2021-10-03, 01:20
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Men de styr ju redan världen. Och de är ju redan miljardärer.
Varför skulle de vilja döda större delen av mänskligheten och tillbringa resten av sina liv i bunkrar i ett apokalyptiskt Mad Max-samhälle? I ett sådant samhälle är deras makt och miljarder värt noll.

De styr inte alls världen. De gör dock så gott de kan.

Detta var ett av deras försök att få ett större inflytande och kontroll över människors vardag.

Man ville genom en pandemi skrämma folk till total lydnad. Eller åtminstone i mycket större utsträckning än innan pandemin.

En ständigt fortsatt lock down osv var deras plan dock lyckades de inte och nu kommer de alla avslöjas och sättas till rätta.

En mindre befolkning är lättare att kontrollera helt enkelt. De ville ha ett fåtal perfekta slavar istället för en stor okontrollerbar befolkning.
Citera
2021-10-03, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Dr Rima Laibow berättade redan 2009 om detta på Jesse Ventura.

Motivationen är att "The Useless Eaters" har blivit för många och "The Great Culling" måste ske.

https://www.bitchute.com/video/FVLHi6hyAhQp/

Äh det där orkar jag inte en kolla på. Tror inte på det. Däremot kan det möjligtvis vara så att man ännu inte vet allt om ev. biverkningar. Men anledningen till att man vill att folk ska vaccinera sig är ju rädslan för covid - helt klart.
Citera
2021-10-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det handlar om att få så stor kontroll över en befolkning som möjligt.

Och till vilken nytta? Kontroll för att uppnå vadå? Det där är bara fjantiga konspirationer. Man ska alltid fråga sig själv varför och vad anledningen skulle vara. Skulle du själv önska ”kontroll över en befolkning”? Nä, vad skulle det vara bts för? Då tänker troligen andra inte helt annorlunda. Nä, syftet får ju vara något åtråvärt i så fall.
Citera
2021-10-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ett osunt kontrollbehov har väl ofta sitt ursprung i en känsla av osäkerhet och rädsla.

I detta fallet har det ju dock nått extrema nivåer.

Det är psykopater som vill ta över världen för egna egoistiska ändamål helt enkelt. De vill ha det så bra som möjligt baserat på egna föreställningar och de bryr sig inte om andra skadas för att de ska få det så bra som möjligt.

Ja men det behöver man väl inget vaccin för att uppnå? 😂 Det är nog inte den smidigaste vägen i så fall.
Citera
2021-10-03, 01:43
Medlem
Citat:
Ett osunt kontrollbehov har väl ofta sitt ursprung i en känsla av osäkerhet och rädsla.

Det är psykopater som vill ta över världen för egna egoistiska ändamål helt enkelt. De vill ha det så bra som möjligt baserat på egna föreställningar och de bryr sig inte om andra skadas för att de ska få det så bra som möjligt.

Fast så där tänker väl alla? Skit i andra, vad skulle andra göra för dig liksom?
Jävligt naivt att tro att världen någonsin har varit en skön plats eller att den kommer att bli det.
Citera
2021-10-03, 01:46
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Vad tänker du då för sätt?

Kan du ge ett endaste exempel på ett enklare sätt?

Det är ju så också så att enligt deras sjuka ockulta system skall folk ge sitt medgivande till det som görs med dem (consent). Så att de har ryggen fri på nå´t twisted sätt, inför kosmos.

Folk tar vaccinen frivilligt liksom.
Senast redigerad av ElIzzard 2021-10-03 kl. 01:49.
Citera
2021-10-03, 01:48
Medlem
Vitman-33s avatar
Hur kommer det sig att människor inte förstår att detta är en form av marknads kapitalism. Upphöj sjukdommen till livsfarligt. Ta vaccinen först en sen två nu tre sprutor och nu ska vi ta tabletter varje gång vi blir "sjuka" det här viruset är inte spanska sjukan. Jag respekterar allas val att "vaccinera" sig men det här är inte ett vaccin. Människans immunsystem behöver motstånd för att utvecklas och lära sig. Jag hoppas att människor har ett starkare förtroende för sina egna kroppar och i det inser att detta enbart är ett sätt för läkemedelsbolag att "skapa" skräck för att på så sätt kunna sälja ett "vaccin" för att kunna kapitslisera på det.

För mig är det på ett sätt tragiskt pga att människor har slutat att ta egna beslut, och förlitat sig på "prästerskapet" jag tycker inte att det är fel att välja att ta vaccinet men jag personligen har förstått att det här i slutändan handlar om att ta bort "sjukdomar" som är "obehagliga" men egentligen inte farligare än en vanlig förkyling. Vi har inte drabbats av spanska sjukan.

