2021-12-23, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Instämmer.Mitt i prick
.Lyckad säsong,Daniel o Klara så fina- vore bonus att få se deras kärleksdejter som reklaminslag före romantiska filmer.. de två är bättre än Lady o lufsen, som någon skrev tidigare.
Daniel o Klara är så fina ungdomar, o perfekta för varann.
Tänka sig att vi tittare fick ta del av deras trevanden- närmanden i dejtingstunderna..
Tycker de är tuffa som verkligen vågar vara med och visa upp sina känslor på detta viset.
Pejan hittade också rätt kvinna..
men- Reagerade också på att den lilla oxkalven inte fick vara nära sin ko-mamma.
Det är kanske inte lag ännu, men vill man ha en fin o stabil djurbesättning så ska kalven vara nära sin ko-mamma. och dricka hennes mjölk. det ger sundare och friskare djur, om man låter djurens naturliga instinkter råda.
En örfil ger jag till Peja- i fortsättningen ska kalvar få vara nära sin ko-mamma.
Elementär kunskap.

Bacckis o Evelina vågar visa känslorna nu äntligen. Evelina har en hund med till boet, det tyder på att hon gillar djur djur..

Fint skrivet!
Ja Daniel och Klara inte att förglömma. De var så självklara för varann men det har det ordats om mycket!
Citera
2021-12-23, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Backis är inte sparsam med komplimangerna, han slösat komplimanger till alla så nä han stöter inte på Linda, han har den vanan - ge komplimanger borde vi göra mera..
alla kvinnor gillar sånt.
Linda vann fröken Sverige tävlingen en gång i tiden, dessutom är hon norrländska från Lappland tror jag, så hon är van vid komplimanger, norrlänningar ger alltid komplimanger , om allt möjligt.

Ja han är härlig och generös och bekräftande, det kan man vara utan att flirta
Citera
2021-12-23, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det märkliga var väl att Lina sa att hon redan på slutvalet förstod att det var fel, men ändå åkte hon på resan och bedyrade sin kärkek.

Ja, hon ville bara vara med på tv.

Så uppfattade inte jag det alls.
Känslor är inte alltid lätt att komma underfund med. Filip hade fortfarande känslor för Ellinor vilket påverkade honom och det kände Lina, som jag förstod saken. Fy vad elaka och förutfattade meningar och kommentarer om någon och något ni inte alls vet nåt om. Som vanligt på Flashback... Men även på Facebook skriver folk så dömande. Vuxenmobbning, fy.
Citera
2021-12-23, 07:07
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Tror ni att man kan fejka att vara bonde, betala en bonde för att få låna hans gård en dag.
Sen tar man hem kärringarna till en lägenhet i Tensta, då får man reta på om dom är Bonde-diggers eller är ute efter den riktiga kärleken.

Kan bli bra TV, vad tror ni?
Citera
2021-12-23, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Tror ni att man kan fejka att vara bonde, betala en bonde för att få låna hans gård en dag.
Sen tar man hem kärringarna till en lägenhet i Tensta, då får man reta på om dom är Bonde-diggers eller är ute efter den riktiga kärleken.

Värt ett försök
Senast redigerad av Solo07 2021-12-23 kl. 08:05.
Citera
2021-12-23, 07:55
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solo07
Daniel och Klara är underbara att se, där har vi ett riktigt BSF par som är bra PR för programmet.

Glad att Filip tog sitt förnuft till fånga och insåg hur fel Lina var för honom, hon är ju bara mediakåt och var inte där av rätt anledning,
Fina Ellinor gav honom en andra chans, hoppas verkligen att han värdesätter henne.

Kan bara säga Grattis Backis och Evelina, vi får väl se tiden an.

Kan bara sucka över Peja och Benita, läser idag att det är slut, Oopps oväntat? Nej verkligen inte, tror aldrig att det var något över huvudtaget, såg inte någon kemi eller någon tendens till varken förälskelse/kärlek mellan dom.
Läste här att han har fler kvinnor på gång genom sms och faceTime,
Stort Ego? Absolut!
Opålitlig? Absolut!
Player? Absolut!
Diagnos? Absolut!

