Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-31, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Ja. Han har stooor inblick via hans ex….inte konstigare än så.
Ännu ett ex. Intressant🙄😂
Citera
2022-01-01, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Och förut på Benjamins instastory, satt Benjamin och sa till CB att han verkligen inte behövt köpa julklappar till heeela familjen... patetiskt...undrar vad CB:s döttrar fick...
Sedan ser man CB stå och flina upp sig till höger och vänster... bubblan spricker nog snart

Jag undrar fortfarande varför CB inte har några nära vänner eller kollegor? Är man 56 år och har jobbat på det sättet han påstår, så skulle väl PW och CB varit bjudna på flertalet middagar tillsammans?
Citera
2022-01-01, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag undrar fortfarande varför CB inte har några nära vänner eller kollegor? Är man 56 år och har jobbat på det sättet han påstår, så skulle väl PW och CB varit bjudna på flertalet middagar tillsammans?
Hur vet du att han INTE har det?? Hur vet DU att dem inte har varit på middagar tillsammans ??
Citera
2022-01-01, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Hur vet du att han INTE har det?? Hur vet DU att dem inte har varit på middagar tillsammans ??

Jag vet naturligtvis inget om detta. Men med tanke på att PW och CB gärna lägger upp bilder varje dag, hur dem
sitter och smörjer kråset. Så tycker jag iallafall, att det är märkligt att CB inte visat upp sina killkompisar.. 🤔
Citera
2022-01-03, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag vet naturligtvis inget om detta. Men med tanke på att PW och CB gärna lägger upp bilder varje dag, hur dem
sitter och smörjer kråset. Så tycker jag iallafall, att det är märkligt att CB inte visat upp sina killkompisar.. 🤔

Det var ju inte alltför längesedan en tidigare vän till C skrev i denna tråd och berättade hur ”snyggt” han skötte sina relationer. Den vännen hade valt att bryta kontakten.
Citera
2022-01-04, 09:37
Medlem
Pernilla W och mamma Christina var med i Efter fem igår. Men vad tusan har hänt med hennes ansikte? Ögonen ser mindre ut och kinderna större? Har Pernilla börjat med fillers för att se yngre ut tillsammans med C.B? Var och en gör som den vill med sitt utseende, men den som har utfört ev arbete med fillers har icke gjort ett bra jobb…
Citera
2022-01-04, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det var ju inte alltför längesedan en tidigare vän till C skrev i denna tråd och berättade hur ”snyggt” han skötte sina relationer. Den vännen hade valt att bryta kontakten.

Han har aldrig haft några nära relationer med vänner. Lite på ytan kanske. Han går från förhållande till förhållande för att ska ha någonstans att bo. Att inte kunna betala underhåll till sitt barn säger en hel del tycker jag. Undrar var prioriteringen är/var. Bara att han tatuerade sig med datum borde vara röd flagg.
Men som sagt. Hon kommer att bli varse vad tiden lider.
Citera
2022-01-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Han har aldrig haft några nära relationer med vänner. Lite på ytan kanske. Han går från förhållande till förhållande för att ska ha någonstans att bo. Att inte kunna betala underhåll till sitt barn säger en hel del tycker jag. Undrar var prioriteringen är/var. Bara att han tatuerade sig med datum borde vara röd flagg.
Men som sagt. Hon kommer att bli varse vad tiden lider.
Så du påstår att han bodde hos en annan kvinna/ eller var hemlös innan han träffade Pernilla Wahlgren? Låter mycket märkligt....
Citera
2022-01-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Så du påstår att han bodde hos en annan kvinna/ eller var hemlös innan han träffade Pernilla Wahlgren? Låter mycket märkligt....
Bodde han inte i en husvagn på nån camping?
Citera
2022-01-04, 19:43
Medlem
Citat:

Det var en märklig tolkning av dig Juttis.
Det var inte det jag skrev. Att han var hemlös. Men som du säkert vet så varken har eller har haft kapital till att köpa något eget. Eftersom han nu hyr ett hus i 2 a hand. Inget fel med det vill jag förtydliga. Han är ju väldigt snabb med att skaffa kvinnor och flytta ihop med dessa. Och det tror jag du också vet Jutti Luttis.😉
Är det inte så du gör?
Citera
2022-01-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det var en märklig tolkning av dig Juttis.
Det var inte det jag skrev. Att han var hemlös. Men som du säkert vet så varken har eller har haft kapital till att köpa något eget. Eftersom han nu hyr ett hus i 2 a hand. Inget fel med det vill jag förtydliga. Han är ju väldigt snabb med att skaffa kvinnor och flytta ihop med dessa. Och det tror jag du också vet Jutti Luttis.😉
Är det inte så du gör?
Du skrev att han går till förhållande till förhållande för att ha någonstans att bo..., hur vill du att man ska tolka det? Nu skriver du att han hyr ett hus i andra hand....
Citera
2022-01-04, 20:54
Medlem
Citat:
Du skrev att han går till förhållande till förhållande för att ha någonstans att bo..., hur vill du att man ska tolka det? Nu skriver du att han hyr ett hus i andra hand....

Jag tror det talar för sig självt. Man förstår om man vill förstå. Men envisas man med att hitta vinklingar som ska sätta en i bättre dager så…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in