2021-05-23, 01:17
Medlem
richfucks avatar
Är det någon som har en aning vad det kostar att bli medlem i en privatjets flygklubb?

Tex : industriflyg.com eller grafair.se.

Jag misstänker att det är nån miljon att gå med? Alternativt höga månadskostnader

Nån som har en aning vad det kostar?
Citera
2021-05-23, 01:49
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Om du måste fråga om priset så är det för dyrt för dig, din avatar speglar inte din persona.
Citera
2021-05-23, 06:59
Medlem
Mullrets avatar
Har TS tillgång till en telefon föreslår jag ett samtal till respektive företag för utröna priserna.
Citera
2021-05-23, 08:52
Medlem
richfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Har TS tillgång till en telefon föreslår jag ett samtal till respektive företag för utröna priserna.

Jag funderade på att ringa deras journummer, men det kändes lite okänsligt med tanke på att klockan var mitt i natten.

Men det är alltså ingen här som har erfarenhet av att nyttja en sån tjänst?
Citera
2021-05-23, 12:19
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richfuck
Jag funderade på att ringa deras journummer, men det kändes lite okänsligt med tanke på att klockan var mitt i natten.

Men det är alltså ingen här som har erfarenhet av att nyttja en sån tjänst?

Fick offert vid något större fotbollsevenemang sdå vi skulle åka Norrköping - Porto. Tror det gick på 500k.
Citera
2021-05-23, 12:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richfuck
Är det någon som har en aning vad det kostar att bli medlem i en privatjets flygklubb?

Tex : industriflyg.com eller grafair.se.

Jag misstänker att det är nån miljon att gå med? Alternativt höga månadskostnader

Nån som har en aning vad det kostar?
Lämpligtvis så skickar du dem ett mail om du inte finner relevant information på hemsidorna. Jag bara gissar att det kan finnas ett otal varianter på medlemskap och vad det innebär. Men det var ju i alla fall bra att du begrep att jourtelefonen inte var till för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in