Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-26, 16:07
  #3925
Medlem
afvongreves avatar
Men det är ju otroligt hur rik hon har blivit bara genom att fnittra på Kanal 5. En stor villa på Lidingö plus en lyxvilla i Marbella. Och reklamen på kanal fem betalar hela kalaset
Citera
2022-09-26, 16:50
  #3926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hon kommenterade/förklarade det hela i den senaste podden.

Vad sade hon där? Vad var hennes förklaring till sin kommentar?
Citera
2022-09-26, 19:45
  #3927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pengarnaforsvann
Ditt liv måste vara något begränsat om det var det roligaste du läst. Samtidigt verkar du också förståndshandikappad, det kanske hänger ihop. Kämpa!
Fan va mkt du visste om mig då genom att ha läst orden : Hahahaha Hahaha!
Stackars dig, sorgliga bittra jävel
Citera
2022-09-26, 19:52
  #3928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men det är ju otroligt hur rik hon har blivit bara genom att fnittra på Kanal 5. En stor villa på Lidingö plus en lyxvilla i Marbella. Och reklamen på kanal fem betalar hela kalaset
Men snälla du. Hon hade ju en lååång karriär innan Wahlgrens Värld. Musik,schlager,musikaler,teater…Men de e klart. Är man knappt torr bakom öronen så har man inte den kollen.
Citera
2022-09-26, 20:38
  #3929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vad sade hon där? Vad var hennes förklaring till sin kommentar?

Det minns jag inte riktigt så. Kanske bättre att lyssna själv. Men poängen var väl att hon inte var medveten om festen och hade inte sett Julias inlägg med barnen när hon kommenterade.
Citera
2022-09-26, 20:42
  #3930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Men snälla du. Hon hade ju en lååång karriär innan Wahlgrens Värld. Musik,schlager,musikaler,teater…Men de e klart. Är man knappt torr bakom öronen så har man inte den kollen.

Hon tjänade väl dessutom ett antal miljoner när hon 2012 sålde sin feta kåk på Lidingö.
Citera
2022-09-26, 23:35
  #3931
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaoa
Angående Pernillas tystnad om kommentaren på Rimer-zytomierzka festen. Du har ett ansvar som kändis, om inte moraliskt, så i alla fall mot företag som sponsrar dig. De har i sin tur ansvar att ta avstånd från denna kändis - om de inte vill bli bojkottade av konsumenter, deras val.
Att inte ta ansvar som en vuxen, tro att bara för att jag är känd, behöver jag inte tänka igenom vad jag gör, skriver el säger, är ett fatalt misstag av hybris-kändisar. Jodå, ni är inga gudar. Det kommer att kosta er. Utbilda er och försök hänga med i verkligheten om ni vill tjäna pengar. Det går inte att skratta bort allt el gömma sig.

Hon förklarade i podden att hon bara såg en tuff bild på Bingos Instagram som hon lajkade och skrev "Vilket järngäng" eller något i den stilen. Hon som är så van vid dragshow, exempelvis After Dark, trodde bara att de hade klätt upp sig till tjejer och tyckte att det var tufft av killarna, typ.
Hon följer inte Julia och var inte varse om att hon suttit och peppat killarna med "Vad är vi???" "Horor!!!"
och inte heller att de skulle på en fest med Pimps and hoes-tema. Däremot fortsatte hon att försvara temat med att man kan köpa det på Buttericks, medan Soffipropp tyckte att det var osmakligt.
Citera
2022-09-27, 23:42
  #3932
Medlem
Themoonbarkings avatar
Jag borde göra nya commentarys på WV. Avsnitt 2. Pernilla måste enl hennes själv få godkänt av Bianca då hon inte gjort nåt dumt. HUR PINSAM ÄR HON? ÄR HON 12? Att Bianca är hennes mamma är ju redan klart sen länge. Ärligt talat får jag hugg i magen då hon på riktigt påstår att folk vill vara henne - för hon menar det. Jag får ofta hugg då hon eller Bianca säger nåt.

Avsnittet kan beskrivas som konsumtionshets (tre hus ska tanten ha nu 300 kvm i Sthlm där hon typ kommer bl sjölv - du KAN inte köpa kärlek mer pengar) och nån form av vilja att driva extrema uttalanden till nya nivåer som kulminerar i vem av barnen so. Ska sova med mamma vilket för mina tankar in på var intellektet kom ifrån.

Skiten är en freak show som skäggiga damen på cirkus. Det är nån masochism med att se de här obotligt korkade människorna agera. Att de ens kan gå upprätt och har motsatta tummar.

