Fler unga döda av vaccinet. Hur många är det nu Vaccin vs. Covid? Det måste kännas bra för vaccin-idioterna att de mördar barn och unga med sin propaganda:
Citat:
Dad’s Tearful Plea For Answers About His Son’s Death After Pfizer Vaccine: “All He Wanted To Do Was Play Hockey”
Citat:
Dan Hartman, the father of 17-year-old Sean Hartman who passed away in September last year after receiving the Pfizer jab, testified to the Toronto City Council on Tuesday, January 17th saying that he believes that the vaccine killed his son.
Citat:
Dan started his testimony by saying:
“My son played hockey… since he was eight years old.
He took a year off for COVID and he got extremely bored sitting in his bedroom. He decided to go back to hockey last year, and to do that he had to have a vaccination to play hockey. He got his first shot of Pfizer on August 25th.
He went to the hospital on August 29th with a bad reaction, he got sent home with only a prescription for Advil. He had a rash all over his neck and face and brown circles around his eyes.”
The grieving father then tearfully described his son’s death following his reaction to the Pfizer shot:
“On the morning of September 27th, his mother found him dead on the floor beside his bed.
All he wanted to do was play hockey.”
Citat:
He then questioned how safe the vaccine is, and why no deaths are being reported.
“Nobody ever talks about deaths, and it is happening, more than anyone knows, and it is just being denied and silenced.”
DoD Whistleblowers: Since the jab rollout: Miscarriages up 300%, Cancers up 300%, Neurological problems up 1000%
Hmm..
holy shit! förödande. för tillfället är jag fortfarande en del skeptisk till sidor som odysee och steemit...dom riktiga tokstollarna letar sig dit och börjar prata om att jorden är platt osv.
men om "whistelblowern" är en äkta whisterblower som behövde en plattform för att läcka infon så är det stort!
holy shit! förödande. för tillfället är jag fortfarande en del skeptisk till sidor som odysee och steemit...dom riktiga tokstollarna letar sig dit och börjar prata om att jorden är platt osv.
men om "whistelblowern" är en äkta whisterblower som behövde en plattform för att läcka infon så är det stort!
så länge det inte är q-anon skit
Odysee är bara en plattform, klippet cirkulerar på twitter med. Det är materialet som är de viktiga. Visselblåsare inom försvarsdepartementet.
Att människor dör av det experimentella gemserum som injiceras i dem, samt att regeringar och media mörkar, är alltså en "alternativ teori" på Flashback? Snacka om att forumet chanserat.
Att människor dör av det experimentella gemserum som injiceras i dem, samt att regeringar och media mörkar, är alltså en "alternativ teori" på Flashback? Snacka om att forumet chanserat.
Chanserat från att tidigare ha hållit en högre nivå på gissningslekar och allmänt bröl menar du?
Vad som gör mig arg är att media inte rapporterar om att ovaccinerade egentligen är immuna mot covid. "Vaccinet" är vad som tar kol på en, eftersom det dödar immuniteten.
Jag önskar att jag visste detta innan.
Odysee är bara en plattform, klippet cirkulerar på twitter med. Det är materialet som är de viktiga. Visselblåsare inom försvarsdepartementet.
Givetvis har du kollat var källan kommer från och vad som visas där för övrigt? Skrattretande när man gräver lite. Hittade en video på gamle plattjordaren Piss-Dave som arresterar polisen bl.a.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!