Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 17:38
  #6013
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Snälla! Kan vi alla hjälpas åt nu och avliva,myten om att Christian Bauer har jobb som inköpsansvarig på ICA.
Finns det någon som läser/skriver i tråden som arbetar tillsammans med honom, som har någon anhörig som arbetar med honom, som känner någon som arbetar med honom?
Jag utgår ifrån att vara inköpsansvarig för hygienartiklar och dyl. som Bauer påstås vara är ett arbete som tar mycket tid och säkert resor för att besöka leverantörer etc. Bauer verkar ju aldrig jobba. I förra omgången av WV sade han apropå att han tränade intensivt för Vasaloppet (och även tillbringade mycket tid uppe i Dalarna och tränade), att det var "bra att han hade något att göra när Pernilla var på turne". Lite senare var han även i Afrika och var med på något cykellopp.
Jag tycker inte han verkar jobba ett skit på ICA. Eller är han tjänstledig på obestämd tid? Har han fler semesterdagar på ett år en alla andra?
Som sagt, jag skulle gärna vilja höra från folk som har träffat på Bauer i hans jobb på ICA.
Jag har läst att han kan tänka sig att bli en ny "ICA Stig", snacka om att vara "kändis-wannabe". Linslus!? Inte alls!
Och så planerat bröllop i 2år på det… och nu bröllopsresa i 2v på Sri lanka och Maldiverna. Och ja kamerateamet är med.

Ica- jag undrar också hur sjutton Karln har tid att jobba fler er? Pinsamt att ha han som anställd skulle jag känna.
Citera
Igår, 17:40
  #6014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulfetflata
Det är du som är tragisk och dum i huvudet. Lasse Holm är snart 90 och har inte rynkor. Samma gäller Carola.

Är du blind?! Ett besök hos Specsavers är verkligen akut för din del.
Citera
Igår, 17:43
  #6015
Medlem
exoticspices avatar
Det hade varit kul att se Christian på båten över Atlanten för att få se hur han när han är när är med andra än Pernilla, om han är en lika stor besserwisser då.
Citera
Igår, 18:32
  #6016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Att man kommenterar först en kändis ej får napp och sen kommenterar nästa kändis där man får napp.

Så du menar alltså att man inte kan kommentera på en kändis insta utan att vara ute efter något mer?
Citera
Igår, 18:35
  #6017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Ica- jag undrar också hur sjutton Karln har tid att jobba fler er? Pinsamt att ha han som anställd skulle jag känna.

Berättar inte dina kontakter sånt?
Du verkar ju ha stenkoll på allt annat som rör Bauer menar jag.
Citera
Igår, 18:38
  #6018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Eller hur!! Vad brukat man säga:

"Ingen blir så snabbt kär som en narcissist utan bostad, inkomst, familj och vänner...".

OBS! Säger inte att CB är narc men det säger ändå en hel del om beteendet.

Om du inte säger det...vad är det då du säger?
Väldigt motsägelsefullt inlägg.
Citera
Igår, 18:39
  #6019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Och så planerat bröllop i 2år på det… och nu bröllopsresa i 2v på Sri lanka och Maldiverna. Och ja kamerateamet är med.

Ica- jag undrar också hur sjutton Karln har tid att jobba fler er? Pinsamt att ha han som anställd skulle jag känna.

Han hade eller har även hand om planeringen av deras nya trädgård i huset. Ja det är ju Pernilla som betalar allt. Efter ett inköp av träd och buskar för 800' fick Pernilla trycka på stoppknappen.
Citera
Igår, 19:39
  #6020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Om du inte säger det...vad är det då du säger?
Väldigt motsägelsefullt inlägg.

Kanske det, kanske.

Det är trots allt skillnad på narc personlihetsstörning och narc beteende. 🤷‍♀️
Citera
Igår, 20:57
  #6021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Så du menar alltså att man inte kan kommentera på en kändis insta utan att vara ute efter något mer?

Jag säger inte att man inte jan göra det för det gjorde han ju uppenbarligen. Jag säger bara att det är suspekt.
Citera
Igår, 21:01
  #6022
Medlem
Silltunnas avatar
Bauer är ju åtminstone Dressmann-modell numera! Borde väl ge några tusenlappar per plåtning?
Citera
Idag, 13:04
  #6023
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Jag är skeptisk. Pernilla mår nog inte lika bra som det framställs. Men jag om någon hoppas jag har fel. Det jag bevittnar nu är chrash and burn! Hon är på 100*Steroider i sitt nya liv. Nej. Detta är inte en framgångssaga, hon skjuter självmål igen. Alla hennes relationer är kopia. Hon har liksom inte fattat grejen av att titta på hennes egen lycka. Livrädda olika män i situationer som uppenbarligen kommit och kommer må dåligt av hennes framgångar och bakgrund, det blir aldrig bra.
👏👏👏
Citera
Idag, 16:56
  #6024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag säger inte att man inte jan göra det för det gjorde han ju uppenbarligen. Jag säger bara att det är suspekt.

Ok ändrar frågan då, kan man inte kommentera på en kändis insta utan att det uppfattas som suspekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in