Idag, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCloud
Enligt initierad och nära källor hänger Bauers anställning hos ICA på en tunn tråd. Han är sällan närvarande på jobbet och när han är där flyter han runt hos kollegorna och "skryter" om sitt liv utanför kontoret. Många som retar sig på honom och han förmåner. Hans chefer är såvitt jag hört inte helt nöjda med hans insatser heller. Inte omtyckt.
Hans plan är att få bli den nya ica-Stig och göra reklam. Förvånar mig inte om det blir så för det daltas med alla kring wahlgren-Ingrosso familjen. Bara kolla på Benjamin som får draghjälp till sin artistkarriär med "this is Benjamin Ingrosso" på max. Samma med Bianca, hur mycket draghjälp har inte hon fått. Dessa nepobabys får all hjälp i världen. Vanligt folk får kämpa.
Citera
Idag, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Handlar inte om att det finns andra streamingtjänster. Det handlar om att den här familjen säljer ut sitt privatliv för pengar. Frågor på det?

Nä, det handlade om att DU tycker att de är förmycket Wahlgrens över allt. Du kan nog undvika om du anstränger dig - det kan jag.
Frågor på det?
Citera
Idag, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hans plan är att få bli den nya ica-Stig och göra reklam. Förvånar mig inte om det blir så för det daltas med alla kring wahlgren-Ingrosso familjen. Bara kolla på Benjamin som får draghjälp till sin artistkarriär med "this is Benjamin Ingrosso" på max. Samma med Bianca, hur mycket draghjälp har inte hon fått. Dessa nepobabys får all hjälp i världen. Vanligt folk får kämpa.

Såg på Pernillas Insta att hon blev uppvaktad på alla hjärtans dag av maken med övernattning på Steam hotell i Västerås. Hon fotade ett kort där hotellet skrivit välkommen till dem och fotade en del från kvällen. Är helt säker på att de fick övernattningen på hotellet utan kostnad. För betalar man själv så (bör) man hålla låg profil och inte lägga upp minsta lilla. Att de inte skäms över att sälja ut sig så förbenat. Så kåta på pengar och uppmärksamhet. Integritet, vad är det liksom…
Citera
Idag, 18:22
Medlem
Mr B kanske inte har råd längre att bjuda ut sin lilla tjäj !?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in