2021-05-19, 23:12
Medlem
neuron-drones avatar
Jag tycker att MGTOW, sexuell ekonomi och incelteori förtjänar ett subforum.

Anledning, trådar om detta hamnar i feminism.

Det är lite som att jag skulle skriva i ett moderat subforum om det fanns för att jag är vänster. Dvs inte bara besvara trådar utan starta dem utan att de egentligen handlar om ämnet mer än indirekt.

Det är annars strikt ordning, men i detta fallet struntar man i att trådar i feminism är helt OT, av anledning tror jag det inte finns ett korrekt subforum.
Citera
2021-05-19, 23:15
Medlem
Bara att hitta en massa aktuella trådar i ämnet!
Citera
2021-05-20, 02:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone

Det är lite som att jag skulle skriva i ett moderat subforum om det fanns för att jag är vänster. Dvs inte bara besvara trådar utan starta dem utan att de egentligen handlar om ämnet mer än indirekt.

Det är annars strikt ordning, men i detta fallet struntar man i att trådar i feminism är helt OT, av anledning tror jag det inte finns ett korrekt subforum.

Från FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Vilka är dina 30 veckoaktuella trådar?
Citera
2021-05-20, 03:37
Medlem
Det är väldigt mycket trådar i både "feminism" samt i "relationer och samlevnad" som verkligen inte platsar i de subforumen. De har inget som helst med relationer eller feminism att göra.

Incelteori hade varit en mycket bättre subkategori för sådana trådar. Bra förslag.
Senast redigerad av ciprus 2021-05-20 kl. 03:40.
Citera
2021-05-21, 01:31
Medlem
bombaccis avatar
Låter som tramsiga och påhittade ämnen. De flesta incel trådarna läggs ju upp i relationsdelen.

Men bara att hitta 30 lediga trådar som skapats nyligen. Själv hoppas jag att inte incelskiten ska få förstöra politikdelen.

Räcker med att folk gråter ut om det i relationer och feminism.
Citera
2021-05-21, 13:36
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Från FAQ:

Vilka är dina 30 veckoaktuella trådar?

Alla nya fora de 2-3 sista åren är skapade av admin, utan användar initiativ, och inget av dessa hade 30 veckoaktuella trådar. Inte lönt att försöka komma med nya förslag på hur flashback kan utvecklas med den attityden. TS förslag tycker jag dock är trams.
Senast redigerad av Noxyl 2021-05-21 kl. 13:40.
Citera
2021-05-21, 13:58
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone

Lägg det under resor ?
Eller sjukomar ?
Citera
2021-05-21, 22:10
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Lägg det under resor ?
Eller sjukomar ?

Skulle nog hitta andras 20 trådstarter startade inom någon timma. Synd bara har så kraschig dator just nu.

Det närmaste är att de ska krävas lägga det under husdjur eftersom de anser att bara män är riktiga människor.
Citera
2021-05-22, 03:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Alla nya fora de 2-3 sista åren är skapade av admin, utan användar initiativ, och inget av dessa hade 30 veckoaktuella trådar. Inte lönt att försöka komma med nya förslag på hur flashback kan utvecklas med den attityden. TS förslag tycker jag dock är trams.

Det må stämma till stor del att admin startat forumdelar för forumets utveckling på "eget bevåg" men gällande 30 aktuella trådar visar det ju bara på att de förslag användarna kommer med utan att kunna backa upp dem med 30 aktuella trådar saknar substans.

Det blir istället bara "Jag tycker att det ska finnas en forumdel om x" baserat på egenintresse, inte på behov för forumet.
Citera
2021-05-22, 14:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det må stämma till stor del att admin startat forumdelar för forumets utveckling på "eget bevåg" men gällande 30 aktuella trådar visar det ju bara på att de förslag användarna kommer med utan att kunna backa upp dem med 30 aktuella trådar saknar substans.

Det blir istället bara "Jag tycker att det ska finnas en forumdel om x" baserat på egenintresse, inte på behov för forumet.

(FB) Integration och invandring skulle dock må bra av en broderforumdel som heter "Disintegration och utvandring", eftersom det ideligen startas "nu lämnar jag Sverige"-trådar. Även alla "hur får vi invandrarna att åka hem?"-trådar kan få hamna där tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in