Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-19, 12:30
  #1501
Medlem
Tervulls avatar
Filip kallades snyggbonden men han är ju jätteful. Känner inte en enda tjej som tycker han ser bra ut. Pratar löjligt gör han också. Jag fattar inte hur Ellinor tänkte när hon tog tillbaka honom efter att han dumpat henne för Lina. Hon borde bett honom flyga och fara. Han verkar helt desperat. ”Det sket sig med Lina, då tar jag mitt andrahandsval”… Jag tycker inte han verkar ha varit kär när man sett de i intervjuer mm. Ellinor är en skönhet. Så fruktansvärt vacker och sofistikerad på något sätt. Hon är en drömkvinna det får jag medge. Hon är alldeles för snygg och bra för den där hemska bonden. Hon borde vara glad att hon blivit av med honom. Utseendet är inte allt. Jag vet. Men jag tycker även att han saknar själ, verkar lite urblåst. Nej det är inget att gråta över. Kön till Ellinor kommer nog bli lång nu när hon e singel.
__________________
Senast redigerad av Tervull 2022-05-19 kl. 12:32.
Citera
2022-05-20, 10:16
  #1502
Medlem
fitz-humes avatar
Jag fick bara positiva vibbar av Filip, tycker inte alls han ser ful ut på något sätt.

Men jättetråkigt att det tog slut. Otrohet eller något annat, det vet vi ju inte.

Ellinor är ett riktigt super-kap, bara att i förskott gratta den man som får henne.
Citera
2022-06-30, 23:02
  #1503
Medlem
Mer.info.007s avatar
Heidi som är gjort sig känd över sin svartsjuka har nog skrämt iväg många män när dom fick se vem hon var på tv, men bra att det kommer fram. Märks tydligt att hon har en grav personlighetsstörning.
Citera
2022-09-26, 16:23
  #1504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Den där tanten som var så jävla svartsjuk i kvällens avsnitt, fick sjuk ångest av henne!

Vilken "tant" syftar du på mer specifikt och är du helt säker på att du är förmögen och fullt kapabel till att känna ångest?
Citera
2022-09-30, 18:28
  #1505
Medlem
Viltmaestares avatar
Nille1990 skrev inlägget 2021-11-03 så det borde väl inte vara svårt att hitta rätt avsnitt?

Jag kommer däremot inte att kunna lista ut vilken "tant" som gav Nille1990 ångest.

// jägaren - Viltmaestare
Citera
2022-12-22, 18:18
  #1506
Medlem
Horabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Den där tanten som var så jävla svartsjuk i kvällens avsnitt, fick sjuk ångest av henne!

Menar du hon Soraya?
Citera
2023-01-11, 04:31
  #1507
Avstängd
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Heidi som är gjort sig känd över sin svartsjuka har nog skrämt iväg många män när dom fick se vem hon var på tv, men bra att det kommer fram. Märks tydligt att hon har en grav personlighetsstörning.

Grov borderline lider hon av märkte jag.
Citera
2023-09-21, 08:20
  #1508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Han tog ju henne som nåt slags andrahandsval. Det kändes som hon var mer kär i honom än vad han var i henne. Självklart kom detta uppbrott som en blixt från klar himmel, annars skriver man inte så som Ellinor gör. Jag tror att han har träffat en annan. Snart ser vi honom med en ny tjej. Tycker han verkar knäpp, borde lugnat sig när Lina dumpade honom. Inte störtat till Ellinor som han just hade ratat. Stackars henne. Dumpad 2 ggr på mindre än ett år.

Vad hade du själv gjort om du låg i pool att få provköra båda dessa läckerheter. Lilltjejen hade aldrig åkt tillbaka om hon en gång blivit dumpad. EEG var tillräckligt hooked för att göra det. Väl spelat, hatten av!
Citera
2023-12-15, 15:07
  #1509
Medlem
Det går ett program bonde söker fru kärlek åt alla. Vad är det för nåt?
Citera
2023-12-15, 17:31
  #1510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Det går ett program bonde söker fru kärlek åt alla. Vad är det för nåt?
Finns det två nästan lika bonde söker fru program?
En i 7 -an heter bonde söker fru, kärlek åt alla.
Men Linda som programledare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback