Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-16, 20:21
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Hänt skriver att CB umgås med Theo på farsdag, att CB tycker det är så gulligt att fått en bonusson.
Fy fan blir så less, hans egna barn kanske han skulle lägga lite krut på istället.
Att umgås med sin egna familj, ge uppmärksamhet och så.
Citera
2021-11-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Hänt skriver att CB umgås med Theo på farsdag, att CB tycker det är så gulligt att fått en bonusson.
Fy fan blir så less, hans egna barn kanske han skulle lägga lite krut på istället.

En större ögontjänare är omöjlig att hitta.
Tycker synd om hans barn och ex som måste läsa om hans sliskigheter. Ett under att de inte sätter ner foten och ger sin version om hur ”mysig” Bauer egentligen är. Jag hade inte tvekat en sekund. Rätt ska vara rätt och har man betett sig vidrigt så ska det definitivt inte sopas under mattan.
Citera
2021-11-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
En större ögontjänare är omöjlig att hitta.
Tycker synd om hans barn och ex som måste läsa om hans sliskigheter. Ett under att de inte sätter ner foten och ger sin version om hur ”mysig” Bauer egentligen är. Jag hade inte tvekat en sekund. Rätt ska vara rätt och har man betett sig vidrigt så ska det definitivt inte sopas under mattan.

Ja herregud vilken obehaglig man. Som du säger är han en riktig ögontjänare.
Varför firar han inte farsdag med sina barn kan man undra om han nu är er sådan familjekär man. Att PW inte reagerar på det.
Jag ska på samma event med honom om några dagar. Så då får man bevittna spektaklet. Nu är han ju lite kändis. Och den rollen älskar han.
Citera
2021-11-17, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Varför firar han inte farsdag med sina barn kan man undra om han nu är er sådan familjekär man. Att PW inte reagerar på det.
Jag ska på samma event med honom om några dagar. Så då får man bevittna spektaklet. Nu är han ju lite kändis. Och den rollen älskar han.

Hur vet ni att han inte firade farsdag med sina barn? Punktmarkerade ni honom hela dygnet? Klart att Hänt skriver om att han träffade Theo under farsdag, hans egna döttrar är ju inte offentliga, men det betyder inte att han inte träffade dem i söndags. Theo har ju dessutom en egen far att fira....
Så du skall träffa honom om några dagar. Gissar att du som den rakryggade person du verkar vara och som vill att "rätt skall vara rätt" - kommer att konfrontera honom och säga honom "ett och annat" och vad du tycker om hans sätt att vara.
Något annat är ju inte möjligt efter att du har förtala honom här på fb. Lycka till! Ser fram emot att få läsa vad han svarade dig....
Citera
2021-11-17, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hur vet ni att han inte firade farsdag med sina barn? Punktmarkerade ni honom hela dygnet? Klart att Hänt skriver om att han träffade Theo under farsdag, hans egna döttrar är ju inte offentliga, men det betyder inte att han inte träffade dem i söndags. Theo har ju dessutom en egen far att fira....
Så du skall träffa honom om några dagar. Gissar att du som den rakryggade person du verkar vara och som vill att "rätt skall vara rätt" - kommer att konfrontera honom och säga honom "ett och annat" och vad du tycker om hans sätt att vara.
Något annat är ju inte möjligt efter att du har förtala honom här på fb. Lycka till! Ser fram emot att få läsa vad han svarade dig....

Fast det var väl Pernilla som nämnde det i sin podd med Sofia?
Citera
2021-11-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78

Intressant, då ser du det hela på lite närmare håll. Sådana människor som C.B brukar inte kunna hålla sin fasad så länge, den brister tillslut. Har inte N.W reagerat på detta?
Citera
2021-11-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Fast det var väl Pernilla som nämnde det i sin podd med Sofia?

Ok, jag vet inte, jag tog uppgiften från ett inlägg här ovan där det skrivs "Hänt skrev att CB tillbringade farsdag med Theo". Men det är väl inte omöjligt att Pernilla först nämnt det i sin podd.
Citera
2021-11-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ok, jag vet inte, jag tog uppgiften från ett inlägg här ovan där det skrivs "Hänt skrev att CB tillbringade farsdag med Theo". Men det är väl inte omöjligt att Pernilla först nämnt det i sin podd.

Hänt har aldrig vart en trovärdig källa. De gör en kycklingarm av en fjäder.

De skrev en gång på löpsedeln ”Pernilla och alla hennes män” Inne i tidningen så handlade artikeln om Pernilla och att hon har många bröder och även tre söner. 😑🙄
Citera
2021-11-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB var och åt med Theo och kollade på en fotbollsmatch på em eftersom Theos pappa jobbade (polisen, Pernillas ex). Vet du vad han gjorde med sina egna barn innan eller vad dom gjorde för honom??
Citera
2021-11-17, 15:48
Medlem
Citat:

Och vad i Elizas inlägg är förtal mr ”Bania”. Tycker det slängs lite för ofta med det ordet. Förresten så var det jag som skrev att rätt ska vara rätt, fulspel går bort.
Citera
2021-11-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Och vad i Elizas inlägg är förtal mr ”Bania”. Tycker det slängs lite för ofta med det ordet. Förresten så var det jag som skrev att rätt ska vara rätt, fulspel går bort.
Det är mycket förtal här, ja! Här kan ni sitta gömda bakom anonyma konton och spy ur er, förvränga sanningar och tom hitta på. Hade detta hänt på era egna sociala medier hade ni blivit anmälda.
Citera
2021-11-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Det är mycket förtal här, ja! Här kan ni sitta gömda bakom anonyma konton och spy ur er, förvränga sanningar och tom hitta på. Hade detta hänt på era egna sociala medier hade ni blivit anmälda.

Än en gång, exakt VAD är ”hittepå”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in