Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-07, 18:14
Medlem
exoticspices avatar
Pernilla har ofta jeans på sig i Wahlgrens värld och de har tyvärr alltid dålig passform som inte passar hennes kroppsform, det är synd. I stället för att ha tajta jeans som framhäver hennes former och rumpa har hon alltid jeans som ser för stora och klumpiga ut.

Därför är hon snyggast i sina blommiga volangklänningar.
Citera
2024-09-07, 18:34
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
My God - får hon inte ens bo hos honom?!
Nej det får hon inte. I huset i Marbella kommer hela fam Wahlgren/Ingrosso bo.
CBs familj får hyra eget.
Citera
2024-09-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Håller med! Men hur mycket betalar Kanal5, eller vad det nu heter nuförtiden?
Eftersom det ska tv sändas så är nog mycket sponsrat.
Citera
2024-09-07, 18:38
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Är det Bauer som bestämt att dottern inte får bo i huset på Lidingö? Enligt Pernilla själv mår hon som bäst när huset är fullt med folk.
Citera
2024-09-07, 19:19
Medlem
Citat:
Det är väl inte så konstigt att Pernilla prioriterar att ha hennes mamma + barn i hennes eget hus? Även om huset är stort är det ju inte oändlig är med plats. Hon har ju dessutom ett hus till som lånas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det Bauer som bestämt att dottern inte får bo i huset på Lidingö? Enligt Pernilla själv mår hon som bäst när huset är fullt med folk.

Hon har bott i huset på Lidingö. Det var knappast en utgift för Bauer…
Citera
2024-09-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är väl inte så konstigt att Pernilla prioriterar att ha hennes mamma + barn i hennes eget hus? Även om huset är stort är det ju inte oändlig är med plats. Hon har ju dessutom ett hus till som lånas ut.

Hon har bott i huset på Lidingö. Det var knappast en utgift för Bauer…

Nä det är inte konstigt att PW prioriterar hennes egna familj att bo i huset i Marabella.
Men jag tycker fortfarande det är tufft att säga till yngsta dottern som knappt tjänar egna pengar att hon får betala flyg och boende själv. Skulle hon säga att hon inte har råd att åka… nä hon vill ju också vara delaktig.

Ja hon bor på Lidingö någon natt varannan månad. Nu var det marbella bröllopshelgen jag menade.
Citera
2024-09-07, 20:19
Medlem
Citat:
Nä det är inte konstigt att PW prioriterar hennes egna familj att bo i huset i Marabella.
Men jag tycker fortfarande det är tufft att säga till yngsta dottern som knappt tjänar egna pengar att hon får betala flyg och boende själv. Skulle hon säga att hon inte har råd att åka… nä hon vill ju också vara delaktig.

Ja hon bor på Lidingö någon natt varannan månad. Nu var det marbella bröllopshelgen jag menade.

Ja, det låter märkligt om det stämmer att han sagt det. I vilket sammanhang gjorde han det?
Och varför skulle hon inte kunna bo i det andra huset eller med sin syster?

Det var inte dig jag svarade om huset på Lidingö, det var exoticspice. Men hon bodde permanent där för ett tag sedan. Nu bor hon ju med mamman så det är ju inga konstigheter.
Citera
2024-09-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ja, det låter märkligt om det stämmer att han sagt det. I vilket sammanhang gjorde han det?
Och varför skulle hon inte kunna bo i det andra huset eller med sin syster?

Det var inte dig jag svarade om huset på Lidingö, det var exoticspice. Men hon bodde permanent där för ett tag sedan. Nu bor hon ju med mamman så det är ju inga konstigheter.
Jag vet inte vilket sammanhang han har sagt det, men hon har fått boka betala flyg och boende själv.
Familjen Bauer har hyrt lägenheter på samma ställe så yngsta dottern kommer bo i det lägenhetskompomplexet där hennes halvsysters familj också bor.
CBs familj har alla betalat och bokat sina flygbiljetter och boenden själva.

Men yngsta är ju bara 20år hennes halvsyster är väl 32år. Och jobbar heltid.
Han kunde väl ha hjälpt 20åringen med pengar.
Bara min åsikt. Tycker det är egocentrisk tänk från CBs håll. Han gifter sig utomlands, och har hans barn råd att komma så är de välkomna annars inte.
Citera
2024-09-07, 20:43
Medlem
Citat:
Jag vet inte vilket sammanhang han har sagt det, men hon har fått boka betala flyg och boende själv.
Familjen Bauer har hyrt lägenheter på samma ställe så yngsta dottern kommer bo i det lägenhetskompomplexet där hennes halvsysters familj också bor.
CBs familj har alla betalat och bokat sina flygbiljetter och boenden själva.

Men yngsta är ju bara 20år hennes halvsyster är väl 32år. Och jobbar heltid.
Han kunde väl ha hjälpt 20åringen med pengar.
Bara min åsikt. Tycker det är egocentrisk tänk från CBs håll. Han gifter sig utomlands, och har hans barn råd att komma så är de välkomna annars inte.

Om det stämmer att han inte betalar något för yngsta dottern och hon har det dåligt ställt är det jättekonstigt. Jag vet dock inte var du fått den infon ifrån.

Han borde ju ha en del pengar över vid det här laget eftersom Pernilla verkar stå för allt annars. Han bidrar väl med någon matkasse ibland och har en bil och det är väl i princip hans alla utgifter…
Citera
2024-09-07, 23:59
Medlem
Fy fan för herr Bauer att sätta sina barn i andra hand. Skämma bort Pernillas barn och vara där och låtsas vara så kärvänlig mot dem går bra minsann. Men sina egna barn struntar han fullständigt i.

Hur känns det för yngsta dottern? Att pappa inte ens kan betala för flygbiljetter och boende när hon inte har en stadig bra inkomst än som utflugen ungdom.

Hur bor yngsta dottern, har hon flyttat hemifrån? Vem hjälper henne med ekonomiskt bistånd om det skulle behövas? Och ger henne stöd och kärlek? Förhoppningsvis henne mamma... Herr Bauer verkar inte bry sig direkt. Stackars tjej!
Citera
2024-09-08, 09:43
Medlem
Citat:

Vad exakt har du för källor och bevis på att Smilla måste betala boende och flyg själv?
Citera
2024-09-08, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Fy fan för herr Bauer att sätta sina barn i andra hand. Skämma bort Pernillas barn och vara där och låtsas vara så kärvänlig mot dem går bra minsann. Men sina egna barn struntar han fullständigt i.

Hur känns det för yngsta dottern? Att pappa inte ens kan betala för flygbiljetter och boende när hon inte har en stadig bra inkomst än som utflugen ungdom.

Hur bor yngsta dottern, har hon flyttat hemifrån? Vem hjälper henne med ekonomiskt bistånd om det skulle behövas? Och ger henne stöd och kärlek? Förhoppningsvis henne mamma... Herr Bauer verkar inte bry sig direkt. Stackars tjej!
Frågar dig med! Vad vet du om vem som betalar vad här? Antar du eller vet du med säkra bevis? Eller sitter du bara som en annan Rut från Änglagård och hetsar upp dig pga vad du TROR?
Nog för att detta är Flashback men kom med säkra källor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in