Var det där svar på min fråga?
Citera
2021-12-23, 08:03
Medlem
Daniel och Klara är underbara att se, där har vi ett riktigt BSF par som är bra PR för programmet.

Glad att Filip tog sitt förnuft till fånga och insåg hur fel Lina var för honom, hon är ju bara mediakåt och var inte där av rätt anledning,
Fina Ellinor gav honom en andra chans, hoppas verkligen att han värdesätter henne.

Kan bara säga Grattis Backis och Evelina, vi får väl se tiden an.

Kan bara sucka över Peja och Benita, läser idag att det är slut, Oopps oväntat? Nej verkligen inte, tror aldrig att det var något över huvudtaget, såg inte någon kemi eller någon tendens till varken förälskelse/kärlek mellan dom.
Läste här att han har fler kvinnor på gång genom sms och faceTime,
Stort Ego? Absolut!
Opålitlig? Absolut!
Player? Absolut!
Diagnos? Absolut!
Citera
2021-12-23, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte

Förnedrings TV i högklass, Skulle väl kunna vara en ide, men tror inte att det kommer att fungera i verkligheten.
Möjligtvis som en fejk reality som det norska nisserne på loftet. Men om man gör det på riktikt tror jag att det skulle kunna bli ett rättsligt efterspel.
Citera
2021-12-23, 08:06
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Förnedrings TV i högklass, Skulle väl kunna vara en ide, men tror inte att det kommer att fungera i verkligheten.
Möjligtvis som en fejk reality som det norska nisserne på loftet. Men om man gör det på riktikt tror jag att det skulle kunna bli ett rättsligt efterspel.

Vansinnigt roligt vore det iaf om man hade tid och pengar att genomföra årets trollning.
Citera
2021-12-23, 08:24
Avstängd
Ang Pejas tvivelaktiga moral, enligt tråden: det är mycket man får stå ut med i BSF. Bli bedömd av en massa pajasar bl a. Tänk dig för Ken-Ring-Inte.
Produktionen driver deltagarna framför sig som djur på ett slakteri.
Att Daniel och Klara fått vara ifred så mycket, för pinsamheter, beror delvis på deras integritet (”blyghet”) och att filmteamet ansåg att de mutat in ”det gulliga” inslaget i såpan.
Ot: irriterande med prästerliga tillrättavisningar när postare skriver välmotiverade inlägg. Detta är Flashback!
Citera
2021-12-23, 08:27
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Jaa...usch...fattar inte vad Ellinor ser i honom. Tråkigt att hon inte har någon stolthet utan lommar tillbaka till tölpen då det sket sig med den obehagliga miniatyrmänniskan Lina.

Sen vet ju Ellinor att om hon inte sköter sig ringer Filip in trean på listan (en ljus söt tjej) och så får hon värma bingen istället
Citera
2021-12-23, 09:07
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Så uppfattade inte jag det alls.
Känslor är inte alltid lätt att komma underfund med. Filip hade fortfarande känslor för Ellinor vilket påverkade honom och det kände Lina, som jag förstod saken. Fy vad elaka och förutfattade meningar och kommentarer om någon och något ni inte alls vet nåt om. Som vanligt på Flashback... Men även på Facebook skriver folk så dömande. Vuxenmobbning, fy.

Håller med dig, så upplevde jag det också. Inte alltid lätt att hitta rätt när man är ung. Filip och Lina blev ju enligt egen utsago blixtförälskade men ibland håller den slags attraktion inte i längden. Ellinor får man hoppas kan förstå det. De passar ju bäst ihop.

Hoppas man aldrig träffar på de elaka som finns här, de verkar ju helt korkade och utan att fatta det själva. Inte mycket till intelligens där inte...

Man får bara hoppa över de inläggen, tur det finns lite vettigt folk här också som skriver :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in