Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-12-30, 20:26
  #25
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9-5og
Om han e olydig så smörj in en buttplugg med tigerbalsam eller chilipasta och tryck upp den i röven på honom sen….


Han lär minnas det rätt länge om man säger som så

Funkar cayennepeppar? 🤔
Citera
2023-12-30, 21:26
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Funkar cayennepeppar? 🤔


Det kan funka det med….


Eller om du tar en rätt stor bit färsk ingefära och täljer till den så att det blir som en liten plugg.

Tar du en vanlig gammaldags kökspall så kan ta plåtkapsyler ifrån glasflaskor och spika fast dem upponervända på sitt ytan och sätta honom på pallen i en stund.

Att sätta sig på den är inte sååå farligt däremot så känns det när man reser sig ifrån den
Citera
2023-12-30, 23:14
  #27
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9-5og
Det kan funka det med….


Eller om du tar en rätt stor bit färsk ingefära och täljer till den så att det blir som en liten plugg.

Tar du en vanlig gammaldags kökspall så kan ta plåtkapsyler ifrån glasflaskor och spika fast dem upponervända på sitt ytan och sätta honom på pallen i en stund.

Att sätta sig på den är inte sååå farligt däremot så känns det när man reser sig ifrån den

Otroligt bra idé.
Citera
2024-01-13, 17:34
  #28
Medlem
noll.con.trolls avatar
Tack till dig/er som tipsade om att sära och ta emot, med mer fokus på mannens njutning än min egen 🫡 det funkade bra!

Jag gick till och med så långt att jag fejkade en orgasm, för att kunna njuta ordentligt av sprutet och att vara närvarande i stunden. Har inte fejkat sedan jag var 14, men det var helt klart värt det.

Ser fram emot kommande eskapader av att bara njuta och ta emot! Orgasmerna kan man ju fixa på egen hand, i lugn & ro 😉
Citera
2024-03-08, 02:09
  #29
Medlem
Chill.Pills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Tack till dig/er som tipsade om att sära och ta emot, med mer fokus på mannens njutning än min egen 🫡 det funkade bra!

Jag gick till och med så långt att jag fejkade en orgasm, för att kunna njuta ordentligt av sprutet och att vara närvarande i stunden. Har inte fejkat sedan jag var 14, men det var helt klart värt det.

Ser fram emot kommande eskapader av att bara njuta och ta emot! Orgasmerna kan man ju fixa på egen hand, i lugn & ro 😉
Det var väl ingen som tipsade dig om det?

Vad är det du njuter av då - mer i detalj? Varför är du i ”behov av kuk”? Du fixar ju målet på egen hand istället.

Som jag ser det är det ju mannens njutning när han kommer. Du känns inte seriös riktigt.
Citera
2024-03-09, 06:39
  #30
Medlem
Bjud hem några med riktig FB-dasse så blir han nöjd.
Citera
2024-03-09, 06:41
  #31
Medlem
Blir du gravid lär han ju aldrig glömma kvällen.
Citera
2024-03-09, 17:01
  #32
Medlem
TS låter mer som pubertal fantasi.

Men om det är någon ute i stugorna som trots allt vill leka dominant kan jag rekommendera prostataundersökning. Doktorn har vit rock, höga svarta stövlar och kanske inget mer. Patienten ligger på mage. Doktorn ska först sätta sig över patientens ben och vänja honom vid beröring med massage, med fokus på ryggslut och bakdel. Efter lite lekande och nafsande närmar hon sig zonen, och först ett och sedan två fingrar söker rätt punkter.
När det börjar hetta till får patienten vända sig på rygg och undersökningen fortsätter med ett "verktyg" (vibrerande leksak) och oral stimulans för att se om patienten har normal vätskeproduktion från prostata.

Resultatet av en sådan undersökning brukar vara tillfredsställande.
Citera
2024-03-20, 08:10
  #33
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
TS låter mer som pubertal fantasi.

Men om det är någon ute i stugorna som trots allt vill leka dominant kan jag rekommendera prostataundersökning. Doktorn har vit rock, höga svarta stövlar och kanske inget mer. Patienten ligger på mage. Doktorn ska först sätta sig över patientens ben och vänja honom vid beröring med massage, med fokus på ryggslut och bakdel. Efter lite lekande och nafsande närmar hon sig zonen, och först ett och sedan två fingrar söker rätt punkter.
När det börjar hetta till får patienten vända sig på rygg och undersökningen fortsätter med ett "verktyg" (vibrerande leksak) och oral stimulans för att se om patienten har normal vätskeproduktion från prostata.

Resultatet av en sådan undersökning brukar vara tillfredsställande.

Jag tackar.
Citera
2024-03-20, 11:22
  #34
Medlem
gärningsmans avatar
Bakbind hans händer, stoppa snoppen i snippan och gnid dig fram och tillbaka, upp och ner tills han kommer i dig. Brutalt förnedrande att utnyttja honom för att bli gravid och definitivt en kväll han aldrig kommer glömma (om du blir gravid).
Citera
2024-03-20, 12:09
  #35
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Träffar en kille som verkar gilla att bli dominerad, men han verkar samtidigt vara ganska dominant och stark i sig själv. Även lite misstänksam pga att han verkar fundera över mina motiv till att jag träffar honom.

Skulle vilja ge honom en fin natt som han inte glömmer <3

Tips och förslag? Hur dominerar man en man som är lite på sin vakt och ser efter sina egna intressen? Hur kan jag få honom att känna sig trygg i leken, flytta fokus från det han verkar tro att jag försöker dvs utnyttja eller lura honom?

Detta är något jag kämpar med just nu. Vill göra allt för att visa att jag bryr mig om honom genuint, inom ramen för det vi håller på med. Samtidigt är det svårt för mig att veta vad han vill ha.. även om jag har koll detaljer som han gillar så känner jag att jag mer behöver få ihop det till en helhet.

Hur svårt är det att säga till honom att du vill ge honom det han vill ha, fråga honom, case closed.
Citera
2024-04-04, 08:10
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Finns inte en man som inte uppskattar prostatamassage. Antingen att du fingrar honom eller att du införskaffar dig en strap-on och knullar honom ordentligt. ALLA män uppskattar detta.

Nej
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback