2022-02-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamron
Jag har inte dött. Tagit tre stycken.
Jag har inte heller dött.. har tagit 0…
Citera
2022-02-22, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
So we`re even.
Citera
2022-02-22, 19:16
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:

Att man skulle dö av vaccinen är såklart bara påhitt. Jag är vaccinerad och jag har minsann %¤&TG¤ds [NO CARRIER]
Citera
2022-02-22, 19:31
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Ett segment om CDC's data gömmande i Ingraham 21/2 och intervju med två läkare inslaget börjar 22min 30sek in i programmet, går att se via länken nedan.

The Ingraham Angle 2/21/22 FULL SHOW | FOX NEWS February 21, 2022
https://rumble.com/vvjdi7-the-ingrah...y-21-2022.html
En till om CDC's kreativa rapportering om covid data, börjar 12min 30sek in i Jesse Watters, väl värd att se och kontemplera över.

Jesse Watters Primetime 2/21/22 FULL SHOW | FOX NEWS February 21, 2022
https://rumble.com/vvj1fr-jesse-watt...y-21-2022.html
Citera
2022-02-22, 19:46
Medlem
Snubchurps avatar
Ska bli intressant att följa upp det Flashbacks experter nu diskuterar i snart två år. Dessutom var det efter 2 år folk skulle dö i drivor av vaccinet och mycket allvarliga biverkningar skulle dyka upp. Om inte det sker antar jag att man flyttar fram tiden nått år till eller vad säger er forskning?
Citera
2022-02-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ska bli intressant att följa upp det Flashbacks experter nu diskuterar i snart två år. Dessutom var det efter 2 år folk skulle dö i drivor av vaccinet och mycket allvarliga biverkningar skulle dyka upp. Om inte det sker antar jag att man flyttar fram tiden nått år till eller vad säger er forskning?
Riktigt intressant tycker jag det är att man argumenterar mot samma personer i dessa trådar, som man argumenterar mot i trådarna om Rysslands invasion av Ukraina. Vaccinhatare i covidtrådar och ryssälskare i Ukrainatrådar är förvånansvärt ofta samma människor.

Före covid trodde jag aldrig på termen rysstroll, men verkligheten har visat på motsatsen.
Citera
2022-02-22, 21:52
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Riktigt intressant tycker jag det är att man argumenterar mot samma personer i dessa trådar, som man argumenterar mot i trådarna om Rysslands invasion av Ukraina. Vaccinhatare i covidtrådar och ryssälskare i Ukrainatrådar är förvånansvärt ofta samma människor.

Före covid trodde jag aldrig på termen rysstroll, men verkligheten har visat på motsatsen.
På min arbetsplats har sjukfrånvaron och sjukdom öka mycket efter alla vaccinationer. Är det bara troll som jobbar där då? En del branscher har ju fortlöpt som vanligt sedan januari 2020 om du inte visste det.
Citera
2022-02-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
På min arbetsplats har sjukfrånvaron och sjukdom öka mycket efter alla vaccinationer. Är det bara troll som jobbar där då? En del branscher har ju fortlöpt som vanligt sedan januari 2020 om du inte visste det.
Absolut inte och jag ser inte dig som en av de vanliga personerna i dessa trådar. Men generellt så har många av de frekventa antivaxarna, dvs de som aktivt motarbetar vaccin, visat sig vara Rysslandälskare i Ukrainatrådarna. Jag är ledsen om jag var otydlig i mitt förra inlägg.
Citera
2022-02-23, 00:26
Medlem
Citat:

Men vem har sagt att alla ovaccinerade skullle dö? Däremot skulle tydligen vaccinerade dö i drivor, men vi har ännu inte sett drivorna än. Var det inte så att mer eller mindre alla vaccinerade skulle vara döda nu? Jag känner mig iaf ganska levande för att vara död...
Citera
2022-02-23, 09:26
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Efter alla vaccinationer?

Menar du inte efter alla covidinfektioner?

Jag sitter också på en stor arbetsplats och det enda skälet till att människor är hemma är för att de har fått Covidinfektion. Det har inget med vaccinet att göra.
Citera
2022-02-23, 09:29
Medlem
Är det nya proteinvaccinet ett sätt att äntligen bli av med alla idioter?
Citera
2022-02-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Men generellt så har många av de frekventa antivaxarna, dvs de som aktivt motarbetar vaccin, visat sig vara Rysslandälskare i Ukrainatrådarna.

Det där har jag misstänkt länge, men inte kollat upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in