Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-01, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
O M G ! En "Eric" går all in på PWs blogg... Svarar aggressivt och försvarande. Måste ju vara CB själv!

Tror det är Bauer eller Pernilla själv som skriver!! Eftersom att det är så aggressivt i försvarsställning.
Citera
2021-09-01, 18:24
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Tror det är Bauer eller Pernilla själv som skriver!! Eftersom att det är så aggressivt i försvarsställning.

I så fall behöver någon adekvat hjälp. Inläggen får ju ligga kvar, spåras dom till Stormästaren via ip?
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-01 kl. 18:26.
Citera
2021-09-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Svaret är ett fett stort NEJ. Just nu är hon ingen bra ambassadör. Medmänskligheten med den söta fina Pernilla finns inte. Att leda cancergalan utan annat än spelad empati? Inte ens med betald empati går det speciellt bra.
Hon är inte empatisk för fem öre, hon tänker cash och på att hon syns. Hyckleri på hög nivå.

Väninnan hon har en sk podd med, mest snusk och massa trams dock, verkar vara genuinare. Varför fick inte SW leda denna gala ist? Fel kanal lr?
Citera
2021-09-01, 18:29
Medlem
Citat:
Hennes utseende? Hon ser ut som en normal 50+, speciellt igår. Hon röker…. bad bad. Hon är alltid/oftast sminkad av ett proffs på bilder, alt redigerade.

Hon använder inte de produkter hon får, det gör bara nybörjare. Trodde det var allmänt känt.

Hon använder inte ens Biancas fantastiska smink 🙂

Eller parfym som B skrek högt om. Den skulle P kanske ge bort….

Och vad gör hon med Topits, bastar?

Det var B det där gällde, inte P.
Citera
2021-09-01, 18:31
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det var B det där gällde, inte P.
Förklara? Förstår inte det oklara i det jag skrev?
Citera
2021-09-01, 18:45
Medlem
Citat:
Förklara? Förstår inte det oklara i det jag skrev?

Det du svarade om utseende, var ett svar ang Bianca från början ☺️
Citera
2021-09-01, 18:46
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det du svarade om utseende, var ett svar ang Bianca från början ☺️

Oki 👍
Citera
2021-09-01, 19:23
Medlem
Citat:

Givet att det är någon av dem bakom de kommentarerna. Så genomskinligt.
Citera
2021-09-01, 20:58
Medlem
Citat:
Vi vet inte alls vad som finns på Bauer gällande allmänna handlingar och det som icke är allmän handling (tänker främst på Socialtjänstens dokumentation och beslut). MrKoll/Lexbase mfl tar bort domar efter några år.

Att Bauer ljuger som en häst travar är ganska uppenbart gällande en rad punkter.

Nu har han ögonen på sig och kommer skärpa sig längre än vanligt. Om det vanligtvis tar 1-2 år så kommer det ta längre tid nu. Man får ju ta med i beräkningen att Pernilla inte är känd för att vara särskilt snabbtänkt och dessutom anser nog Bauer att han har mer att förlora nu än tidigare (inte att han är mer kär i PW utan det liv hon kan erbjuda och de människor han får röra sig ibland så länge han är tillsammans med henne).

På stagepol presenterar han sig som "jag är på pappret 54, men vännerna säger att jag ser mer ut som 40". Han tycker att det är det viktigaste i stället för att låta uppdragsgivarna dra sin egen slutsats av vad de söker. Han är bara pinsam. Riktig B-modell.

Det skulle vara intressant om det kom fram något om honom. Jag tror inte han kan hålla ihop sig så länge, sen måste han ju komma ihåg sina lögner, komma ihåg vad han har sagt... P.W lurar han nog men inte B.I skulle jag tro..Han verkar otroligt pinsam.
Visst, nu har han allt att vinna och inget att förlora så det gäller att hålla sig kvar med P.W med alla medel.
Men fasaden kommer att spricka, det är jag övertygad om, frågan är bara när...
Citera
2021-09-01, 21:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Eric på bloggen är galen han ger sig på alla ovetande utan pardon. Är det Stormästaren på fyllan? Den ökända dåliga personligheten? Eller är det bara en vanlig psyksjuk psykopat?
Citera
2021-09-01, 21:12
Medlem
Citat:
Vi vet inget. Vissa mindre domar tas bort efter 5 år på Mr.Koll. Kan möjligen kolla annat. Men finns nog någon med bättre kontakter.

Ja, finns det något så kommer det säkert fram. Jag trodde kända personer var mer på sin vakt när någon ny kommer in i ens liv. Men här får han husnyckeln....Han vet att P.W inte kommer kunna slänga ut honom, då blir det snyfthistorier i media att P.W gör sin man hemlös mm. För nu har han väl inget eget hem, förutom P.Ws då. Han är skicklig på att nästla in sig... Han är beräknande och vet vad han gör.

Men hur kan hon vara som en tonåring? Spelar hon eller är hon sån? Hon verkar ju inte vuxen. Tror B.I har fått lida mkt, hörde lite av hans sommarprat. Och P.W lever livet.....Hon ser bara sig själv tydligen...
Citera
2021-09-01, 21:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Ja, finns det något så kommer det säkert fram. Jag trodde kända personer var mer på sin vakt när någon ny kommer in i ens liv. Men här får han husnyckeln....Han vet att P.W inte kommer kunna slänga ut honom, då blir det snyfthistorier i media att P.W gör sin man hemlös mm. För nu har han väl inget eget hem, förutom P.Ws då. Han är skicklig på att nästla in sig... Han är beräknande och vet vad han gör.

Men hur kan hon vara som en tonåring? Spelar hon eller är hon sån? Hon verkar ju inte vuxen. Tror B.I har fått lida mkt, hörde lite av hans sommarprat. Och P.W lever livet.....Hon ser bara sig själv tydligen...

Han har ju en historia av att ta saker enligt tråden. Konstigt då att hennes ( iofs värdelösa) guldskivor försvann just då och där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in