Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Om jag inte helt missminner mig, har han väl gjort det till P också..?

Precis, det känns som att jag läst/hört det någonstans!
Citera
2021-10-08, 16:39
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Jag skulle inte kalla det blogginlägg utan mer ett instagraminlägg. Bild, textrad, bild, textrad osv. osv...

Men kolla in sista bilden, Hybris-affischen, o zooma in P´s fejs. Vad 17 har hänt med hennes ögon? Hur tittar människan!? Förstår ju att det är meningen att hon ska snegla lite "sexigt" mot mobilen för en selfie men hennes pupiller ser ju ut att vara i var ögas yttervrå!?

OT Några inlägg upp pratas det om att CB kommenterat på CG´s instagram. Ngn mer än jag som hört pod-avsnittet av "Gynning o Berg hittar sig själva" där G berättar om nån sportig kille som höll på och flörtade med henne genom att skicka lättklädda bilder av sig själv till henne!? Kan det ha varit CB?

Va är det för Hybris- affisch du menar, är det den här? https://lorensbergsteatern.se/arrang...ren-har-hybris

Såg att Hybris fått bra recensioner i alla fall - säga va man vill om henne men hon är jävligt rolig på dom rätta ställena sen är hon ju uppackad på scenen av andra som kan det med komik också.

(Ang ditt OT; Tror inte att det var Pernillas man som Gynning avsåg- det va rätt säkert ngn av modellerna som hon va kär i då o som hon skrev sexigt o flörtigt till på insta - det såg jag i kvällspressen då. Hon hade ngr "sportiga killar" på G ett tag men fick inget napp. )
Citera
2021-10-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Christian är inte riktigt normalt funtad.
Otroligt obehaglig när man väl sett igenom hans spel och försök till manipulation.
Kan skriva detta utan att för honom bli tydligt vem jag är: Efter två dejter skickade han låtar via mess som skulle förtydliga vilken ärlig och fin kille han är!! Jag är övertygad om, utan att kunna bevisa, att han gör så med de flesta han försöker med!

Vem gör så? Ett riktigt manipulativ människa. För de flesta kvinnor som tidigare gått på en nit med någon annan så är det stort rött flagg på den!

Min dotter tittade på WV igår. Jag hajade till när jag hörde Pernilla berätta för Bianca, att hon ringt och pratat med C.B efter deras andra dejt. Han hade sagt att han saknade henne! 🚩
Pernilla tyckte typ, att i hennes värld är det samma det samma att säga ” Jag älskar dig”…
Hon borde ha lyssnat på sin magkänsla där.. 🚩
Citera
2021-10-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Min dotter tittade på WV igår. Jag hajade till när jag hörde Pernilla berätta för Bianca, att hon ringt och pratat med C.B efter deras andra dejt. Han hade sagt att han saknade henne! 🚩
Pernilla tyckte typ, att i hennes värld är det samma det samma att säga ” Jag älskar dig”…
Hon borde ha lyssnat på sin magkänsla där.. 🚩

Jag förstår Pernillas reaktion. Har också vart singel länge och när någon man går (i mitt tycke) för fort fram blir jag också stressad 🙈
Citera
2021-10-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Öhhh... Han är ju hur lätt som helst att hitta på FB.

Det här inlägget känns mer som ett försök att få någon att försäga sig och ge sig till känna.
Är inte ett dugg intresserad av er som skriver här! När jag söker på Christian Bauer på Facebook får jag upp sex personer och Ingen är rätt. När jag scrollar kommer Hänt och Svensk damtidning upp med bilder på paret
Citera
2021-10-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Är inte ett dugg intresserad av er som skriver här! När jag söker på Christian Bauer på Facebook får jag upp sex personer och Ingen är rätt. När jag scrollar kommer Hänt och Svensk damtidning upp med bilder på paret

Men Juttan. Du har tydligt i tidigare inlägg visat att du tar C i försvar. Minns ett inlägg häromveckan när jag till och med bad dig berätta vad som gör honom så ”fantastisk bra”, men då blev det tyst från dig. Har jag fel?
Citera
2021-10-08, 18:29
Medlem
Citat:

Varsågod.

https://m.imgur.com/a/62SP4Hs
Citera
2021-10-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Men Juttan. Du har tydligt i tidigare inlägg visat att du tar C i försvar. Minns ett inlägg häromveckan när jag till och med bad dig berätta vad som gör honom så ”fantastisk bra”, men då blev det tyst från dig. Har jag fel?
Jag känner varken Pernilla Wahlgren eller hennes kille och har verkligen inte skrivit att han är fantastiskt bra! Nu hittar du på igen! Trovärdigheten i denna tråd är lika med noll pga sådana som dig!
Citera
2021-10-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag förstår Pernillas reaktion. Har också vart singel länge och när någon man går (i mitt tycke) för fort fram blir jag också stressad 🙈

Samma här. 😁 Just därför tyckte jag hon reagerade normalt där. Att säga att man saknar någon efter 2 dejter på restaurang, verkar lite på. Fast det är min personliga åsikt.
Citera
2021-10-08, 19:13
Medlem
Citat:
Jag känner varken Pernilla Wahlgren eller hennes kille och har verkligen inte skrivit att han är fantastiskt bra! Nu hittar du på igen! Trovärdigheten i denna tråd är lika med noll pga sådana som dig!

Hoppsan, det var visst en öm tå. Ja, men då så, då får vi än en gång veta hur du ser på saken. Den här tråden är nog den mest sanna som jag någonsin läst plus någonsin skrivit i, av just den anledningen att jag vet vem C är. Så med det sagt, vad specifikt är “hittepå”?
Citera
2021-10-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Samma här. 😁 Just därför tyckte jag hon reagerade normalt där. Att säga att man saknar någon efter 2 dejter på restaurang, verkar lite på. Fast det är min personliga åsikt.

Håller med er. Att säga att man saknar någon är något som kommer med tiden, och inte efter de första dejterna.
Citera
2021-10-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Va är det för Hybris- affisch du menar, är det den här? https://lorensbergsteatern.se/arrang...ren-har-hybris

Såg att Hybris fått bra recensioner i alla fall - säga va man vill om henne men hon är jävligt rolig på dom rätta ställena sen är hon ju uppackad på scenen av andra som kan det med komik också.

Exakt den affischen jag menar. Jag tycker hennes ögon ser underliga ut…

Jag säger ingenting om själva showen, den är säkert skojig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in