Citat:
Ursprungligen postat av
5t1ck
Ja, så är det! Inte!
Mässling vacciner dödar inte människor utan räddar mer än 1 miljon människor från att dö i en av världens mest smittsamma sjukdomar.
Det finns hur mycket statistik som helst om positiva effekter av vaccin. Men lyssna gärna på ensamma galningar som baserar all sin retorik på anekdoter. Det är riktig vetenskap det!
Bra att du lärde dig nåt av senatsförhöret iaf. Något du integrerat som en sanning. Det fetade.
Tyvärr var det en obetydlig del. Sen har du dragit en orimlig slutsats också utan att först ha kollat upp den. Det understrykna.
Dessa mRNA-gen terapier är inte registrerade som vaccin, utan just gen-terapier. Vaccin måste innehålla döda delar av virus, vilket dessa inte gör, och måste därför kallas gen-terapier. De påverkar bara gener, har inga delar av ett riktigt vaccin. Så, nu har jag besparat dig tiotals timmar av intressant läsning som finns på ämnet. För det är den oundvikliga slutsatsen. Sedan har du antagit att dessa kommer fungera som riktiga vaccin och därför jämfört dem med riktiga vaccin, som ger en "perfect immunity". Det är det ingen som påstått att du får av dessa gen-terapier, för de vet de att det är omöjligt utan riktiga vaccindelar. fetthöljets komposition är annorlunda t.ex. De här varar därför bara i 4-6 månader, mot de
allra flesta riktiga vaccin som ger livslång immunitet. De som inte gör det varar oftast runt 20 år iaf, som vattkoppor. Jämför detta med 4-6 månader. Vill du ta 100 till sprutor, för annars är du stendöd i en värld där alla är infekterade med ett "superhot virus" som instakillar någon som inte har vaccinet. För dessa är "leaky vaccin" vilket du kan se på "marek chicken study" och varför man förbjöd dessa bland djur. Det hade blivit för dyrt att fortsätta vaccinera. Därför får man inte ta djur mellan länder, bland annat. Vissa länder förbjöd nämligen inte det. Dessa kan rensa av djur på ett par dar där de placeras.
Ja, mycket läsning har jag besparat dig. Min hjärna är fylld med tusentals gånger den volymen, hur det är kopplat till macroekonomin t.ex. Många steg.
Den ensamma galningen här är du, som tror att du vet något och att din åsikt räknas. Men genom att attrahera de som mig att dissikera dem så totalt som jag gjort här nu med dig, kan de ändå göra viss nytta. Fortsätt tjäna gud, medans du tror att du tjänar Satan.
Gud vinner jämt.
Vill du fortsätta tjaffsa?