Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-23, 23:27
  #1
Medlem
SWEDiSHITs avatar
Jag och flickvännen började på skämt prata om att skaffa en profil på Onlyfans eller liknande för att tjäna mer pengar. Man har ju hört om tjejer/par som drar in en del på att visa upp sig. Är väl inget som vi överväger seriöst men det fick mig i alla fall att fundera och tänkte att jag lyfter ämnet här. Hittade ingen liknande tråd men letade heller inte jättenoga.

Så kort sagt: NI (tjejer, killar, par) som sysslar med detta, hur funkar det? Tjänar ni något eller är sex-streaming överskattat? Berätta gärna om era erfarenheter.
Citera
2021-05-23, 23:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDiSHIT
Jag och flickvännen började på skämt prata om att skaffa en profil på Onlyfans eller liknande för att tjäna mer pengar. Man har ju hört om tjejer/par som drar in en del på att visa upp sig. Är väl inget som vi överväger seriöst men det fick mig i alla fall att fundera och tänkte att jag lyfter ämnet här. Hittade ingen liknande tråd men letade heller inte jättenoga.

Så kort sagt: NI (tjejer, killar, par) som sysslar med detta, hur funkar det? Tjänar ni något eller är sex-streaming överskattat? Berätta gärna om era erfarenheter.
Det är en överetablerad marknad. Par över hela världen älskar att piffa till det lite genom att lägga ut det de gör tillsammans.

Bara om din partner är en 10a och ni gör saker som är lite nischade så finns det en chans, men samtidigt så är det inte stora pengar att tala om.

Jag och en tidigare partner tänkte i samma banor: sätta på oss maskerad-masker och så visa upp idag i stenhård bdsm, men det rann ut i sanden.

Vi tänkte inte ta betalt då, bara en kul grej att göra och tänka på att det sitter 100tals ensamma incels och runkar avundsjukt till vad jag får lov att göra med min kvinna 😅
Citera
2021-05-23, 23:54
  #3
Avstängd
Loncins avatar
Som ovanstående skriver, ni måste nog göra något nischat. Jag och min tjej lägger upp alla möjliga sorters bdsm, virtual dates, trekanter, lesbiskt, och hon säljer trosor, badvatten, och piss på flaska. Vi drar in cirka 20000kr skattat i månaden på det, men man måste jobba hårt
Citera
2021-05-24, 06:33
  #4
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Som ovanstående skriver, ni måste nog göra något nischat. Jag och min tjej lägger upp alla möjliga sorters bdsm, virtual dates, trekanter, lesbiskt, och hon säljer trosor, badvatten, och piss på flaska. Vi drar in cirka 20000kr skattat i månaden på det, men man måste jobba hårt

Hur skattar man för en flaska piss?
Får man kvitto vid köp?
Citera
2021-05-24, 07:38
  #5
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoatPunk
Hur skattar man för en flaska piss?
Får man kvitto vid köp?

Funderar du på att köpa?

Här har man skänkt ut piss gratis till toaletter i alla år, när det tydligen går att sälja!

OK, jag fattar att det nog är piss från snygga tjejer som dom har sett strippa, som dom är intresserade att köpa. Men det skulle inte förvåna mig om de tjejerna får hjälp av andra (t ex pojkvännen) med produktionen.
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2021-05-24 kl. 07:45.
Citera
2021-05-24, 10:34
  #6
Avstängd
Loncins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Men det skulle inte förvåna mig om de tjejerna får hjälp av andra (t ex pojkvännen) med produktionen.

Schhh...
Citera
2021-05-27, 12:05
  #7
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDiSHIT
Jag och flickvännen började på skämt prata om att skaffa en profil på Onlyfans eller liknande för att tjäna mer pengar. Man har ju hört om tjejer/par som drar in en del på att visa upp sig. Är väl inget som vi överväger seriöst men det fick mig i alla fall att fundera och tänkte att jag lyfter ämnet här. Hittade ingen liknande tråd men letade heller inte jättenoga.

Så kort sagt: NI (tjejer, killar, par) som sysslar med detta, hur funkar det? Tjänar ni något eller är sex-streaming överskattat? Berätta gärna om era erfarenheter.
Som andra redan påpekat så är det nog värt det om du/ni tycker det är kul och något ni tänder på först och främst och pengarna är en bonus. Då kan ni logga in på en camsida, lägga upp en profil och börja tjäna lite pengar direkt. Men om det är det omvända och ni gör det för pengar så lär det nog bli slitigt då det är en hel del konkurens.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback