Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-15, 01:38
  #4261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
PW och CB är ju båda med råge över på livets dödgrävar-sida, dvs >50 år. Då kanske prioriterar man annorlunda. Tror inte att någon av dem skulle fungera eller klara en relation med någon jämbördig eller jämlik person.
Dessa två kompletterar varandra så långt de bara kan önska sig.

Pernilla är för gammal för CBs smak egentligen... han är alltid ute efter mycket mycket yngre förmågor (Max 35) , och visst, han lyckas för han ser ju bra ut för sina 50 + år. Men nu måste han hålla ihop för han har mycket att vinna på att hålla sig på god fot med Pillan. Så nu får han hålla HÅRT i baguetten innan giftermålet är fullföljt och bodelningen säkrad.
Citera
2023-01-15, 03:29
  #4262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Ja men det gjorde han ju i mellandagarna :-P Läser du inte se och hör eller?

Det har jag missat. Vad gjorde han då? Friade han eller nåt annat?
Citera
2023-01-15, 03:33
  #4263
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Pernilla är för gammal för CBs smak egentligen... han är alltid ute efter mycket mycket yngre förmågor (Max 35) , och visst, han lyckas för han ser ju bra ut för sina 50 + år. Men nu måste han hålla ihop för han har mycket att vinna på att hålla sig på god fot med Pillan. Så nu får han hålla HÅRT i baguetten innan giftermålet är fullföljt och bodelningen säkrad.


Äh…. han är nog nöjd.

Som jag ser det är det en klockren match några år framöver.
Citera
2023-01-15, 03:36
  #4264
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Pernilla är för gammal för CBs smak egentligen... han är alltid ute efter mycket mycket yngre förmågor (Max 35) , och visst, han lyckas för han ser ju bra ut för sina 50 + år. Men nu måste han hålla ihop för han har mycket att vinna på att hålla sig på god fot med Pillan. Så nu får han hålla HÅRT i baguetten innan giftermålet är fullföljt och bodelningen säkrad.


Bodelning är inget man gör när man gifter sig. Bara lite info
Citera
2023-01-15, 05:34
  #4265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det har jag missat. Vad gjorde han då? Friade han eller nåt annat?

Han friade, stod på knä, framför P, hennes barn inkl alla hennes barn i filmteamet som hon dööööör för.

Kan inte förstå att man inte vill ha NÅGOT privat?! Allt, precis allt, ska filmas..!
Citera
2023-01-15, 12:07
  #4266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Bodelning är inget man gör när man gifter sig. Bara lite info



Först gifta sig, sen ska det väl inte dröja allt för länge tills det vankas skilsmässa. Sen säkra bodelningen. Mission accomplished.
Citera
2023-01-15, 12:09
  #4267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Äh…. han är nog nöjd.

Som jag ser det är det en klockren match några år framöver.

Vi får väl se
Men det lär bli intressant att följa…
Citera
2023-01-15, 13:54
  #4268
Medlem
Eller notoriskt otrogen
Stämmer bättre in
Så fick Pillan aldrig en riktig ärlig relation ändå :/…!
Citera
2023-01-15, 14:53
  #4269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv


Först gifta sig, sen ska det väl inte dröja allt för länge tills det vankas skilsmässa. Sen säkra bodelningen. Mission accomplished.
Jag är rätt säker på att det kommer att skrivas ett äktenskapsförord och då har CB inte mycket att kamma hem.
Citera
2023-01-15, 15:53
  #4270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag är rätt säker på att det kommer att skrivas ett äktenskapsförord och då har CB inte mycket att kamma hem.

Ja då fallerar hela hans plan. Men han är ju skicklig manipulator, så vi får väl se hur det slutar
Citera
2023-01-15, 19:39
  #4271
Medlem
Tror att P är så kär och därmed blåst att hon går på hans löften…
Citera
2023-01-15, 19:46
  #4272
Medlem
perpensionaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han friade, stod på knä, framför P, hennes barn inkl alla hennes barn i filmteamet som hon dööööör för.

Kan inte förstå att man inte vill ha NÅGOT privat?! Allt, precis allt, ska filmas..!

Är det så konstigt? Hon lever ju för bekräftelse och försörjer sig på det. Tycker det är extremt vanligt att man ser det här beteendet, de vill ju ha så höga tittarsiffror som möjligt och har mest troligt en produktion som uppmuntrar till det. Hennes barn är/var ju inte positiva till all uppmärksamhet vad jag har förstått t.ex när de var med i någon arga snickaren-avsnitt. Hurvida det är pengarna eller bekräftelse hon föredrar vet jag inte, men det är ju extremt typiskt hennes karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in