Snälla älskvärda människor sluta vara rädda för att dö, sluta blindt lita på propagandan.
Som min mor sagt sen jag var liten, lite skit rensar magen. Ha förtroende för er kropp. Istället för att låta vårt eget immunförsvar habtera den här "sjukdommen" så tar ni en spruta och hijackar ni ert eget immunförsvar.
Jag ber och hoppas att ni inte skadar er själva.
Får jag "viruset" och dör så var det förmodligen enligt evolutionsteorin meningen att detta skulle ske.

Med det sagt så hoppas jag nu att ni förstår vad detta handlar om. Det handlar om pengar.
Det senaste sättet att tjäna pengar på. Tro mig det kommer att fortsätta, du kommer få ett piller varje gång du /känner dig sjuk/mår dåligt. Det här är omänskligt pga att propagandan påstår något som det egentligen inte kan stå för. Alla "folihattar" som enligt "prästerskapet" påstods ha fel och vara dumma inbiciller har hitills varit mest förstående i vad som kommat skall.

Det här är det nya sättet att kapitalisera på skräck, snälla älskvärda och gudimliga människor. Gå till er själv först och förstå vad som påsigår. Gå alltid till er själva först, för tro mig "alla" är ute efter att nu kapitalisera på skräck. Varför är ni rädda för att dö, sluta vara rädda. Våra föregångare har varit med om sjukdommar där folk dog på gatorna.

Ert immunförsvar uppskattar anfall, det är det som gör det starkare. I wish the best for all of you. But please use your own mind and thought

Best regards // Vitman-33
Citera
2021-10-03, 01:54
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Och till vilken nytta? Kontroll för att uppnå vadå? Det där är bara fjantiga konspirationer. Man ska alltid fråga sig själv varför och vad anledningen skulle vara. Skulle du själv önska ”kontroll över en befolkning”? Nä, vad skulle det vara bts för? Då tänker troligen andra inte helt annorlunda. Nä, syftet får ju vara något åtråvärt i så fall.

Hört talas om Hitler?

Ville han uppnå kontroll och såfal varför?
Citera
2021-10-03, 01:56
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Fast så där tänker väl alla? Skit i andra, vad skulle andra göra för dig liksom?
Jävligt naivt att tro att världen någonsin har varit en skön plats eller att den kommer att bli det.

Skulle vilja påstå att det är väldigt få som skulle vilja skada och döda andra för att själva få det bättre i form av pengar osv.

Även om det givetvis blir tusentals människor världen över även om det bara någon promille.
Citera
2021-10-03, 01:59
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:

De vill ha oinskränkt makt över andra och det bygger på avundsjuka eftersom de avundas människor det som de själva saknar. De känner en tomhet som de desperat försöker fylla men blir aldrig nöjda mer än tillfälligt, sen är frustrationen där igen.

De kan inte annat än ytligt glädjas åt musik, kärlek, barn som leker eller vacker fågelsång, det är synd om dem på det viset, de är fattiga.

Kan de inte äga andra och kontrollera så vill de förstöra den glädje andra har.
Citera
2021-10-03, 03:47
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Jag har undvikit den hjärntvätt som du erfarit, menar du. Förmågan att tänka själv är oberoende enbart tills den blir kapad av sådana standardiserade doktriner.

Egenansvaret.
Tänka själv? Det fungerar uppenbarligen inget vidare ser jag. Runt om i världen sprids just nu osanna rykten av allt från ryska troll som vill destabilisera vår demokrati till vanliga medelsvenssons som kan noll om källkritik. Vet inte vilken av kategorierna du tillhör.
Citera
2021-10-03, 03:55
Medlem
Citat:
De styr inte alls världen. De gör dock så gott de kan.

Detta var ett av deras försök att få ett större inflytande och kontroll över människors vardag.

Man ville genom en pandemi skrämma folk till total lydnad. Eller åtminstone i mycket större utsträckning än innan pandemin.

En ständigt fortsatt lock down osv var deras plan dock lyckades de inte och nu kommer de alla avslöjas och sättas till rätta.

En mindre befolkning är lättare att kontrollera helt enkelt. De ville ha ett fåtal perfekta slavar istället för en stor okontrollerbar befolkning.

Den fantasivärld ni har tänkt fram kunde ju styra, men faktum är att de har hundra procent kontroll. Det du tror är fel i systemet är endast en väg till makten.

Och makten har de ju redan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in