Inga svar på ”byt kanal” ”de är rika” (det spelar ingen roll - de är white trash i en tid då pengar aldrig kan markera kompetens längre) ”du är avundsjuk” kommer ens läsas.

Och vad fan gör Bianca i WV. Hon hade ju inte tid och skulle hoppa av? Men det räckte väl inte med talkshow. Och K5 snackade väl tillbaka henne för att se en tant i prickig klänning laga bullar med en influencer i 20 min (s10) var kanske inte skitbra TV.

Funderar på att recensera här i text isf videos.
__________________
Senast redigerad av Themoonbarking 2022-09-28 kl. 00:13.
Citera
2022-09-29, 08:59
  #3933
Medlem
Themoonbarkings avatar
Snälla Pernilla och Bianca. Delta i nästa säsong av Kompani Svan. A fuckin reality check. Eller Kanal 5: tvinga dem.
Citera
2022-09-30, 07:47
  #3934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Jag borde göra nya commentarys på WV. Avsnitt 2. Pernilla måste enl hennes själv få godkänt av Bianca då hon inte gjort nåt dumt. HUR PINSAM ÄR HON? ÄR HON 12? Att Bianca är hennes mamma är ju redan klart sen länge. Ärligt talat får jag hugg i magen då hon på riktigt påstår att folk vill vara henne - för hon menar det. Jag får ofta hugg då hon eller Bianca säger nåt.

Avsnittet kan beskrivas som konsumtionshets (tre hus ska tanten ha nu 300 kvm i Sthlm där hon typ kommer bl sjölv - du KAN inte köpa kärlek mer pengar) och nån form av vilja att driva extrema uttalanden till nya nivåer som kulminerar i vem av barnen so. Ska sova med mamma vilket för mina tankar in på var intellektet kom ifrån.

Skiten är en freak show som skäggiga damen på cirkus. Det är nån masochism med att se de här obotligt korkade människorna agera. Att de ens kan gå upprätt och har motsatta tummar.

Inga svar på ”byt kanal” ”de är rika” (det spelar ingen roll - de är white trash i en tid då pengar aldrig kan markera kompetens längre) ”du är avundsjuk” kommer ens läsas.

Och vad fan gör Bianca i WV. Hon hade ju inte tid och skulle hoppa av? Men det räckte väl inte med talkshow. Och K5 snackade väl tillbaka henne för att se en tant i prickig klänning laga bullar med en influencer i 20 min (s10) var kanske inte skitbra TV.

Funderar på att recensera här i text isf videos.


Avstå gärna från att ge oss dina svagbegåvade kommemtarer på innehållet i avsnitten av WV. De som är intresserade ser dem själva och är inte intresserade av dina infantila kommentarer eller åsikter.... sluta förpesta tråden....
Citera
2022-09-30, 09:32
  #3935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Men snälla du. Hon hade ju en lååång karriär innan Wahlgrens Värld. Musik,schlager,musikaler,teater…Men de e klart. Är man knappt torr bakom öronen så har man inte den kollen.


Så rik som hon e nu har hon aldrig varit. Hon har precis sagt i en intervju att ho. Tidigare haft bra inkomst men aldrig kunnat unna sig riktigt. Nu har hon ju blivit helt dum o har TVÅ hus i marbella, och ett snor dyrt hus som
Byggs i sverige. Marbella huset är köpt sista åren tack vare sin medverkan i kanal 5….. hon har inte haft några undanstoppade
Miljoner från 00 talet eller 90 talet… hon har däremot slitit o jobbat att ha en bra lön… men sedan hon kom med i kanal 5 har det varit ofattbara summor hon tjänat plus hon har marknadsfört sitt namn på produkter/rdeeklam eller vad det är hon gjort på sidan av tack vare kanal 5. Hon säger själv i intervjuer att hon e rädd o förlora IGEN det hon nu lyckats tjäna ihop tack vare kanal 5! Men att hon gått o tok shoppat flera hus e bara idioti. Att ho. Köpt flera hus i skitna luffar marbella var det dummaste hon kunde göra. Hon kommer inte få mycket tillbaka av dom pengarna i framtiden med tanke på hur vår värld ser ut idag..Hon beter sig som
En typiskt nyrik med sitt shoppande sista 3 åren…. Men grattis.
Citera
2022-09-30, 11:24
  #3936
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Avstå gärna från att ge oss dina svagbegåvade kommemtarer på innehållet i avsnitten av WV. De som är intresserade ser dem själva och är inte intresserade av dina infantila kommentarer eller åsikter.... sluta förpesta tråden....

Planen till Nordkorea går fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in