2022-02-18, 17:07
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Kommer folk ihåg vad de gjorde mot läkaren som avslöjade det?!

Fact Check-There is no evidence that mRNA vaccines are linked to blood clots
https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL1N2PY1K2

Canadian doctors recycle inaccurate Covid-19 claims
https://factcheck.afp.com/canadian-d...ovid-19-claims

Fact Check: NO Evidence For Article's Claims Vaccine Is Causing Heart Damage, May Kill Some Within 3 Years
https://leadstories.com/hoax-alert/2...rt-damage.html

THERE IS NO EVIDENCE THAT MRNA VACCINES ARE LINKED TO BLOOD CLOTS
https://arynews.tv/dr-hoffe-viral-vi...e-blood-clots/

BC doctor stripped of ER shifts after raising COVID vaccine side effect concerns
https://tnc.news/2021/05/25/bc-docto...fect-concerns/

--------------------------
Videon där det avslöjades:

DR. CHARLES HOFFE: MANY VACCINATED WILL DIE WITHIN 3 YEARS FROM MICROCLOTS
https://www.bitchute.com/video/mwSwvlCHGdy4/

PS: Kommer folk ihåg mängden troll i trådarna som kallade honom foliehatt?!

Och nu har Pfizer erkänt det....

Vaccinerade kommer dö i drivor........
De kickade igång desinformationsapparaten när han meddelade att hela 62 procent visar positivt d-dimer efter sprutan. Går visst bra att erkänna det nu när de gjort sina pengar.
Citera
2022-02-18, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Alla vaccin så klart. Dock är inte detta ettvaccin.

All vacvin in alltså. Vilka vaccinskador har du sen barnsben då?
Citera
2022-02-18, 17:17
Medlem
Neonights avatar
Dag sjuhundranånting-någonting: Inga högar syns till. Vem är det egentligen som gömmer dessa högar av folk? Detta är ju bara ett bevis för att mullvadsfolket existerar och rensar gator och torg kontinuerligt på kroppar. Ipso facto!
Citera
2022-02-18, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Jag anser att man inte överhuvudtaget ska vaccinera befolkningar, men inte pga någon konspiration, utan för att det naturliga urvalet är viktigt när det gäller sjukdomar.
Dessa nya är överhuvudtaget inte vaccin.

Jag är emot 5g ja. Inte särskilt insatt i det. Ser helt enkelt inte nyttan av det.

Är du alltid emot det du inte först ser nyttan av alltså?
Och förslår det naturliga urvalet i stället för mediciner?
Citera
2022-02-18, 17:35
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Är du alltid emot det du inte först ser nyttan av alltså?
Och förslår det naturliga urvalet i stället för mediciner?

Typ ja.. "ultrasnabbt" trådlöst internet är inget jag anser behövs. Ser jag ingen nytta, och ingen kan förklara någon nytta så är jag emot det. Att kunna streama ultraHD via etern och ha konstant tillgång till allt som händer i världen har ju visat sig vara ganska onyttigt för den psykiska hälsan.

Det här med det naturliga urvalet är för sent, så det är lite skitsamma egentligen, men har man ärftliga degenerativa sjukdomar så bör man åtminstone inte föröka sig.
Citera
2022-02-18, 18:13
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Ställer du dig bakom dna test och sedan tvångsterilisering?

Nej då det naturliga urvalet fortgår. Det mänskliga genomet är under ständig tryck och mänskligheten kommer ha olika egenskaper om 10000 år mot I dag.

Nej, personligt ansvar och frihet.

Ja naturliga urvalet fortsätter, men genetiken är avsevärt sämre idag än för 100 år sedan, och det fortsätter åt fel håll (autoimmuna sjukdomar och liknande). För att styra tillbaka det åt "rätt" håll krävs det åtgärder som jag inte heller kan ställa mig bakom.

Bara för att jag är emot, och har åsikter om saker, betyder det inte att jag kräver att någon annan ska dela dessa åsikter.

Jag tror personligen, att människan som art, inte kommer att överleva på jorden särskilt länge till (århundraden). Snöbollen har rullat för länge, om man inte, som du säger, börjar med tvångsåtgärder, vilket jag som sagt är emot.
Citera
2022-02-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Utan de beror på?

Oftast pga av att de ansträngt sig med en infektion i kroppen och infektionen satt sig i hjärtat.
Citera
2022-02-18, 19:00
Medlem
Citat:
Typ ja.. "ultrasnabbt" trådlöst internet är inget jag anser behövs. Ser jag ingen nytta, och ingen kan förklara någon nytta så är jag emot det. Att kunna streama ultraHD via etern och ha konstant tillgång till allt som händer i världen har ju visat sig vara ganska onyttigt för den psykiska hälsan.

Det här med det naturliga urvalet är för sent, så det är lite skitsamma egentligen, men har man ärftliga degenerativa sjukdomar så bör man åtminstone inte föröka sig.
Tidigare hade du kunnat säga exakt samma sak om väldigt många uppfinningar. Och du hade haft fel varje gång, eftersom de fört vetenskapen framåt.
Citera
2022-02-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRetarded
Sidans besökare rapporterar in kollapser som rapporteras runt om i världen. Du och jag kan rapportera in det vi ser.

Så en kraftigt stigande kurva sedan vaccinationerna startade är ointressant? Det stämmer inte överens med ditt påstående att kollapser alltid har skett och att det vi ser nu är helt normalt. Om så vore fallet så skall kurvan vara relativt oförändrad.
😂😂😂
Citera
2022-02-18, 19:08
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tidigare hade du kunnat säga exakt samma sak om väldigt många uppfinningar. Och du hade haft fel varje gång, eftersom de fört vetenskapen framåt.

Ja det för vetenskapen framåt, men det finns vägar som man kanske inte bör ta pga det mänskliga lidandet som medförs, och hitills har det inte presenterats något som helst positivt kring 5G utöver bekvämligheten, vilket inte är åtråvärt i mina ögon.

Krig för också vetenskapen framåt, betyder det att vi ska sträva efter krig?
Citera
2022-02-18, 19:26
Avstängd
Citat:
Nej, personligt ansvar och frihet.

Ja naturliga urvalet fortsätter, men genetiken är avsevärt sämre idag än för 100 år sedan, och det fortsätter åt fel håll (autoimmuna sjukdomar och liknande). För att styra tillbaka det åt "rätt" håll krävs det åtgärder som jag inte heller kan ställa mig bakom.

Bara för att jag är emot, och har åsikter om saker, betyder det inte att jag kräver att någon annan ska dela dessa åsikter.

Jag tror personligen, att människan som art, inte kommer att överleva på jorden särskilt länge till (århundraden). Snöbollen har rullat för länge, om man inte, som du säger, börjar med tvångsåtgärder, vilket jag som sagt är emot.
Väldigt lite talar för det du säger. Människans livslängd blir längre och längre. Vi har aldrig blivir så gamla som nu. Och har skaplig livskvalitet på det.
Citera
2022-02-18, 19:33
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llanfihangel
Oftast pga av att de ansträngt sig med en infektion i kroppen och infektionen satt sig i hjärtat.
Vad bra. Då är det iaf inte vaccin, då är vi överens. Toppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in