Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Och så planerat bröllop i 2år på det… och nu bröllopsresa i 2v på Sri lanka och Maldiverna. Och ja kamerateamet är med.

Ica- jag undrar också hur sjutton Karln har tid att jobba fler er? Pinsamt att ha han som anställd skulle jag känna.

Han hade eller har även hand om planeringen av deras nya trädgård i huset. Ja det är ju Pernilla som betalar allt. Efter ett inköp av träd och buskar för 800' fick Pernilla trycka på stoppknappen.
Citera
2024-09-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Om du inte säger det...vad är det då du säger?
Väldigt motsägelsefullt inlägg.

Kanske det, kanske.

Det är trots allt skillnad på narc personlihetsstörning och narc beteende. 🤷‍♀️
Citera
2024-09-18, 20:57
Medlem
Citat:
Så du menar alltså att man inte kan kommentera på en kändis insta utan att vara ute efter något mer?

Jag säger inte att man inte jan göra det för det gjorde han ju uppenbarligen. Jag säger bara att det är suspekt.
Citera
2024-09-18, 21:01
Medlem
Silltunnas avatar
Bauer är ju åtminstone Dressmann-modell numera! Borde väl ge några tusenlappar per plåtning?
Citera
2024-09-19, 13:04
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Jag är skeptisk. Pernilla mår nog inte lika bra som det framställs. Men jag om någon hoppas jag har fel. Det jag bevittnar nu är chrash and burn! Hon är på 100*Steroider i sitt nya liv. Nej. Detta är inte en framgångssaga, hon skjuter självmål igen. Alla hennes relationer är kopia. Hon har liksom inte fattat grejen av att titta på hennes egen lycka. Livrädda olika män i situationer som uppenbarligen kommit och kommer må dåligt av hennes framgångar och bakgrund, det blir aldrig bra.
👏👏👏
Citera
2024-09-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag säger inte att man inte jan göra det för det gjorde han ju uppenbarligen. Jag säger bara att det är suspekt.

Ok ändrar frågan då, kan man inte kommentera på en kändis insta utan att det uppfattas som suspekt?
Citera
2024-09-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ok ändrar frågan då, kan man inte kommentera på en kändis insta utan att det uppfattas som suspekt?

Jag tycker det är suspekt ja, hur många gånger vill du läsa att jag tycker det är suspekt 😂

Jag tycker om pw har inget emot henne el snubben heller för den delen, men att en man kommenterar andra kändiskvinnor som han inte känner på instagram är för mig lite suspekt ja.
Citera
2024-09-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag tycker det är suspekt ja, hur många gånger vill du läsa att jag tycker det är suspekt 😂

Jag tycker om pw har inget emot henne el snubben heller för den delen, men att en man kommenterar andra kändiskvinnor som han inte känner på instagram är för mig lite suspekt ja.

Ja, om det handlar om flera olika kvinnor och ett frekvent kommenterande kan det ju såklart vara det.
Här handlade det väl dock om EN kommentar på EN kändis insta. Jag försöker förstå varför det skulle anses suspekt.
Citera
2024-09-19, 17:59
Medlem
Citat:
Ja, om det handlar om flera olika kvinnor och ett frekvent kommenterande kan det ju såklart vara det.
Här handlade det väl dock om EN kommentar på EN kändis insta. Jag försöker förstå varför det skulle anses suspekt.
I inlägg 6007 skrivs att det handlar om flera kvinnor.
Citera
2024-09-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
PW har sagt i en intervju att CB har planerat bröllopet i 2år…
Hm de har ju bara varit tillsammans i 3.
Han gjorde snabb ”karriär”.
Flyttade fr attefallshus, flyttade in hos PW, friat, gift sig och gift sig igen.
Blivit ”nära” alla hennes vänner och familj.
Och samtidigt planerar bröllop i 2år.
Alltså den grabben!
Där kan man snacka om att näsla in sig och nästan ta över ”showen”

Jag har haft en dålig magkänsla kring hans avsikter från början. Han har varit så inställsam, på gränsen till fjäskig. Jag unnar Pernilla all lycka i världen så jag hoppas verkligen att han är bra och trevlig även när kamerorna släckts och alla andra gått hem och att han låter henne få vara sig själv och inte försöker ändra henne.
I programmet kan man ibland se sidor som inte är så klädsamma. Då han pikar henne bl a om parkeringböter som ligger på bänken. Hon betalar dem med stor sannolikhet själv så hon behöver inte bli uppfostrad av honom kring den grejen.
Senast redigerad av Zeronio 2024-09-19 kl. 18:58.
Citera
2024-09-19, 22:06
Medlem
Citat:

Det kan ju vara ett tecken på att han letat efter en kändiskvinna
Citera
2024-09-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I inlägg 6007 skrivs att det handlar om flera kvinnor.

Var det också kändisar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in