2021-06-06, 22:41
Medlem
Onanikrems avatar
Skön söndagstråd! jonte400, när din son torkat sig bakom öronen och tjänar mer än en rörkrökare kan han bräcka grannen med att han "lyckats"

Vem fan bryr sig? Så länge folk försörjer sig själva och jag slipper bidra skiter jag högaktningsfullt i vad de tjänar, vilken student de tagit och var de jobbar. Nu har jag ju inga direkt grannar men har ju inte alltid varit så. Man morsar och går förbi, ibland mitt i meningen -vilket vackert väder vi har..
Citera
2021-06-06, 23:31
Medlem
Ge dig själv en utmaning, och tänk att ni ska ha trevligt, och hoppas att även grannarna får trevligt. Agera som en förebild och var en fin människa, en sån person som din son kan se upp till.
Citera
2021-06-06, 23:46
Medlem
Scamps avatar
Löjligt att en vuxen människa ska behöva tänka så. Var glad över att din son tar studenten och fokusera på det istället för att gå ner till sandlådan.
Citera
2021-06-06, 23:50
Medlem
En quickfix är att byta ut rollsen mot helikopter. Finns möjligheten för en helikopter att landa i er trädgård eller på gatan utanför?
Citera
2021-06-06, 23:57
Medlem
Jonte400 grattis till att ha kommit upp i smöret ordentligt, och till din sons äkta studentexamen!
Inte dåligt av en fd arbetslös, när du väl fick ett jobb vantrivdes du bland kärringarna och snodde ur kaffekassan. Förståeligt att du sadlade om till sjuksköterskejobbet, även där har du gjort lysande insatser som höjt dig över fjollorna.
Dina senare trådstarter om en upptagen mans vedermödor i vår sunkiga tillvaro har jag inte fördjupat mig i. Att du har känsla för triggerpunkter, det får man ge dig. Roande i små portioner, som Özz Nujen i större 😬.
Senast redigerad av rosalenin 2021-06-06 kl. 23:59.
Citera
2021-06-07, 08:35
Medlem
Som andra har sagt får du nog tänka om.. En RR håller inte måttet och visar snarare på en desperation från din sida.

En ultimat uppvisning på makt hade vart att hyra in en brölande Anders Borg som står tydligt synlig och svänger och slänger med sin ståtliga köttyxa. Det finns inte en chans att grannarna missar vindslagen hans helikoptertrick.

Inte nog med att det blir en jävla show utan grannarna kommer såklart reflektera i stil med "shit jonte känner Borg så pass bra att han drar fram kuken på sonens student. Jag trodde han var en liten bög först som hyrde en RR men såndär vänskap kan man inte hyra."

Sen kommer alla kvinnliga mer än gärna gå ut aftonblaskan och i ett smickrat tonläge förklara minnsan att Borg sexuellt trakasserad henne. Det kommer att få en super spridning och när Borg går ut med en ursäkt om att det blev för mycket sprit så kommer hela bonnbyn förstå att jonte kan fan i mig festa minst lika bra som eliten på sturep!!

Det kommer bli dyrt att supa ner Borg med champagne så du får öppna lädret ordentligt skulle jag tro, men vad gör man inte för sin son?
Citera
2021-06-07, 16:51
Medlem
Krummlans avatar
För att ha råd med detta förstår jag att du tar 79 kronor för att hjälpa grannen med att byta en glödlampa
Citera
2021-06-16, 00:35
Medlem
Scamps avatar
Hur gick det att fira den riktiga studenten jonte? Succé eller fiasko?
Citera
2021-06-17, 11:52
Medlem
Glöm inte att nu när grabben har blivit vuxen att ge honom en räkning på allt han har kostat dig under sin uppväxt och starta en avbetalningsplan.
Citera
2021-06-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod

Så ta den där jävla ugglan och kör upp i röven.
* det vore en bedrift
* grannarna kommer tappa hakan.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in