Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128
Nja, en vecka brukar inte ge sådan abstinens som dom ger..

Kanske du har rätt i. Jag har fått riktiga avtändnings-psykoser när jag käkat några kartor. Visserligen blandat med tjack.
Bra jäkla snurrigt när skiten gått ur kroppen.
Citera
2024-07-18, 14:04
Medlem
psykoshippiens avatar
Tram, fentanyl och diverse bensoderivat i fake ksalol tyvärr. Kanske inte intentionellt alla gånger men källarlabbet är nog inte så noga att städa efter sig. Men man vet aldrig...
Citera
2024-07-18, 19:32
Medlem
movingmads avatar
Inte ksalol men fick nyligen tag i några kartor bensedin från Galanika som var minst lika bra som våra inhemska på recept. Skulle gissa på att det rör sig fejk produkter i vissa fall snarare än att allt från Galanika är skräp.
Citera
2024-07-18, 19:41
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
Inte ksalol men fick nyligen tag i några kartor bensedin från Galanika som var minst lika bra som våra inhemska på recept. Skulle gissa på att det rör sig fejk produkter i vissa fall snarare än att allt från Galanika är skräp.

Det är så illa att allt som det står galenika på och inte är köpt på ett serbiskt apotek är att betrakta som fejk.
Citera
2024-07-18, 20:02
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Det är så illa att allt som det står galenika på och inte är köpt på ett serbiskt apotek är att betrakta som fejk.
Kanske hade tur då att mina faktiskt var från serbiskt apotek. För några månader sedan köpte jag ksalol och de var så otroligt effektlösa att det var inte sant. 2 pix av dessa bensedin ger högre ångestdämpning än vad en halv karta av ksalolen gjorde. Visst de flesta kanske fejkar men det är skillnad på de som ändå blandar i rätt ämne och de som bara trycker tabletter med rent skit.
Citera
2024-07-18, 23:56
Avstängd
Mindecembers avatar
Om man läser vad polisen säger om vad dem tar i beslag så innehåller över 90% av alla ksalol i sverige bara alprazolam och inget annat.

Vad jag vet är det den bästa statisk som finns. Köpte faktiskt några kartor nyligen och dem var jättestarka.
Citera
2024-07-24, 01:27
Medlem
Phobiazis avatar
Är väl inte svårt att hitta äkta, så länge man inte köper från randoms i staden eller någon man vet är dum i huvudet.
Jag köper bara från de jag litar på.

Eller bra bulk kontakt. Min har jag kört FaceTime med nån gång när han har på apoteket och undrade vad jag ville ha
Citera
2024-07-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Om man läser vad polisen säger om vad dem tar i beslag så innehåller över 90% av alla ksalol i sverige bara alprazolam och inget annat.

Vad jag vet är det den bästa statisk som finns. Köpte faktiskt några kartor nyligen och dem var jättestarka.
Länka gärna källa på det?
Citera
2024-08-01, 21:56
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember

Låter ju lite tryggande, men vart hittar du denna statistik? Skulle gärna vilja se själv det. Eller liknande gällande annat. Men just ksalol när de har så dåligt rykte (ändå köper jag dom ). Men ibland när jag tagit sub på morgon å sen ksalol på kvällen känns de ibland lite osäkert. Har ju oftast en stark smak av alprazolam iallafall de jag fått speciellt de med utg. 2027 nu, någon påstådde dock någon märkt 03/2027 innehöll okänd opiat + bromazepam. Men vet inte om det är sant eller ej heller.
Citera
2024-10-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Nordazepam är en metabolit till Diazepam så det är inte så konstigt. Temazepam verkar likna Alprasolam med avseende på verksam tid så det är möjligt att det används som ett billigt substitut i de östeuropeiska källarlabben

Diazepam bryts ner såhär:

1. 0-45 min Diazepam
2.45 min - 14-24 h Nordiazepam
3. 24h-72 h Temazepam
4. 72h - 84 h Oxazepam

Vad betyder detta?

Att en person som dagligen använder Diazepam kommer med hög sannolikhet att visa positivt på 4 olika benso. Även om de ENBART tar Diazepam.

Diazepam bygger upp sig själv i systemet. Desto längre du tagit den desto högre nivåer har du. Och desto längre sitter det kvar.

Tar du Diazepam under 5 dagar för en bensonedtrappning utav alkohol så är du positiv på benso i 5 veckor sedan.

Det är en lysande benso! Bortsett ifrån proverna då som kan orsaka misstänksamhet och problem i sig...
Citera
2024-10-11, 01:50
Medlem
zombie-nations avatar
Tycker de som är fejk håller hög standard. De smakar alpra men är nog något RC.
Citera
2024-10-11, 01:56
Medlem
Det finns alprazolam i dem. 0.42 mg alpra. X umg fentanyl. Och i mitt prov visade sig också metylfenidat?

Har själv visat positivt två gånger på fentanyl. En tredje gång blev jag OTROLIGT SJUK! Tog under tre dagar. Och blev sjuk som en HORSE PUNDARE i fyra dagar. Spydde och spydde. Kunde inte äta något!

Har tagit benso och Rc benso och alla sorter som finns under 20 år. Men ALDRIG blivit så kass som sista gången jag tog ksalol.

Tog inga tester den vändan. Men det där va en opiatavis jag verkligen inte ville ha!

Har varit torsk på opiater med men den där fentanyl skiten är ju inte ens någon go high på eller något! Du känner inget. Dör. Eller blir råsjuk!

Alla säger samma nu Ksalol är skit nu! Inte som de va förr!

Blivit erbjuden 105 st för 500 idag liksom....och jag vill inte ha de efter vad som hände sist.

Trist! De var ju bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in