Citat:
Ursprungligen postat av
minnie.e.nord
Vi vet inte alls vad som finns på Bauer gällande allmänna handlingar och det som icke är allmän handling (tänker främst på Socialtjänstens dokumentation och beslut). MrKoll/Lexbase mfl tar bort domar efter några år.
Att Bauer ljuger som en häst travar är ganska uppenbart gällande en rad punkter.
Nu har han ögonen på sig och kommer skärpa sig längre än vanligt. Om det vanligtvis tar 1-2 år så kommer det ta längre tid nu. Man får ju ta med i beräkningen att Pernilla inte är känd för att vara särskilt snabbtänkt och dessutom anser nog Bauer att han har mer att förlora nu än tidigare (inte att han är mer kär i PW utan det liv hon kan erbjuda och de människor han får röra sig ibland så länge han är tillsammans med henne).
På stagepol presenterar han sig som "jag är på pappret 54, men vännerna säger att jag ser mer ut som 40". Han tycker att det är det viktigaste i stället för att låta uppdragsgivarna dra sin egen slutsats av vad de söker. Han är bara pinsam. Riktig B-modell.
Det skulle vara intressant om det kom fram något om honom. Jag tror inte han kan hålla ihop sig så länge, sen måste han ju komma ihåg sina lögner, komma ihåg vad han har sagt... P.W lurar han nog men inte B.I skulle jag tro..Han verkar otroligt pinsam.
Visst, nu har han allt att vinna och inget att förlora så det gäller att hålla sig kvar med P.W med alla medel.
Men fasaden kommer att spricka, det är jag övertygad om, frågan är bara när...