Citat:
Ursprungligen postat av
pyssen87
Synd.
Vet du om dom har gjort klart med någon ny tränare ännu? Den lilla italienaren gick väl till något annat landslag han manade inte säg ens att följa med till VM...
Sedan vet du när nästa match/turnering är för tjejerna? Är det VM då?
Ja, framförallt synd för Julevik själv förstås som varit med som ordinarie passare senaste åren fram till att de lyckats kvala in till VM för första gången och så missar hon att få spela det nu pga av skada. Blir väl Hilda Gustafsson som får ta över den rollen nu antar jag. Osäker på hur mycket speltid hon fått i sitt franska lag dock.
Jag har inte sett några rykten om ny coach än. Men det börjar ju bli hög tid att presentera ett namn nu annars är det lite oroväckande. "Den lilla italienaren", Bregoli, presenterade man ju vid den här tiden förra året och jag tror de flesta andra landslag som bytt coach inför kommande säsong presenterat ersättare nu.
De ska spela Golden League också med start i slutet på maj och man köpte ju arrangemanget av Final four av den turneringen också så det blir ju iaf totalt 8 matcher att spela ihop sig på med ny coach och ordinarie passare innan VM. Får hoppas det räcker.