2021-05-29, 07:57
Medlem
Sista 8 veckorna p deffen kr jag halo 40mg. Andra saker ocks s klart, men inject. Tar aldrig piller mer n just p deffen.
Min frga r, sista fyra veckorna tnkte jag ka till 50mg samt slnga in 50mg winstrol ocks. r det meningslst? Kommer winstrol inte ge nn mrkbar effekt? Kommer njurar och lever explodera? 😁
Mlet r att f fram en grotesk hrdhet. Se ut som om jag r huggen i sten.
Citera
2021-05-29, 11:34
Medlem
getbusys avatar
Skulle vl sga att Winstrolen kommer ge bra mycket mer effekt n halo. Du kommer inte d, men som vi alla vet det tar hrt med orala.
Citera
2021-05-29, 12:04
Medlem
Det r absolut inget fel p Halo och Winstrol, det r 2 vldigt respektabla preparat. Halo i synnerhet.

Din dosering p Halo r dock extrem tror jag, har fr mig 10-20mg r max doserna.

Sen att du kr Halo och winstrol nr du har BF p 40% kanske inte r optimalt, s innan du pbrjar detta, s ska du ju redan ligga vldigt lgt i BF men du har inte nmnt ngot alls om hur din nuvarande form ser ut?

Sen s finns det mnga hr som har krt utan halo och legat p 6% strecket, s du kan uppn dina ml ven utan Halo, vilket r det styggaste preppet du kan misshandla din kropp med.
Citera
2021-05-29, 13:31
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Det r absolut inget fel p Halo och Winstrol, det r 2 vldigt respektabla preparat. Halo i synnerhet.

Din dosering p Halo r dock extrem tror jag, har fr mig 10-20mg r max doserna.

Sen att du kr Halo och winstrol nr du har BF p 40% kanske inte r optimalt, s innan du pbrjar detta, s ska du ju redan ligga vldigt lgt i BF men du har inte nmnt ngot alls om hur din nuvarande form ser ut?

Sen s finns det mnga hr som har krt utan halo och legat p 6% strecket, s du kan uppn dina ml ven utan Halo, vilket r det styggaste preppet du kan misshandla din kropp med.

Oral methyl tren r vrre fr kroppen. Till TS, lever och njurar kommer inte ge upp. Skador p dessa organ tar tid att utveckla svida det inte rr sig om en akut leversvikt/njursvikt men d handlar det mer om att kroppen reagerar p substanserna. Det mest troliga r att kan f se en tillfllig kning utav levertransaminaser.
Citera
2021-05-29, 16:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Oral methyl tren r vrre fr kroppen. Till TS, lever och njurar kommer inte ge upp. Skador p dessa organ tar tid att utveckla svida det inte rr sig om en akut leversvikt/njursvikt men d handlar det mer om att kroppen reagerar p substanserna. Det mest troliga r att kan f se en tillfllig kning utav levertransaminaser.
Haha vafan... Halo r ett av dom styggaste preparaten som finns ute p marknaden.

Om man ska hlla p o nmna massa experimental development AAS med RU-XXX namn och methyl-trienolone s finns det MASSVIS med prepp som r styggare n Halotestin
Citera
2021-05-29, 17:21
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Haha vafan... Halo r ett av dom styggaste preparaten som finns ute p marknaden.

Om man ska hlla p o nmna massa experimental development AAS med RU-XXX namn och methyl-trienolone s finns det MASSVIS med prepp som r styggare n Halotestin

Mycket riktigt, men Oral Tren r fortfarande styggare och preparatet r relativt knt.
Citera
2021-05-29, 19:22
Medlem
Tack fr svar. Ja jag har tagit halo ett antal gnger. Winnar ocks. Dock aldrig samtidigt.
D blir det s sista 4 veckorna.
Tillsammans med 300 mg per vecka av tren a, mast p, och 600 mg testo p.
Kommer vl landa p ca 75 kg, kring 5% bf. Jag r 175 lng, 54 r. Senast 30e juni. S fem veckor kvar.
17-1800 kcal per dag. Inga kolhydrater efter 15.00, nstan inga fre heller fr den delen.. Ngra jordgubbar i proteinaren innan lggdags bara.
15 min lpning efter styrketrning. Minst 45 min promenad eller stavgng p kvllen.
Trnar 6-7 dagar i veckan. Cardio alla dagar. Fetto dag varannan lrdag.
S,dags fr stavgng 😀 sen ett paket kalkon bacon med ett stekt gg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in