Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-27, 18:07
  #4849
Medlem
Andra gången han är med i Masked!!!! Han gör allt för att få vara med i tv. Det är bara för mycket nu.
Så nu är det inte bara kanal 5 utan nu är dom på 4an och kanal 1 oxå.
Men varför måste tv ha med karln!!!!

Det var några som varnade P på Insta nyligen när hon lade ut platsen där dom ska gifta sig på. Herregud dom som varnade P blev lynchade av P fans ha ha…….
Citera
2023-05-29, 12:09
  #4850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Andra gången han är med i Masked!!!! Han gör allt för att få vara med i tv. Det är bara för mycket nu.
Så nu är det inte bara kanal 5 utan nu är dom på 4an och kanal 1 oxå.
Men varför måste tv ha med karln!!!!

Det var några som varnade P på Insta nyligen när hon lade ut platsen där dom ska gifta sig på. Herregud dom som varnade P blev lynchade av P fans ha ha…….

Såg det. Stor eloge till den/de som försökte nå fram till P. Ingen eloge till de som går till försvar. Oerhört pinsamt att försvara en person som de inte känner.
Citera
2023-06-02, 08:14
  #4851
Medlem
[quote=Tone1|84592241]Andra gången han är med i Masked!!!! Han gör allt för att få vara med i tv. Det är bara för mycket nu.
Så nu är det inte bara kanal 5 utan nu är dom på 4an och kanal 1 oxå.
Men varför måste tv ha med karln!!!!

Han kommer även i ”Fångarna på fortet” nästa år. Stjärnan har varit och spelat in med blivande frun i Frankrike. Han ligger inte på latsidan direkt. In i stjärnglansen….
Citera
2023-06-02, 20:50
  #4852
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
[quote=banandemokrat|84641249]
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Andra gången han är med i Masked!!!! Han gör allt för att få vara med i tv. Det är bara för mycket nu.
Så nu är det inte bara kanal 5 utan nu är dom på 4an och kanal 1 oxå.
Men varför måste tv ha med karln!!!!

Han kommer även i ”Fångarna på fortet” nästa år. Stjärnan har varit och spelat in med blivande frun i Frankrike. Han ligger inte på latsidan direkt. In i stjärnglansen….
Nähä du skojar!!! Pernilla måste få veta hans historik och vilken skitstövel han varit mot slutet många kvinnor.
Kanske tippa stoppa pressarna de brukar vilja skriva och Bara det kommer ut så skiter jag i vart,
Citera
2023-06-02, 21:00
  #4853
Medlem
pn222jws avatar
Jag föddes på samma klinik ungefär samma vecka som P.W. 1967.
Citera
2023-06-03, 01:40
  #4854
Medlem
[quote=banandemokrat|84641249]
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Han kommer även i ”Fångarna på fortet” nästa år. Stjärnan har varit och spelat in med blivande frun i Frankrike. Han ligger inte på latsidan direkt. In i stjärnglansen….

Undrar vad han ska bli ”rörd” över där 🫤

Sen kan han väl få sitta som en - rörd - figur på scentrappan på Skansen.. o se ut som ett fån..

Varsågod P, du får sno tanken 🤮
Citera
2023-06-05, 01:21
  #4855
Medlem
Themoonbarkings avatar
Kan fatta er som ger er på CB. Han verkar smått kontrollerande men fy FAN vad P behöver det i vissa fall. Man kan inte vara snart 60 och lägga sig på golvet som en fnissande tonåring så fort man inte förstår verkligheten eller har gjort något fel. Hoppas han fortsätter med att pinpointa det. Borde t.o.m. Sofia gilla. Ingen har ju sagt åt henne utom Bibz men t.o.m. då hon knackar henne i huvudet så fnissar den lilla flickan. En 60 åring som så gärna vill vara en i Bibz gäng. Tror hon känner sig överkörd av henne. Har sett tillräckligt av wv för att äcklas av deras konkurrens och skitsnack om varandra.

Nej. Jag ser inte relationerna i den familjen som sunda alls. Minns ni det rösta avsnittet nånsin då de berättade att alla delade säng? Redan där fattade jag vilken grym freakshow det här skulle bli. Och det blev det.
Citera
2023-06-05, 03:35
  #4856
Bannlyst
Mitt skvaller är att dom är totalt ointressanta och rätt klyschiga, Finn inget intressant att hämta från deras serier överhuvudtaget.
Citera
2023-06-05, 10:05
  #4857
Medlem
Jaha fångarna på fortet nu då…. Ja då är han i sitt esse förstår jag. Vad blir nästa då? Lets dance…..han vill ju gärna visa sin dans i sociala medier. (och verkar tycka själv att han dansar bra)
Ha ha vänta bara när han sitter där på allsången och får stå och dansa. För han vet att kameran kommer att rikta sig påhonom emellanåt…..

Han har ingen integritet. Vissa kändisars respektive vill ju hålla en låg profil. Men han är ju precis tvärtom. Och varför ska han vara med i dessa program? Han är ju ingen kändis. Det är bara för mycket nu…..
Känner bara obehag för honom….

Förstår att vissa artister och skådespelare vill ha någon respektive inom sin changer. För dom vet inte om det är stjärnglansen och kändisskapet dom vill åt eller om det är dom som personer som dom har fastnat för.

CB verkar älska att vara i kändiseliten….( och som en fd sa…..han är kändiskåt) och det är ju det vi ser nu…..HUA….

Och P verkar inte märka nåt….men det är ju hon som ska leva med honom ha ha….
Citera
2023-06-06, 10:57
  #4858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Nej. Jag ser inte relationerna i den familjen som sunda alls. Minns ni det rösta avsnittet nånsin då de berättade att alla delade säng? Redan där fattade jag vilken grym freakshow det här skulle bli. Och det blev det.

Eller hur! Å nu sitter Bianca i tidningen och hänger ut sitt privatliv. Något j-a fel är det.
Citera
2023-06-06, 14:25
  #4859
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Eller hur! Å nu sitter Bianca i tidningen och hänger ut sitt privatliv. Något j-a fel är det.

För att inte tala om den patetiska bild som målas upp i HBO Imperiet Bianca. Aldrig har jag hört en rik kvinna tycka så synd om sig själv som hon. Hon måste må så bäva dåligt. Och dårskapen i hennes fans på forumet som på allvar är avundsjuka på henne men påklistrar denna negativa klang på hennes kritiker. De mår nog nästan lika dåligt. Har du någonsin fått ett enda relevant argument från ett av hennes fans om VAD de beundrar? Det har inte jag. Egentligen är jag inte så kritisk mot B i sig mer än i det totala patetiska gnällandet hon har mage att komma med isf att ta sansvar för sitt eget liv. Det är medier och fansen som jag skäms riktigt över. Vad är det de öht får ut av att tillbe en så trasig person som B? Det gemensama de har är att de älskar pengar och status. Pinsamt.
Citera
2023-06-06, 18:27
  #4860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
För att inte tala om den patetiska bild som målas upp i HBO Imperiet Bianca. Aldrig har jag hört en rik kvinna tycka så synd om sig själv som hon. Hon måste må så bäva dåligt. Och dårskapen i hennes fans på forumet som på allvar är avundsjuka på henne men påklistrar denna negativa klang på hennes kritiker. De mår nog nästan lika dåligt. Har du någonsin fått ett enda relevant argument från ett av hennes fans om VAD de beundrar? Det har inte jag. Egentligen är jag inte så kritisk mot B i sig mer än i det totala patetiska gnällandet hon har mage att komma med isf att ta sansvar för sitt eget liv. Det är medier och fansen som jag skäms riktigt över. Vad är det de öht får ut av att tillbe en så trasig person som B? Det gemensama de har är att de älskar pengar och status. Pinsamt.
Serien Imperiet Bianca gick mest ut på att visa hur nätmobbad hon blivit. Inte mycket om hur hon byggt "sitt imperium". Men det är klart, finns inte mycket att visa då hon inte har ett skit att komma med när det gäller företagande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in