99% av det svenska folket kvar att be om ursäkt. Det är kul att se att du växer Anders.

Citat:
René Pedersen
< at> Ranukel
15h
Svarar
< at> anderslindberg
Hvad undskylder du for - hun er propaganda journalist og ikke rigtig journalist!
“Raad al-Duhan greps och skulle utvisas. Men släpptes och bor nu hos reporterns mamma.”

Citat:
Sund framtid
< at > SundFramtid
22 dec.
Svarar
< at > anderslindberg
Först trodde man att det var en hederlig ursäkt. Men Lindberg lägger sig på rygg för islsmister förstås. En god och helt rätt ursäkt. Gulligt. Suck.

Citat:
Flygplansson 🛩️
< at> flygplansson
22 dec.
Svarar
< at > anderslindberg
Typ som att be om ursäkt till en pedofil för att man kallt denne för bankrånare

Undrar om de där kommentarerna sved i godhetshjärtat hos Lindberg ?
Citera
2022-12-25, 11:29
  #1541
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabianBlatten
Anders Lindbergs "ursäkt" mot Sanna Drysén får mothugg på
Twitter, haha kolla här ( ) :

https://twitter.com/anderslindberg/s...1078083842048/

Undrar om de där kommentarerna sved i godhetshjärtat hos Lindberg ?

Den där vidrige jäveln har väl aldrig bett någon om ursäkt någonsin, trots att han vräkt ur sig helt vansinniga angrepp på olika personergenom åren?

Och vem ber han om ursäkt nu när han äntligen gör det?

Jo, såklart någon som gullat och har ett förhållande med en islamist, en dokumenterad säkerhetsrisk. Terrormuslimer, då blir Anders Lindberg och övriga i svensk media sentimentala och rörda. Då flödar tårarna i juletid. Såklart. Vidriga landsförrädare.

Vem har för övrigt kontrollerat Sanna Dryséns historia? Hon "säger" en massa saker, men är det sant? Säkerhetsrisken bor ju för fan fortfarande hemma hos hennes mamma.

Vad i helvete är det för fel på de här människorna?

Om de prompt måste ömma för någon så finns det väl tusentals andra personer som är utsatta på riktigt. Men nej, de måste såklart ömma för en terrormuslim, en dokumenterad säkerhetsrisk. Då svallar moderskänslorna.

Och nu ska vår värdelösa s.k "journalistkår" skriva snyftreportage och få in landsförrädare Sanna Drysén i värmen igen.

Det går åt helvete med det här landet, och det kan vi till största del tacka våra journalister för.
Citera
2022-12-26, 15:12
  #1542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Men det är klart att kvinnan inleder ett förhållande med islamisten. Något annat vore oväntat?

Man börjar undra hur dumma kvinnor egentligen är? Här har vi en högt utbildad kvinna och ända så blir hon kåt på sandloppan!

Jag förstår verkligen inte hur kvinnor fungerar? Saknar dom hjärna helt? Likt hönor med avhuggna huvuden springer dom runt och låter sig bli påsatta av dom mest äckliga människor som finns. Det är kriminella, missbrukare och terrorister.

Inte konstigt att landet är påväg åt helvete!
Men e det inte detta sol inte stämmer. Hon hade ingen relation med islamisten.
Citera
2022-12-27, 10:02
  #1543
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corrupted
Soran Ismail. Vilket märkligt sammanträffande.

Eller hur....
Citera
2022-12-27, 10:12
  #1544
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Men e det inte detta sol inte stämmer. Hon hade ingen relation med islamisten.

Nja. Hon SÄGER att hon inte haft någon relation. Varför ska vi lita på det?

Hon vill in i medievärmen igen och hennes journalistkompisar ställer givetvis upp. Hon har ju bara varit tillsammans med en säkerhetsklassad islamist. Det är bara häftigt och coolt tycker våra svenska s.k "journalister". Klart hon ska in i värmen igen. Kanske sitta och snyfta i en tv-soffa. Bli lite av en kändis, uppbackad av journalistkollektivet.

Annat hade det varit om hon varit ihop med en vit säkerhetsklassade nazist. Då hade hon varit rökt för evigt, och hennes namn hade först dragits i smutsen och sedan gradvis raderats i historiken. Sådant kan inte förlåtas. Men en säkerhetsklassad islamist går bra. Det är till och med lite fint.
Citera
2023-10-09, 20:09
  #1545
Medlem
Något nytt om denna lilla tös och hennes bekymrade ömmande moder?
Citera
2023-11-20, 12:15
  #1546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grellber
Något nytt om denna lilla tös och hennes bekymrade ömmande moder?

Jag undrar också det. Vad gör Sanna Drysén, Karin Melin (Sannas mamma) och Tomas Petti (styvfar)? Samt framför allt - vad gör Raad al Duhan? Han förefaller inte vara skriven hemma hos Karin och Tomas längre.

Hon (Sanna) måste ha fått ett rejält jäkla avgångsvederlag från SR om hon bara kan sitta i åratal utan att jobba. Trist, för det är våra skattepengar.
Citera
2023-12-31, 12:29
  #1547
Medlem
Har inget nytt att tillägga.
Bara det att Sanna Drysén är landsförrädare.
Citera
2024-01-01, 12:33
  #1548
Medlem
Raad al Duhan bor fortfarande med Sanna Drysén mamma och styvfar.

Skulle inte han utvisas? Hans far har väl också lämnat landet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback