Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-19, 14:59
  #325
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Utan att ha läst på särskilt mycket om detta, så får jag uppfattningen att detta torde falla under sexköp än hur man vrider och vänder på det.
För om man betalar för det, så blir det svårt att hävda att det inte är sexköp.
Vill man åt denna behandling utan att köpa sex, så får man helt sonika söka på diverse olika sidor på nätet efter någon samtyckande individ, vare sig man är en kvinna eller en man.

Well, den här meningen från artikeln säger allt: ” – Det kan vara positivt om man vill få med lite av kåtheten, säger en av tantramassörerna.”. Dvs en glorifierad happy ending.
Citera
2022-06-19, 15:18
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Well, den här meningen från artikeln säger allt: ” – Det kan vara positivt om man vill få med lite av kåtheten, säger en av tantramassörerna.”. Dvs en glorifierad happy ending.

Det skulle vara intressant att se vad som händer ifall random folk började göra polisanmälningar rörande ägarna till sådana här fittstimulans-kliniker, rörande brott mot kopplerilagen (och sedan skicka in anmälningarna till altmedia)?

Jag är egentligen totalt emot alla sådana här moral-lagar, men det är så extremt stickande i ögonen, dessa dubbla måttstockar som feminist-Sverige uppvisar rörande detta.

Jag fattar inte att enskilda kvinnliga prostituerade inte har öppnat några kliniker och kallar det för samma sak, fast riktat till män?
Citera
2022-06-19, 21:00
  #327
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Det skulle vara intressant att se vad som händer ifall random folk började göra polisanmälningar rörande ägarna till sådana här fittstimulans-kliniker, rörande brott mot kopplerilagen (och sedan skicka in anmälningarna till altmedia)?

Ingenting alls. Polisen har redan bara resurser att motverka någon futtig procent av all sexhandel i Sverige. Dessa kommer att sättas in där det misstänks trafficking, eller omfattande organiserad bordellverksamhet, och då och då mot någon kändisperson för rubrikernas skull. Massagesalonger som som tillägg till massagen erbjuder happy ending kommer inte att locka Polisens intresse hur mycket du än anmäler. Det gäller både salonger med underlivsmassage för kvinnor, och salonger med erotisk massage för män.


Citat:
Jag fattar inte att enskilda kvinnliga prostituerade inte har öppnat några kliniker och kallar det för samma sak, fast riktat till män?

Det har funnits i tjugo år.
Citera
2022-06-19, 21:09
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga

Det har funnits i tjugo år.

Jag talar om där det helt öppet sägs att den kvinnliga massörskan masserar kuken och bollarna. Precis som i fallet med fittstimulansmassagen.
Citera
2022-06-20, 13:06
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Det skulle vara intressant att se vad som händer ifall random folk började göra polisanmälningar rörande ägarna till sådana här fittstimulans-kliniker, rörande brott mot kopplerilagen (och sedan skicka in anmälningarna till altmedia)?

Jag är egentligen totalt emot alla sådana här moral-lagar, men det är så extremt stickande i ögonen, dessa dubbla måttstockar som feminist-Sverige uppvisar rörande detta.

Jag fattar inte att enskilda kvinnliga prostituerade inte har öppnat några kliniker och kallar det för samma sak, fast riktat till män?

Denna form av prostitution kommer alltid vara fredad av Polisen. Precis som att köpa bögsex är
fredad av Polisen. I Stockholm finns det 2-3 gay ställen där det helt öppet går att köpa en
avsugning direkt på platsen för en femhundring. Detta vet så klart polisen och är inte svårare att
komma åt än en Thaimassage salong.
Citera
2022-06-23, 20:53
  #330
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag talar om där det helt öppet sägs att den kvinnliga massörskan masserar kuken och bollarna. Precis som i fallet med fittstimulansmassagen.

Det har funnits salonger som öppet listar Tantra massage på prislistan de senaste 10 åren också. Inte lika många förstås men de finns. De endra förändringen i detta är att det nu finns speciellt riktat mot kvinnor också.
Citera
2022-06-24, 08:34
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag talar om där det helt öppet sägs att den kvinnliga massörskan masserar kuken och bollarna. Precis som i fallet med fittstimulansmassagen.

Var annonseras det helt öppet att fittan masseras?
Citera
2022-06-24, 08:54
  #332
Medlem
sverige är ju dubbelmoralens och de puckade feministernas land.

det blev en jävla ramaskri en gång när civilpoliser erbjöds mot betalning happy ending på thaimassage. det hela betraktades som fnaskeri och det vart en jävla massa skandalrubriker i media kring ärendet.

däremot verkar det vara helt ok att kvinnor blir mot betalning masserade på muttan. nu är det ingen som minsann som klagar. snacka om hyckleri och egoism.
Citera
2023-10-26, 16:19
  #333
Medlem
explorerss avatar
Lite tyst om denna verksamhet.
"underlivsmassage för kvinnor"
Citera
2023-10-26, 16:37
  #334
Medlem
B-types avatar
Det är säkert svårare för prostitutionsgruppen att hitta kvinnliga poliser som vill göra provköp på dessa salonger än vad det finns manliga snutar att provköpa på thaisalonger....
Citera
2023-10-31, 21:59
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Det är säkert svårare för prostitutionsgruppen att hitta kvinnliga poliser som vill göra provköp på dessa salonger än vad det finns manliga snutar att provköpa på thaisalonger....

Behöver man göra provköp när dom öppet och officiellt tydligt uppger vilka tjänster de erbjuder?
Dom behöver väl bara fråga massörerna rakt ut vilka tjänster som erbjuds.
Därefter är det ju bara att ta telefonboken, kassaboken och ringa in kunderna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback