Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 12:50
  #5473
Medlem
Pernillas "Ozoneair ". Reklam är lika med intäkter.
Citera
2024-04-24, 16:24
  #5474
Medlem
Bauer syns o hörs inte mycket på Pernillas sociala medier just nu. Har kollat hans insta o han har fullt upp med att förverkliga sig själv. Undrar om det är någon form av PRtrick eller om han har tröttnat på att vara P:s sidekick? Jobbar han inte? P har inte heller synts mycket på hans sociala medier.
Citera
2024-04-24, 16:54
  #5475
Avstängd
Har alla i Wahlgren familjen ADHD?
Nej då!
Ingifta Jessica WahlgrenNorman har
"FÖRMODAD ADHD"..Hon TROR att hon har det??? Kan bete sig som skit o skylla på en diagnos som handikappar så många människor! Fy fan!
Hon vill få bekräftelse av sin man om hon vikt tvätt? Om hon jobbat så vill hon få tillstånd att vila så hon inte känner sig lat? Va fan!!
Hur kan man tända o leva med en vuxenbäbis? Det finns nog ingen det är så synd om som henne?!?
HUR är det möjligt att en klick i Sverige styr hela nöjesvärlden..Samma människor i alla kanaler. Inte bara Wahlgrens, utan genomgående!?
Satt vak på jobbet och patienten lyssnade på ngn podd med just Jessica och Hanna Hedlund (henne gillar jag, verkar schyrre)
Det var bara stackars mig som är känslig, stackars mig som har förmodad ADHD, stackars mig klimakterie. Man ser i hennes ögon vilken bitch hon är! Hon snackar så mycket skit om folk! Men hon kallar Wahlgren för "sin familj", hon var ju gift 5år med Linus..
Men de slutar tydligen nu med podden, ingen som vill sponsra längre!?
Hon utnyttjar folk för att glida räkmacka!
Och så startar hon ett nytt hudvårdsmärke.. WoHoooo!
Wahlgrens vet hur man suger ur marknaden. Smarta är dom!
Citera
2024-04-24, 20:27
  #5476
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Bauer syns o hörs inte mycket på Pernillas sociala medier just nu. Har kollat hans insta o han har fullt upp med att förverkliga sig själv. Undrar om det är någon form av PRtrick eller om han har tröttnat på att vara P:s sidekick? Jobbar han inte? P har inte heller synts mycket på hans sociala medier.
Tror inte dom håller ihop så länge till!
Tror inte Pernilla gillar att hans barn springer/bor i hennes hem. Dom vill vara med i Wahlgren, men P säger nej! Bara hennes familj. O han bor ju "inneboende" får inte bestämma ngt. Har en fåtölj efter sin pappa.
Hon har ju tagit hem sina föräldrar och Oliver med familj för o kunna säga att det är fullt!
Han får ju inte ens raka sig för då blir han ful! Vem fan säger så?
Citera
2024-04-25, 17:18
  #5477
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suggest
Pernillas "Ozoneair ". Reklam är lika med intäkter.
Jag kräks.
Citera
2024-04-25, 17:20
  #5478
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Har alla i Wahlgren familjen ADHD?
Nej då!
Ingifta Jessica WahlgrenNorman har
"FÖRMODAD ADHD"..Hon TROR att hon har det??? Kan bete sig som skit o skylla på en diagnos som handikappar så många människor! Fy fan!
Hon vill få bekräftelse av sin man om hon vikt tvätt? Om hon jobbat så vill hon få tillstånd att vila så hon inte känner sig lat? Va fan!!
Hur kan man tända o leva med en vuxenbäbis? Det finns nog ingen det är så synd om som henne?!?
HUR är det möjligt att en klick i Sverige styr hela nöjesvärlden..Samma människor i alla kanaler. Inte bara Wahlgrens, utan genomgående!?
Satt vak på jobbet och patienten lyssnade på ngn podd med just Jessica och Hanna Hedlund (henne gillar jag, verkar schyrre)
Det var bara stackars mig som är känslig, stackars mig som har förmodad ADHD, stackars mig klimakterie. Man ser i hennes ögon vilken bitch hon är! Hon snackar så mycket skit om folk! Men hon kallar Wahlgren för "sin familj", hon var ju gift 5år med Linus..
Men de slutar tydligen nu med podden, ingen som vill sponsra längre!?
Hon utnyttjar folk för att glida räkmacka!
Och så startar hon ett nytt hudvårdsmärke.. WoHoooo!
Wahlgrens vet hur man suger ur marknaden. Smarta är dom!
Det är bra med en adhd diagnos. Då får man bete sej hur man vill.
Citera
2024-04-25, 18:21
  #5479
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är bra med en adhd diagnos. Då får man bete sej hur man vill.
Snarare tvärt om, om man vet att man har en diagnos kan man göra ngt åt att förstå sina känslor!
Citera
2024-04-26, 01:44
  #5480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är bra med en adhd diagnos. Då får man bete sej hur man vill.
Exakt så är det. Känner flera som skaffat sig adhd diagnos så nu skyller samtliga på diagnosen när de beter sig illa och alla andra ska ha förståelse och rätta sig efter de stackarna som liiiider av adhd. Jävla hittepo diagnos för väldigt många.
Citera
2024-04-26, 07:10
  #5481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Exakt så är det. Känner flera som skaffat sig adhd diagnos så nu skyller samtliga på diagnosen när de beter sig illa och alla andra ska ha förståelse och rätta sig efter de stackarna som liiiider av adhd. Jävla hittepo diagnos för väldigt många.

Åsa Ingrossos sån fick väl diagnosen som yngre.
O sen när det var dags att söka in på speciell skola så kunde man inte ha diagnos. O vips så försökte de bli av med diagnosen.
Citera
2024-04-26, 07:10
  #5482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Åsa Ingrossos sån fick väl diagnosen som yngre.
O sen när det var dags att söka in på speciell skola så kunde man inte ha diagnos. O vips så försökte de bli av med diagnosen.

SON skulle det stå
Citera
2024-04-26, 08:08
  #5483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Åsa Ingrossos sån fick väl diagnosen som yngre.
O sen när det var dags att söka in på speciell skola så kunde man inte ha diagnos. O vips så försökte de bli av med diagnosen.

Stämmer mycket bra det. Berättade Åsa mycket stolt om i Wahlgrens V. Hur sonen i många år kämpade för att få en diagnos, sedan när han inte fick ta körkort på grund av diagnosen kämpade han för att bli av med den - duktig ponke.
Citera
2024-04-26, 17:37
  #5484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Stämmer mycket bra det. Berättade Åsa mycket stolt om i Wahlgrens V. Hur sonen i många år kämpade för att få en diagnos, sedan när han inte fick ta körkort på grund av diagnosen kämpade han för att bli av med den - duktig ponke.

Helt sanslöst 🤮
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback